قیمت خط 912 چقدر است این سیم کارت ها چه مزایایی دارند؟

قیمت خط 912 از نظر برخی از افراد بسیار زیاد است و به عقیده آن ها توجیه اقتصادی ندارد که مبالغ زیادی را برای خرید سیم کارت پرداخت شود. قیمت خط 912 از حدود یک میلیون تومان شروع می شود تا حدود یک میلیارد تومان نیز احتمال افزایش دارد. اما چه ویژگی ها و مزایایی باعث می شوند که قیمت این خطوط تلفن همراه تا این حد بالا باشد؟

مانند تمام اجناس و کالاهای لوکس و گران قیمت، خطوط 912 چند صد میلیونی نیز مزایا و ویژگی های زیادی دارند و می توانند برای مالکان خود بسیار مفید باشند.

البته هیچ تفاوتی از نظر آنتن دهی، تعرفه ها، ارائه خدمات و موارد مشابه دیگر، بین خطوط همراه اول وجود ندارد، اما دلیل اختلاف قیمت سیم کارت 0912 با سایر پیش شماره های این اپراتور تلفن همراه، میزان محبوبیتی است که سرشماره (0912) نزد افراد و متقاضیان خرید سیم کارت دارد.

قیمت خط 912 در صورت داشتن شماره رند و یکی از کدهای محبوب، می تواند بسیار بالا باشد، اما برخلاف باور بسیاری از افراد، صرفا داشتن سرشماره 0912 دلیل بر گران بودن قیمت سیم کارت نمی شود و خط 912 ارزان نیز وجود دارد.

منظور از کد سیم کارت 0912 چیست؟

قبل بیان مزایا خرید خط 0912، باید بدانید کد خط چیست و چرا در قیمت خط 0912 تاثیر دارد. منظور از کد سیم کارت، عددی می باشد که بعد از سرشماره (0912) در شماره مربوط به سیم کارت وجود دارد. به عنوان مثال سیم کارتی با شماره 0912 423 3939 یک سیم کارت یا خط کد 4 است.

کد خط یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت خط 912 است. عددهای 1، 2، 3، 4، 5، 6، 7، 8، 9 و 0 می توانند به عنوان کد سیم کارت قرار بگیرند و با همین ترتیب نگارش شده، قیمت آن ها کاهش می یابد (کد 1 گران ترین و کد 0 ارزان ترین). سیم کارت ها از کد 7 به بعد به همراه کد 0، در دسته خط 912 ارزان قرار می گیرند (در صورت رند نبودن شماره).

دلیل تاثیر کد خط در قیمت سیم کارت 0912

کد خطوط همراه اول 912، نشان دهنده اصالت و قدمت خطوط می باشد. برای مثال خطوط 0912 با کد 1، از سال 73 توسط شرکت مخابرات عرضه شده و دارای قدمت زیادی هستند؛ به همین دلیل دارندگان خطوط کد 1، از اولین افرادی به شمار می آیند که در ایران تلفن همراه داشته‌اند و همین امر سبب افزایش اعتبار، بهبود وجهه اجتماعی و پرستیژ کاری آن ها می شود.

در کنار کد خط، میزان رند بودن شماره و مدت زمان کارکرد سیم کارت از سایر عوامل موثر بر قیمت خط 912 هستند. به عنوان مثال، قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده با شماره تقریبا رند، ممکن است با قیمت خط کد 1 غیر رند صفر (بدون کارکرد) در یک سطح باشد، به همین دلیل افرادی که رند بودن شماره برای آن ها اولویت دارد اما به کد خط نیز اهمیت می دهند، سیم کارت های کد 2 کارکرده را انتخاب می کنند.

از سوی دیگر قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده غیر رند، ممکن است از قیمت خطوط کد 9 یا 0 تقریبا رند بیشتر باشد. بنابراین برای خرید خط 0912 ابتدا باید مشخص کنید که کدام یک از معیارهای کد خط، رند بودن شماره و صفر یا کارکرده بودن که بر قیمت خطوط 0912 موثر هستند، برای شما در اولویت قرار دارد.

مزایای خرید سیم کارت همراه اول 0912

همان طور که ذکر شد، سیم کارت های 0912 می توانند مزایای زیادی داشته باشند. اولین مزیت داشتن سیم کارت با این پیش شماره محبوب، بهبود وجهه اجتماعی و کاری است. بسیاری از افراد جهت برقراری تماس های کاری و مهم خود، استفاده از خطوط 0912 را به سایر خطوط ترجیح می دهند. در ادامه سایر مزیت های داشتن خطوط 0912 رند را بیان خواهیم کرد.

مزایای سیم کارت رند

خطوط رند، نه تنها با سرشماره 0912، بلکه با هر سرشماره‌ای می توانند مزایای بسیاری داشته باشند، بخصوص برای برقراری تماس های مربوط به کسب و کار. شماره های رند در کمترین زمان ممکن می توانند به حافظه مخاطبان کسب و کار (مخاطبان هدف) شما سپرده شوند.

با داشتن شماره رند، مخاطبان و مشتریان شما در هر زمانی که به خدمات یا محصولات شما نیاز داشته باشند، می توانند به سادگی با شما تماس برقرار کرده و سفارش خود را ثبت نمایند؛ بنابراین افزایش فروش برای کسب و کارها را می توان به عنوان یکی از مزایای خطوط رند در نظر گرفت.

مناسب جهت برند سازی

همان طور که بیان کردیم، خطوط 0912 بخصوص با شماره های رند و کدهای محبوب (1، 2 و…) بسیار معتبر هستند و موجب افزایش اعتبار مالکان خود می شوند. به همین دلیل بسیاری از شرکت هایی که قصد دارند برند خود را برجسته تر کنند، از این خطوط استفاده کرده و یک شماره تماس 0912 رند با کد محبوب را در تبلیغات خود درج می کنند.

علاوه بر افزایش اعتبار برند، این سیم کارت ها به دلیل رند بودن، می توانند در ذهن مخاطبان نقش بسته و آن ها به محض شنیدن نام برند شما، شماره تماس شما را نیز به خاطر می آورند.

سرمایه گذاری از طریق خرید و فروش خطوط 912

رایج ترین اهداف از خرید خط 0912، مصارف شخصی، مصارف تجاری و سرمایه گذاری می باشند. بسیاری از افراد با توجه به افزایش نرخ قیمت خط 0912، از طریق خرید و فروش این نوع خطوط سرمایه گذاری های پرسودی را انجام می دهند.

البته دقت داشته باشید برای انجام این نوع سرمایه گذاری، باید اطلاعات دقیق و جزئی در ارتباط با این خطوط و انواع کدهای آن داشته باشد. برای مثال باید ویژگی های تمامی کدهای خطوط 0912 را بدانید و انواع شماره های رند را بشناسید.

خرید سیم کارت همراه اول 0912 با هر هدفی که باشد، باید از مراکز معتبر و مورد اطمینان انجام شود؛ زیرا موارد کلاه برداری در امر خرید و فروش این خطوط بسیار مشاهده شده‌اند.

از بهترین و معتبر ترین شرکت های جهت اطلاع از قیمت خط 912 و خرید فروش آن، شرکت ایران همراه می باشد. در وب سایت این شرکت با آدرس iran912.com، می توانید فهرست های متنوعی از انواع قیمت خطوط، مانند قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده، صفر و… را مشاهده کرده بهترین سیم کارت، مطابق با اولویت های خود را از iran912.com خریداری نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH