جیلی کول‌ری نسخه Champion Edition رونمایی شد

کمپانی جیلی به تازگی از فیس‌لیفت جدید خود در چین رونمایی کرده است! این خودرو که جیلی کول‌ری نسخه Champion Edition نام دارد، مجددا طراحی شده و امکانات و مشخصات جدیدی دارد که در ادامه آنها را می‌خوانیم.

چراغ‌های جلو طراحی جدیدی به خود دیده‌اند، این در حالی است که اسپویلر بزرگی در عقب خودرو قرار گرفته که ظاهری جذاب به جیلی کول‌ری Champion Edition بخشیده است. علاوه بر آنها، یک دیفیوزر معمولی و چهار لوله اگزوز نیز در قسمت پشت اتوموبیل به چشم می‌خورند.

در نسخه قبلی جیلی کول‌ری در قسمت عقب از سیستم اگزوز چهار کاناله و اسپویلر اسپرت سقفی با بال‌های کناری استفاده شده بود. دیفیوزر دو رنگ نیز در آن به چشم می‌خورد؛ همچنین جیلی در طرح ال‌ای‌دی‌های چراغ خطر عقب هم خلاقیت زیادی به خرج داده بود.

جیلی علاوه بر محیط خارجی، کابین را هم مجددا طراحی کرده است که به طور مثال می‌توانیم به کلیدهای جدید روی پانل جلو و دو نمایشگر 10.25 و 12.3 اینچی راننده اشاره کرد.

اتوموبیل جیلی کول‌ری نسخه Champion Edition از سیستم گیربکس 7 سرعته و موتور 1.5 لیتری توربو برخوردار است که می‌تواند قدرتی برابر با 181 اسب بخار تولید کند. البته سیستم چهار چرخ متحرک در خودرو به کار نرفته است.

لازم به ذکر است که شرکت جیلی در نسخه قبلی این خودرو نیز از پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری با قدرت 181 اسب بخار بهره برده بود.

کمپانی خودروسازی جیلی عنوان کرده است که قصد دارد به زودی از خودروی جدید خود یعنی جیلی کول‌ری نسخه Champion Edition در کشور چین رونمایی کند. قیمت این اتوموبیل نیز 15 هزار دلار عنوان شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH