گوشی اقتصادی نوکیا C12 عرضه می‌شود

گوشی نوکیا C12 که قرار است به زودی در بازار اروپا عرضه شود، یک گوشی هوشمند کاملا اقتصادی محسوب می‌شود. این گوشی جانشین نوکیا C10 که در سال 2021 معرفی شد، خواهد بود.

نوکیا C12 از اندروید 12 Go ادیشن پشتیبانی می‌کند و به نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن HD پلاس مجهز شده است. نوکیا در این گوشی از سنسور اثر انگشت استفاده نکرده و گوشی قادر است تنها از طریق دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، چهره کاربر را تشخیص داده و قفل صفحه را بازگشایی کند.

در بدنه پشتی، لنز کوچک 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED قرار گرفته است. نوکیا C12 موفق شد مجوز IP52 ضد آب و گرد و غبار را بدست بیاورد.

پردازنده از نوع هشت‌هسته‌ای Unisoc SC9863A با فرکانس 1.6 گیگاهرتزی خواهد بود. حافظه ذخیره‌سازی دستگاه، 64 گیگابایت و رم، 2 گیگابایت است که به همراه یک اسلات کارت microSD ارائه می‌شوند.

این مدل از نسخه اندروید 12 Go ادیشن پشتیبانی کرده و طبق ادعاهای نوکیا، این شرکت قصد دارد به زودی بروزسانی امنیتی را برای آن ارائه کند. باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، اتصال به وای‌فای، 4G VoLTE، پورت microUSB، بلوتوث 5.2 و سیستم موقعیت‌یاب جهانی از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. نوکیا C12 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و به جک 3.5 میلی‌متری نیز مجهز خواهد شد.

قیمت این مدل که در رنگ‌های فیروزه‌ای، زغالی و نعنایی روشن طراحی شده‌اند، 119 یورو است. نوکیا در ابتدا آن را وارد بازار آلمان و اتریش می‌کند و سپس به‌ تدریج بازار کشورهای دیگر در هدف شرکت قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH