شیائومی روی توسعه گوشی‌های ارزان‌قیمت‌ ردمی A2 و ردمی A2 پلاس کار می‌کند

علیرغم این واقعیت که از زمان معرفی گوشی 90 دلاری ردمی A1 در ماه سپتامبر سال گذشته مدت نسبتا محدودی سپری شده است؛ اما در حال حاضر کمپانی چینی روی توسعه مدل جانشین این گوشی کار می‌کند. 2 گوشی با اسامی ردمی A2 و ردمی A2 پلاس اخیرا در پایگاه داده اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) رویت شده‌اند.

بر اساس اعلام یک افشاگر مشهور با نام Mukul Sharma، گوشی‌های رویت شده در پایگاه داده BIS دارای شماره مدل‌های 23028RN4DH و 23028RN4DI هستند.

در این میان به مشخصات 2 دستگاه هیچ اشاره‌ای نشده است؛ اما انتظار می‌رود که عملکرد گوشی‌های جدید در مقایسه با مدل‌های ردمی A1 و ردمی A1 پلاس تا حدی بهبود پیدا کند. با این‌حال قیمت‌گذاری 2 گوشی جدید کماکان در محدوده 100 دلاری باقی خواهد ماند.

ردمی A1 و ردمی A1 پلاس اساسا یک گوشی به‌شمار می‌روند. تنها تفاوت میان 2 دستگاه این است که ردمی A1 پلاس مجهز به 3 گیگابایت حافظه رم و اسکنر اثرانگشت است. این گوشی‌ها مجهز به نمایشگر 6.52 اینچی IPS، تراشه هلیو A22، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین 8 مگاپیکسلی هستند. Mukul Sharma پیش‌تر مشخصات گوشی‌های سامسونگ W20 5G، شیائومی 12S و زمان عرضه شیائومی 13 را به‌طور دقیق اعلام کرده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH