لنوو لپ‌تاپ‌های نسل جدید Xiaoxin را با 1 ترابایت SSD و گرافیک سری RTX 40 معرفی کرد

وب‌سایت IT House در 20 فوریه گزارش داد که لنوو نسل جدیدی از نوت‌بوک‌های Xiaoxin را با نسخه‌های مجهز به SSD یک ترابایتی به‌عنوان مدل استاندارد عرضه کرده است که پیشرفت قابل‌توجهی را به جهت محبوبیت SSD با ظرفیت 1 ترابایتی نشان می‌دهد. این اعلامیه تنها یک روز پس از رونمایی لنوو از آخرین به‌روزرسانی برای XiaoXin Pad Pro 2022 منتشر شد.

آخرین به‌روزرسانی‌های لنوو نشان می‌دهد که سری Savior 2023 نیز دارای 1 ترابایت SSD در نوت‌بوک‌های مخصوص بازی خود هستند که این ظرفیت را در دسترس‌تر و رایج‌تر می‌کند. سری Savior 2023 دارای پیکربندی اصلی مجهز به یک SSD یک ترابایتی و یک اسلات M.2 اضافی برای توسعه آن است.

سری Lenovo Savior 2023 با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core و شارژ سریع 140 واتی به زودی عرضه خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه همچنین دارای لوگوی بزرگ Y جدید خواهد بود. داده‌های رسمی نشان می‌دهد که نسل جدید نوت‌بوک‌های بازی حرفه‌ای Y9000P می‌تواند عملکردی 250 واتی ارائه کند.

همانطور که قبلا توسط IT House گزارش شده بود، انتظار می‌رود این سری از نوت‌بوک‌ها با لپ‌تاپ‌های سری Legion Pro 7i هماهنگ و قابل مقایسه باشند. سری Legion Pro 7i دارای نسل سیزدهم CPUهای Core و گرافیک RTX سری 40، با پیکربندی پرچمدار i9 + RTX 4090 را ارائه می‌کنند. صفحه‌نمایش این نوت‌بوک 16 اینچ 2560×1600 و IPS با نرخ تازه سازی 240 هرتز است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH