آپدیت جدید Google Wallet با امکاناتی تازه

Google Wallet همیشه یکی از بهترین ایده‌ها برای کاربران بوده ولی با این حال دارای محدودیت‌های زیادی نیز می‌باشد. یکی از بزرگترین این محدودیت‌ها عدم پشتیبانی از کارت‌های اعتباری معتبر است. اما به نظر می‌رسد این روزهای محدودیت نیز در آخر به پایان رسیده‌اند. شرکت گوگل اعلام کرده است که این سرویس از این پس از کارت‌های Visa ,American Express و Discover نیز پشتیبانی خواهد کرد. قبل از این گوگل والت فقط از کارت Citi Mastercards بهره می‌گرفت ولی از این پس می‌توانید از انواع کارت‌های اعتباری و یا بدهی به وسلیه این سیستم استفاده کنید. علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده گوگل این برنامه را از لحاظ امنیتی نیز ارتقا داده است، به صورتی که اطلاعات بر روی سیستم‌های داده ابری قرار می‌گیرند. خب پس از این به بعد اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی شما بر روی سرورهای معتبر گوگل به جای حافظه گوشی شما قرار خواهد گرفت. این حرکت باعث شده است که شرکت‌ها بسیار دیگری با این سرویس همکاری داشته باشند. پس از این به بعد گوشی شما همانند یک کارت بانکی عمل خواهد کرد.

متاسفانه با عرضه آپدیت جدید برای این سرویس باز هم شاهد مشکلاتی برای گوگل والت خواهیم بود. اول این که قابلیت‌های جدید امنیتی باعث می‌شود که برنامه نتواند بر روی دستگاه‌های روت شده کار کند، پس شما حتما باید از یک گوشی روت نشده برای این سرویس استفاده کنید و البته هنوز مشکل سازگاری این برنامه با گوشی‌های هوشمند نیز وجود دارد. در حال حاضر فقط 6 دستگاه از این سرویس بهره می‌گیرند که عبارتند از:
Galaxy Nexus ،Nexus 7 ،Galaxy S III ،HTC Evo 4G ،LG Viper و LG Optimus
اگر شما هم دارای گوشی‌های ذکر شده می‌باشید، می‌توانید برنامه گوگل والت را از اینجا دریافت کنید ( لینک مربوط به Play Store).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH