کامپیوتر All-in-one لنوو یوگا AIO 9i با شارژر بی‌سیم داخلی معرفی شد

لنوو از کامپیوتر دسکتاپی All-in-one جدید خود با نام Yoga AIO 9i و ظاهری زیبا رونمایی کرد. این محصول با چند ویژگی جالب نظیر شارژر بی‌سیم داخلی برای گوشی‌های هوشمند در قسمت پایه و چندین خروجی اضافی برای خلق تجربه کاربری بی‌نقص و همه‌جانبه روانه بازار می‌شود.

کمپانی به منظور خلق ظاهر یک محصول پرچم‌دار در ساخت این دستگاه از ترکیب پلاستیک و فلز بهره گرفته است. لنوو با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده که این محصول به لحاظ ساختاری، شگفتی‌ساز بوده و از ظاهر زیبایی برخوردار است. این دستگاه با وجود قدرت پردازشی و گرافیکی بالای خود از طیف گسترده‌ای از سرگرمی‌های هنری پشتیبانی نموده و هنگام قرارگیری در هر فضای کاری به کانون توجهات تبدیل خواهد شد.

لنوو یوگا AIO 9i به‌همراه یک نمایشگر پیشرفته 31.5 اینچی با طراحی بدون حاشیه در 3 طرف، حداکثر رزولوشن UHD+ 4K و قابلیت پشتیبانی 100 درصدی از فضای رنگی sRGB عرضه می‌شود. این نمایشگر داخل یک پنل باریک همراه با لولای فلزی قرار گرفته است. با وجود چنین لولایی، کاربران می‌توانند نمایشگر را در زاویه مورد نظر خود کج کنند.

پایه این دستگاه دارای 7 پورت مختلف به‌همراه دریچه تهویه هوا است. وجود شارژر بی‌سیم داخلی در پایه یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های گجت جدید لنوو محسوب می‌شود. کاربران با استفاده از این ابزار می‌توانند دستگاه خود را حین انجام فعالیت شارژ کنند. این ابزار حقیقتا به صرفه‌جویی در فضا کمک قابل‌توجهی خواهد کرد. این کامپیوتر مجهز به جدیدترین پردازنده‌های نسل سیزدهمی اینتل از سری Core i9 بوده و در پیشرفته‌ترین پیکره‌بندی خود از نسل جدید پردازنده گرافیکی جیفورس شرکت انویدیا بهره خواهد برد.

این دستگاه از فناوری صدای فضایی دالبی اتموس پشتیبانی نموده و مجهز به 4 عدد اسپیکر تنظیم شده توسط کمپانی هارمن کاردن است. کامپیوتر All-in-one جدید لنوو دارای قابلیت لاگین هوشمند بوده و از یک دوربین وب‌کم مادون‌قرمز داخلی با رزولوشن 5 مگاپیکسل و شاتر الکتریکی استفاده می‌کند. لنوو به منظور بهبود تجربه کاربری، امکان پشتیبانی از چندین دستیار صوتی مختلف را فراهم نموده است.

بعلاوه بر اساس اعلام کمپانی تولیدکننده، کاورهای فوقانی و تحتانی صفحه‌کلید تخصصی به‌ترتیب از 65 درصد پلاستیک ABS بازیافت شده و 75 درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته می‌شوند. این موارد کلیه جزئیات اعلام شده پیرامون لنوو یوگا AIO 9i تا به لحظه به‌شمار می‌روند. در حال حاضر جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این محصول هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH