اطلاعات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی F14 5G منتشر شد

سامسونگ به تازگی از گوشی گلکسی M14 5G در کشور اوکراین رونمایی کرد. این گوشی هوشمند 5G ارزان‌قیمت‌ نسخه بهینه شده گلکسی A14 5G محسوب می‌شود.

اکنون نسخه دیگری از این گوشی با نام گلکسی F14 5G در پایگاه Google Play Console رویت شده است. این نخستین بار نیست که شاهد انتشار جزئیاتی پیرامون گجت مذکور هستیم؛ چرا که گلکسی F14 5G پیش‌تر و در ماه دسامبر 2022 موفق به دریافت تائیدیه از اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) شده بود.

بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست Google Play Console، توان پردازشی گوشی آینده سامسونگ موسوم به گلکسی F14 5G از طریق تراشه اگزینوس 1330 تامین خواهد شد. از جنبه نرم‌افزاری این گجت مجهز به سیستم‌عامل اندروید 13 بوده و نسخه‌ای از آن که موفق به دریافت گواهینامه شده است؛ از حافظه رم 6 گیگابایتی استفاده می‌کند.

این دستگاه مجهز به نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 2408×1080 پیکسل) است. تصویر کوچک لو رفته از گوشی نشان می‌دهد که نمایشگر آن دارای ناچ قطره‌ای شکل خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که گلکسی F14 5G مدلی مشابه با گلکسی M14 5G خواهد بود. گوشی‌های سری گلکسی F به‌طور معمول از طریق فروشگاه Flipkart در بازار هندوستان عرضه می‌شوند. بنابراین گلکسی F14 5G احتمالا در وهله نخست در بازار هندوستان عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی M14 5G

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی M14 5G نیز در خاک هندوستان عرضه خواهد شد. این گوشی نیز موفق به دریافت تائیدیه از موسسه BIS شده است. حتی صفحه پشتیبانی این گجت در وبسایت هندی سامسونگ راه‌اندازی شده است؛ پدیده‌ای که از عرضه قریب‌الوقوع آن حکایت دارد.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده تا به این لحظه سامسونگ گلکسی F14 5G احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی، تراشه اگزینوس 1330، رابط کاربری One UI Core 5 مبتنی بر اندروید 13، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی و یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی خواهد بود.

انتظار می‌رود که شاخه هندی سامسونگ پخش تبلیغات برای عرضه این گجت را به‌زودی آغاز نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH