اولین تصاویر از شاسی‌بلند جانشین رنو ساندرو و استپ‌وی منتشر شد

کمپانی خودروسازی رنو در آخرین روزهای نمایشگاه خودروی پاریس اعلام کرده بود که قصد دارد شاسی‌بلند جدیدی را تولید کند که احتمالا در بازار مناطقی همچون آمریکای جنوبی از جمله آرژانتین، برزیل، اروگوئه، پاراگوئه و ونزوئلا عرضه خواهد شد.

از قبل نیز شایعاتی مبنی بر استفاده از پلتفرم CMF-B و موتور 1.0 Turbonaftero در این خودرو منتشر شده بود. حالا اما اولین تصاویر این خودرو منتشر شده که یادآور مدل‌های رنو ساندرو و استپ‌وی است. البته تغییرات جزئی نیز در تصاویر به چشم می‌خورد.

در عکس‌هایی که به تازگی در فضای وب قرار گرفته‌اند، می‌توان به این نتیجه رسید که چراغ‌های جلو از نوع دوگانه بوده و چراغ‌های دی‌لایت نیز از نوع LED هستند. این جراغ‌ها ضخامت کمی دارند و با نواری به هم متصل شده‌اند. این نوار به وسیله لوگوی رنو جدا شده است. دومین دریچه هوا نیز روی سپر قرار می‌گیرد.

رنو اعلام کرد که این مدل جدید به عنوان نسخه پایه شناخته می‌شود که نسبت به رنو کویید برتری‌های زیادی دارد.

پیشرانه خودرو از نوع موتور 3 سیلندر 1.0 لیتری توربو شارژ بوده که البته هنوز جزییات آن منتشر نشده است. اگر این همان موتور ساندرو نسخه اروپا باشد که کمپانی داچیا از آن استفاده کرده بود، پس باید انتظار داشته باشیم که در این خودرو شاهد قابلیت‌های فراوانی همچون توربوشارژ، زمان‌بندی متغیر ورودی و اگزوز و غیره باشیم.

رنو اعلام کرد که شاسی‌بلند آینده این شرکت هنوز در مرحله آزمایش قرار دارد و قرار نیست تا سال 2024 در بازارها عرضه شود؛ با این وجود، در سال جاری باید منتظر معرفی و رونمایی از آن باشیم.

2 در مورد “اولین تصاویر از شاسی‌بلند جانشین رنو ساندرو و استپ‌وی منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH