گوگل به تمام کاربران سرویس گوگل وان، VPN رایگان ‌می‌دهد

سرویس VPN گوگل تا این لحظه فقط برای کسانی در دسترس بوده است که یکی از سطوح بالاتر اشتراک Google One را دارند، اما این قانون در حال تغییر است.

همه طرح‌های Google One در آینده شامل VPN می‌شوند، البته این قابلیت تا چند هفته دیگر به طور کامل عرضه می‌شود. این سرویس برای اعضای Google One در اتریش، استرالیا، بلژیک، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایسلند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، هلند، نروژ، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، بریتانیا و ایالات متحده فعال خواهد شد.

خبر خوب این است که می‌توانید از این VPN در دستگاه‌های اندروید، iOS، ویندوز و مک استفاده کنید و آن را با حداکثر پنج نفر دیگر در صورتی که در طرح Google One شما هستند به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، برای کاربران Google One مستقر در ایالات متحده یک گزارش‌دهنده و هشدار دارک‌وب جدید وجود دارد. این قابلیت به شما کمک می‌کند دارک‌وب را برای نمونه‌هایی از اطلاعات شخصی خود اسکن کنید که ممکن است از طریق نقض‌های امنیتی آنلاین مختلف آشکار شده باشد. کلاهبرداری هویت آنلاین به دلیل اطلاعات سرقت شده از این قبیل یک مشکل است که به گفته گوگل، سالانه میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سرویس جدید هنگامی که هر یک از اطلاعات شخصی شما را در دارک‌وب پیدا کند به شما اطلاع می‌دهد. روش کار به این صورت است که شما ابتدا باید اطلاعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید، و باقی کار را به برنامه بسپارید. اگر برنامه به اطلاعات مورد نظر شما دست پیدا کرد، راهنمایی‌هایی نیز در مورد نحوه محافظت از آن اطلاعات به شما می‌دهد. مثالی که گوگل ارائه می‌کند این است که اگر شماره بیمه شما را پیدا کند، به شما پیشنهاد می‌کند که به پلیس گزارش دهید یا اقداماتی را برای محافظت از اعتبار خود انجام دهید.

قابلیت گزارش دارک‌وب «طی چند هفته آینده» برای اعضای همه طرح‌های Google One در ایالات متحده منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH