موتور جستجوی DuckDuckGo نیز با ChatGPT ادغام می‌شود

هوش‌مصنوعی ChatGPT اینترنت را برای خود کرده است زیرا در بسیاری از سرویس‌های مشهور استفاده می‌شود. این هوش‌مصنوعی اخیراً با بینگ و سایر سرویس‌های مایکروسافت ادغام شد که موفقیت زیادی برای این شرکت به ارمغان آورد و باعث افزایش محبوبیت موتور جستجو آن شد. در حال حاضر، DuckDuckGo، یک موتور جستجوی دیگر، با انتشار ابزار جستجوی خود به نام DuckAssist که مبتنی بر ChatGPT است، این رویه را دنبال می‌کند.

موتور جستجوی DuckDuckGo ابزار جدیدی به نام DuckAssist منتشر کرده است. این فناوری از هوش مصنوعی (AI) ChatGPT استفاده می‌کند تا پاسخ‌های سریع و دقیقی را به سؤالات و جستجوی کاربران بدهد. پاسخ‌ها از وب‌سایت‌هایی مانند ویکی‌پدیا جمع‌آوری شده و به گونه‌ای ارائه می‌شوند که شبیه به نتایج جستجوی معمولی به نظر می‌رسد.

اول از همه، ما باید هشدار دهیم که DuckAssist یک چت‌بات نیست، بنابراین کاربران نیازی به صحبت با آن ندارند. درعوض، زمانی که می‌تواند جواب سوالی را بدهد، به کاربران پاسخ خودکار نشان می‌دهد. این ویژگی به ویژه برای سؤالات ساده مفید خواهد بود.  این ابزار مجهز به ChatGPT در حال حاضر در نسخه بتا قرار داده شده و برای استفاده در برنامه DuckDuckGo و افزونه مرورگر آن رایگان است.

شرکت DuckDuckGo متعهد به حفظ اطلاعات کاربران است و DuckAssist نیز از این قاعده مستثنی نیست. این سرویس هیچ گونه اطلاعات شخصی را جمع آوری نکرده و کاربران را ملزم به ورود به سیستم نمی‌کند. این شرکت همچنین قصد دارد هنگام به اشتراک گذاری داده‌ها با شرکای خود، OpenAI و Anthropic که به توسعه فناوری ChatGPT کمک کردند، سابقه جستجو و مرور کاربران را ناشناس نگه دارد.

اگر DuckAssist محبوبیت لازم به دست آورد، DuckDuckGo آن را برای همه در وب سایت خود عرضه خواهد کرد. کاربران همچنین می‌توانند در مورد پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی به صورت ناشناس بازخورد ارائه کنند که به بهبود ابزار کمک می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH