یک اسپیکر با بدنه چوبی از لاجیتک

speaker-system-z443

شرکت لاجیتک یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات جانبی برای رایانه‌ها و دستگاه‌های هوشمند که همواره در زیبایی و کیفیت پیشتاز بوده، به تازگی اسپیکر پرقدرت Z443 خود را روانه بازار کرده است.
لاجیتک برای ساخت اسپیکرهای خود از معماری و فن آوری‌های منحصر به فردی بهره می‌گیرد که در نتیجه آن تا کنون چندین بار موفق به کسب رده اول فروش اسپیکر در دنیا و در سال‌های مختلف شده است. اسپیکر Z443 با پیکره بندی 2.1 کاناله نیز بر اساس همین استانداردها و ساختار مهندسی لاجیتک، ساخته شده است. بدنه Z443 از جنس فیبر چوبی بوده و به دلیل چوب واقعی که در ساخت آن به کار رفته، نسبت به بقیه اسپیکرهای هم رده خود خاص شده است. به دلیل ماهیت جنس چوب و فضای خالی که داخل بدنه این اسپیکر توسط لاجیتک طراحی شده است، صدا در حین خروج از اسپیکر با عمق بیشتر و دلنشین‌تر از اسپیکرهای معمولی پخش می‌شود. بسیاری از دیگر شرکت‌های حرفه‌ای صوتی نیز از این خاصیت چوب برای افزایش کیفیت اسپیکرهای خود استفاده می‌کنند. طراحی حرفه‌ای این بلندگو ترکیبی از چوب قهوه‌ای تیره رنگ، روکش‌های مشکی جداشدنی و پانل کنترل براق است که ظاهری جذاب و خیره کننده به Z443 داده است و آن را برای فضای اتاق نشیمن یا اتاق کار بسیار ایده‌آل کرده است. این اسپیکر دارای یک ساب ووفر 5.25 اینچی و 2 عدد بلندگوی 3 اینچی است که در مجموع توانایی ایجاد صدایی با قدرت 110 وات را دارند. کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و تنظیمات ساب بر روی بدنه ساب ووفر تعبیه شده و کاربر به راحتی می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. این اسپیکر با استفاده از کابل و جک 3.5 میلیمتری به دیگر ابزارها متصل می‌شود و به راحتی می‌توان آن را در کنار نوت بوک، تبلت، گوشی موبایل هوشمند و یا انواع پخش کننده‌های صوتی استفاده کرد.
در مجموع Z443 از نظر ظاهر و کیفیت انتخاب بسیار خوبی برای آن دسته از کاربرانی است که به لوکس بودن محیط و در عین حال به قدرت و کارایی اهمیت بسیاری می‌دهند، است.
Z443 لاجیتک در حال حاضر با گارانتی آواژنگ در تمامی بازار های کامپیوتر کشور موجود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH