هواوی P60 همراه با اندروید ۱۳ و اسنپ دراگون ۷۷۸ عرضه می‌شود

سری P60 هواوی اکنون در سنجش بنچمارک Geekbench دیده شده و نشان می‌دهد که هواوی در حال انجام تست‌ها و آماده‌سازی مربوط به پیش از عرضه است. مدلی از این سری دارای تراشه اسنپ دراگون ۷۷۸ بوده و از اندروید ۱۳ استفاده می‌کنند. بر اساس لیستی که در Geekbench منتشر شده است، گوشی هوشمند هواوی مدل MNA-AL00 در این سایت امتیاز ۵۵۱ را در بخش تک هسته‌ای کسب کرده و در بخش چند هسته‌ای هم به امتیاز ۲۳۱۲ می‌رسد. این گوشی دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای است که ۴ هسته آن دارای فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی بوده و چهار هسته دیگر هم فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی دارد.

علاوه بر این، در این لیست آمده است که گوشی مذکور دارای پردازنده گرافیکی Adreno 642L بوده و در داخل تراشه اسنپ دراگون 778G استفاده شده است. گوشی هوشمند هواوی همراه با حافظه رم ۸ گیگابایتی تست شده است و جالب اینکه همراه با اندروید ۱۳ کوپل شده در اختیار شما قرار می‌گیرد. گویا این سیستم عامل به‌طور نادر در گوشی‌های دیگر استفاده می‌شود و احتمالا هواوی نظر خود را تغییر خواهد داد. چرا که احتمالا هواوی از HarmonyOS 3.1 در سری هواوی P60 استفاده خواهد کرد. ممکن است که این آخرین کتابخانه آپدیت شده این سیستم‌عامل باشد و با تکیه بر اندروید ۱۳ پیاده سازی می‌شود. نسخه HarmonyOS 3.0 اخیرا از اندروید ۱۲ استفاده می‌کند.

 

بررسی قیمت گوشی هواوی

در اوایل ماه گذشته بود که سری هواوی P60 وارد بخش مدیریت دسترسی به شبکه تجهیزات مخابراتی چین شده و مدل‌های مختلف آن تست شد. پیش بینی می‌شود که مدل‌های موجود شامل P60 پایه و P60 پرو خواهد بود. بنابراین، سوال اینجاست که مدل راه یافته به Geekbench مربوط به هواوی P60 پایه است یا خیر؟ چرا که در سوال گذشته، هواوی مدل جدید سری P50 یعنی P50E را روانه بازار کرده بود و از تراشه اسنپ دراگون ۷۷۸ استفاده می‌کرد. علاوه بر این سری هواوی P60 هم با مدل P60E عرضه خواهد شد و با توجه به اینکه MNA-AL00 هم از همان پردازنده استفاده می‌کند، ممکن است که این مدل مربوط به P60E هواوی باشد و حتی نسخه استاندارد هم نیست.

هنوز تاییدی در این رابطه وجود ندارد و اطلاعات گذشته نشان می‌دهد که سری هواوی P60 همراه با یک سیستم تصویر برداری کاملا جدید به نام XMAGE عرضه خواهد شد. به غیر از آن، دوربین دارای طراحی جدیدی بوده و جدای از این موارد، هواوی می‌تواند از آخرین ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری جدید هم بهره ببرد. این گزارش نشان می‌دهد که سری هواوی P60 در ماه مارس عرضه شده و به زودی می‌توانیم تایید رسمی را هم در این رابطه داشته باشید. قیمت گوشی هواوی هم احتمالا مشابه با سری گذشته و نباید افزایش چندانی داشته باشیم.

بررسی خرید گوشی شیائومی

شیائومی تولید کننده گوشی‌های هوشمند ارزشمند و ارزان‌تر نسبت به بازار گوشی‌های هوشمند بوده و محصولات جدید این کمپانی هم در سال جاری راونه بازار می‌شود. سری پرطرفدار ردمی اکنون با گوشی جدید ردمی ۱۱ در بازار عرضه شده و نسبت به قیمت پایینی که دارد، می‌توانید از امکانات بالایی بهره ببرید. ماژول دوربین چهارگانه در کنار یک صفحه نمایش بزرگ از نوع آمولد در اختیار شما بوده و باتری بزرگ با ظرفیت ۵ هزار میلی آمپر ساعتی هم حداقل برای یک روز کامل می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد. بیاد داشته باشید این گوشی تراشه قدرتمندی به همراه داشته و برای تجربه بازی‌های مختلف عالی است. این تراشه مشابه با برخی از پرچم‌دارهای بازار بوده و فرق ماجرا در این است که هزینه بسیار پایینی را برای این گوشی پرداخت خواهید کرد.

سری ردمی در سال‌های گذشته هم محصولات جذابی روانه بازار کرده و همواره اولین انتخاب کاربران بوده است. سامسونگ هم با سری A خود قصد رقابت با این برند را در جمع گوشی‌های پایین‌رده و میان رده داشته و تقریبا هم عملکرد موفقی از خود نشان داده است.

خریدی مطمئن و حساب شده از فروشگاه مقداد آی تی

فروشگاه مقداد آی تی مرجعی عالی برای بررسی قیمت گوشی هواوی و برندهای دیگر بوده و می‌توانید خرید محصولات مورد نیاز خود را از این سایت دنبال کنید. برای خرید گوشی شیائومی و سامسونگ هم می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و با بررسی دقیق بین مشخصات و همچنین خواندن مقاله‌های متعدد در مورد این گوشی‌ها، گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید. باید سطح نیازهای خود را وارد این مقایسه‌ها کرده و سپس مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کنید. گارانتی معتبر هم در اختیار شما قرار گرفته و در کمترین زمان ممکن می‌توانید محصول مورد نظر را درب منزل دریافت کنید.

گوشی‌های خاص و گران قیمت در جمع پرچم‌دارهای سامسونگ و اپل را هم می‌توانید در سایت بررسی کرده و سفارش دهید. سری اس ۲۳ سامسونگ جدیدترین پرچم‌دار بازار است که با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه بازار شده و امکانات شاخصی برای رقابت هر چه بیشتر با آیفون ۱۴ پرو مکس به همراه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH