نرم‌افزار هلو به نسخه 7.7 آپدیت شد

holoo

اگر تا به حال با نرم‌افزارهای حرفه‌ای حسابداری کار کرده باشید، به طور حتم نام هلو به گوش شما خورده است. حال گروه سازنده این برنامه یعنی شرکت‌های طرفه نگار، در تازه‌ترین اقدام خویش در راستای رسالت همیشگی گروه مبنی بر ارایه خدمات همگام با پیشرفت‌های روز دنیا، اقدام به ارتقای نسخه 7.7 نرم‌افزار هلو نموده است. برخی از قابلیت‌های این نسخه به شرح ذیل است:

FastMode: امکانی دیگر از گروه  طرفه نگار جهت سهولت و تسریع در کاربری نرم‌افزار هلو (علی الخصوص در استفاده از فاکتور) است. این امکان در نسخه‌های فروشگاهی به صورت پیش فرض فعال است.  همچنین می‌توان از دیگر قابلیت‌ها به موارد ذیل اشاره نمود:

  • امکان صدور فاکتور های خرید، فروش و مرجوعی‌ها در کوتاه‌ترین زمان
  • دسترسی آسان و سریع به منوها، امکان کیبورد مجازی
  • استفاده از صفحه نمایشگر لمسی
  • امکان رزرو فاکتور

کیت اس‌ام‌اس: اطلاع رسانی خدمات جدید به مشتریان از طریق پیام کوتاه، امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، تبریک مناسبت ایام، تولدها، امکان ارسال اطلاعات داخلی نرم‌افزار مانند مشخصات فاکتور زمان ثبت و اصلاح فاکتور، سررسید چک‌ها، سر رسید اقساط، مانده حساب طرف حساب‌ها از جمله این تغییرات است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر همواره به آدرس سایت شرکت به نشانی www.torfehnegar.com مراجعه نمایند.

1 در مورد “نرم‌افزار هلو به نسخه 7.7 آپدیت شد”

  1. همه این اکانات هم اکنون در نرم افزار حسابداری محک موجوده و از خیلی وقت پیش وجود داشته بنظرم محک خیلی بهتره ازهلو. هردوتاشون استفاده کردم محک خیلی ساده تر ولی با امکانات فوق العاده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH