سال دیگر خودروهای شیائومی را در بازار خواهید دید!

کمپانی شیائومی علاوه بر اینکه در حوزه طراحی و تولید تلفن همراه، دستگاه‌های هوشمند و لوازم خانگی فعالیت می‌کند، سعی داشته است که در عرصه تولید خودرو نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

چالش‌های زیادی در مسیر تولید خودرو برای این شرکت وجود داشت؛ با این وجود، شیائومی موفق شد که تاکنون در طراحی خودرو خوب عمل کند و حالا اعلام کرده که قصد دارد تولید انبوه این خودروها را از نیمه اول سال 2024 میلادی آغاز کند.

لی جون که وظیفه ریاست و بنیانگذاری این شرکت را برعهده دارد، تایید کرده است که تست زمستانی خودروها با موفقیت به اتمام رسیده و زودتر از آنچه که انتظارش را داشته باشیم، شاهد خودروی برقی این کمپانی خواهیم بود.

بر اساس گفته‌های لی جون، مدیرعامل این کمپانی چینی، تمام چیزها طبق برنامه پیش می‌رود و این احتمال نیز وجود دارد که تولید انبوه خودروها از نیمه اول سال 2024 میلادی آغاز شود. این شرکت تاکنون بیش از 433 میلیون دلار در تجارت خودروسازی سرمایه‌گذاری کرده و تعداد اعضای تیم نیز به 2300 نفر افزایش یافته است.

طبق پیش‌بینی‌ها، احتمالا شیائومی قصد دارد در سال جاری بیش از 2.8 میلیارد دلار در این صنعت سرمایه‌گذاری کند. مدیرعامل این شرکت همچنین افزود که این کمپانی باید در جریان تولید خودروهای خود به سیستم خودران نیز توجه کند، چرا که این فناوری علاقمندان خاص خود را دارد و می‌تواند به عنوان عامل مهمی در تسریع روند تولید خودروها به شمار رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH