12 برنامه عالی تنها برای گوشی‌های روت شده اندرویدی!

ایجاد تغییرات با برنامه‌های مختلف در اندروید به شکل‌های گوناگونی نمود پیدا می‌کند. برخی فقط به تغییر آیکون‌ها و فونت‌های سیستم‌تان قناعت می‌کنند و برخی دیگر ریشه‌ای‌تر بوده و ویژگی‌های پیشرفته‌تری مثل توانایی حذف بلاتورها و تغییر مجوز برنامه‌ها را ممکن می‌سازند.

روت کردن هم که دیگر جای خودش را دارد، فرایند دسترسی به مزیتهایی که در اختیار ادمین است برای دستکاری سیستم عامل.

روت کردن را یکی از بهترین انواع هک می‌دانند که با انجامش خیلی از کارهای مفید دیگری ممکن می‌شود. حتما می‌پرسید چه کارهای مفیدی؟ در مطلب زیر 12 تا از بهترین برنامه‌ها برای کاربرانی که دستگاهشان را روت کرده‌اند، معرفی خواهیم کرد.

Xposed

Xposed

Xposed به کاربر امکان می‌دهد بدون نصب کاستوم رام از برخی از ویژگی‌های آن بهره ببرد. ویژگی‌هایی چون اضافه کردن کانتکتها به لیست سیاه، کنترل استارت آپ برنامه‌هایتان و ایجاد تغییرات از طریق Quick Settings .

لینک دانلود برنامه


Device Control

Device-Control

همانطور که از نامش مشخص است این برنامه امکان کنترل بهتر دستگاه اندرویدی را برایتان فراهم می‌کند. با این برنامه می‌توانید شدت ویبره، فرکانس رابط گرافیکی و پردازشگر، دمای رنگهای صفحه نمایش و خیلی چیزهای دیگر را تغییر دهید.

لینک دانلود برنامه


Root App Delete

Root-App-Delete

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که کاربران اندرویدی را وا می‌دارد دستگاه‌های خود را روت کنند، حذف بلاتورها است. Root App Delete به کاربر امکان می‌دهد که برنامه‌هایش را مدیریت کند، حتی آنهایی را که به صورت پیش فرض به آنها دسترسی ندارد. شما می‌توانید با کمک این اپلیکیشن بلاتورها را متوقف یا کاملا پاک کنید.

لینک دانلود برنامه


Folder Mount

FolderMount

نداشتن حافظه کافی یکی از آن مشکلاتی است که تقریبا همه ما با آن مواجه شده‌ایم. خریدن یک کارت حافظه حجیم شاید بتواند راه حل خوبی باشد، اما برای همه جنبه‌های برنامه‌ها که جواب نمی‌دهد، پس به برنامه‌ای مثل Folder Mount نیاز است که امکان ذخیره کردن داده‌های برنامه‌ها هنگام نصب روی اس دی کارت را فراهم کند.

لینک دانلود برنامه


Free WiFi Password Recovery

Free-WiFi-Password-Recovery

این یک برنامه هک پسوورد وای فای نیست و تنها پسووردهای ذخیره شده روی دستگاهتان را در زمانی که پسورد خود را فراموش کرده‌اید نشان می‌دهد.

لینک دانلود برنامه


DiskDigger

DiskDigger

کار DiskDigger بازگرداندن ویدئوها و عکسهایی است که به اشتباه پاک شده‌اند. عکسهایی که روی نام آنها عکس دیگری ذخیره نشده باشد را می‌توان بازیابی کرده یا به اکانت ایمیل فرستاد. اگر می‌خواهید برنامه توانایی بازیابی تمام فایلها را داشته باشد باید نسخه پروی آن را نصب کنید.

لینک دانلود برنامه


Greenify

Greenify

Greenify یک ابزار بسیار خوب برای بهینه سازی عمر و کارکرد باتری است. این ابزار به طور خودکار برنامه‌هایی را که استفاده نمی‌شوند هایبرنیت می‌کند.

لینک دانلود برنامه


Tasker

Tasker

اینکه بتوانید اسمارتفونتان را خودکار کنید عالی نخواهد بود؟ تسکر دقیقا چنین کاری می‌کند. این برنامه شامل 200 اکشن خودکار است. در ضمن کاربر می‌تواند حالتها، حلقه‌ها و چیزهای دیگری هم برای خودش ایجاد کند.

لینک دانلود برنامه


App Ops

App-Ops

بعضی وقتها است که می‌خواهید برنامه‌ای را امتحان کنید، اما لیست طولانی از مجوزهای برنامه واقعا کلافه‌اتان می‌کند. App Ops امکان دستکاری مجوزهای برنامه را به شما می‌دهد.

لینک دانلود برنامه


GL Tools

GL-Tools

GL Tools یک درایور OpenGL  سازگار با بیشتر رابطهای گرافیکی و پردازنده‌های ARM است. این برنامه امکان تغییر رندر رزولوشن و عمق بیت‌ها، کنترل بافتها و بکارگیری روشهای ضد شکستگی برای بهتر شدن کیفیت گرافیک و بهینه سازی سایه زن‌ها را می‌دهد. بعلاوه می‌توانید اسم رابط گرافیکی خودتان را برای گول زدن برنامه‌هایی که به رابط گرافیکی ویژه‌ای نیاز دارند تغییر دهید.

لینک دانلود برنامه


Titanium Backup

Titanium-Backup

Ti Backup به عنوان یکی از محبوب‌ترین ابزار بک آپ در پلی استور شناخته می‌شود و امکان بک آپ گرفتن و ری استور برنامه‌های حفاظت شده و سیستمی و داده‌ها، بعلاوه اطلاعات ذخیره شده روی میکرو اس دی کارت را فراهم می‌کند.

لینک دانلود برنامه


Build Prop Editor

Build-Prop-Editor

با ویرایش فایل build.prop دستگاهتان می‌توانید چگالی ال سی دی آن را تغییر دهید، مدت زمان تاخیر بین زنگ خوردن در زمان تماس را افزایش دهید، با افزایش فاصله اسکن وای فای باتری بیشتری  ذخیره کنید و غیره. بعلاوه برنامه قابلیت بک آپ گرفتن از فایلها در زمانی که اوضاع بد می‌شود هم دارد. در استفاده از این برنامه خیلی مراقب باشید.

لینک دانلود برنامه

75 در مورد “12 برنامه عالی تنها برای گوشی‌های روت شده اندرویدی!”

  1. هر نوع گوشی رو نباید با کینگ روت و آی روت روت کرد.گوشی های سامسونگ از طریق دانلودینگ روت میشن که اصلا ریسک نداره.اگه میخواین یه گوشی بخرین که برای روت کردن ریسک نداشته باشه،فقط سامسونگ بخرین چون همه گوشی های سامسونگ با کامپیوتر با برنامهodinبه راحتی روت میشن و حتی یک درصد ریسک نداره.فقط گوشی هایی که گارانتیشون تموم شده رو روت کنید چون روت کردن گارانتی رو باطل میکنه.

  2. سلام دوستان من گوشیمو تازه روت کردم ولی برنامه هک وای فای که رمزو نشون بده ندارم لطفا برام بفرستید یا اسمشو بگید

  3. سلام و خسته نباشید به تمامی دوستان عزیز و گرامی
    من یک سوال درمورد روت داشتم ممنون میشم یک نفر راهنمایی کنه
    گوشی منSM_J700f سامسونگ می خواستم ببینم میتونن خودم روت کنم درضمن کامپیوتر در دسترسم نیست .مثل برنامه کینگ روت آیا برنامه ای هست که من به تونم روت کنم گوشیم ویا نه حتما باید با اتصال به کامپیوتر روت کنم ،ممنون و متشکرم

  4. سلام خانم صریحی:
    با تشکر از برنامه های خوب شما چند پیشنهاد داشتم که میخواستم انجامش بدین.
    ۱:برنامه گیم هکر برای اندروید ۵به بالا
    ۲:وای فای هکر برای اندروید ۵به بالا
    ۳:روش روت کردن اندروید ۵به بالا(با برنامه روت)
    ۴:و هم چنین یک برنامه گیم هکر برای گوشی های بدون روت
    ممنون میشم اگه این برنامه ها رو هم داخل سایتتون بگنجانید
    {مننظر برنامه های شما}
    با تشکر sar-had

  5. سلام و خسته نباشید . ساییتتون عالیه . فقط واقعا میخواستم هزتون ببپرسم میشه تلگرام یابعضی از برنامه های گوشی رو هک کرد .
    چطوور

  6. سلام من گوشی هم ساسمونگs2plus هستش و روت هست و هر نوع هک وایفای رو امتحان کردم و جواب نداده این شماره تلفنم هست۰۹۰۳۲۶۴۱۲۵۰ اگر کمکی از دستون بر می اد بهم کمک کنید

  7. سلام ببخشید من میخواستم بدون اگه گوشیم رو روت کنم گارانتی گوشیم از بین میره؟؟لطفا جوابم رو بدین مرسی..

  8. سلام من گوشیم گرند۲هست روت کردم برنامه هک وای فای هم نصب کردم ولی جواب نمیده اگربرنامه ای دارید که جواب میده لطفاً برام بفرستید

  9. سلام
    گوشیم نوکیاایکس ال روتش کردم و برنامه های گوگل پلی و گوگلی گیم و ……نصب کردم فقط برنامه ی گوگل پلاس نصب نمیشه چندتا از نسخه هاشو امتحان کردم نشد اگه کسی میدونه راهنمایی کنه لنگ این گوگل پلاسم
    تشکر!!!!!!!!

  10. سلام من گوشیم samsung galaxy core اندرویدش هست ۴.۱.۲ ازطریق برنامه کینگ روتگوشیمو روت کردم ولی وقتی میخوام وایفای هک کنم نمیشه چیکار کنم.

  11. میگم چطوریاایکس مود کار میکنی رفتم تیشکم فعال کردم ولی هیچ هرچی میرم توکلش عرورمیده گوشیم هواوی هست لطفابهم بگید

  12. من گوشیه گالککسی اس ۷ دارم تمامه برنامه های هک وایفا رو امتحان کردم هیچکدام کار نکرد در ضمن گوشیمو روت کردم اگه برنامه هک وایفا که واقعا کار میکنه معرفی کنید

    1. سلام به همتون برنامه اندروید آمپر رو برای هک وای فای پیشنهاد میکنم من خودم از برنامه استفاده میکنم و راضیم.ولی نمیدونم گوگل داره یا نه.

    2. راسی یه چیز دیگه این برنامه رمز نمیده فقط هک میکنه و برای اینکه وای فای هک کنه باید اندروید گوشیتون ۵ به بالا باشه.

  13. الانم دنبال یه برنامم برا هک ولی پیدا نمیکنم متاسفانه اگه مرنامه مربوطه هست کمک کنید لطفا ممنونم.

  14. اقای سرور مدرسه تو ام واسه من جوجه هکری اخه کاری داره این کارا برو سازمانای کشور امریکا یا المان هک کن

  15. شما هنوز جوجه هکر هستید هر وقت تو نستید برید سرور مدرسه را هک کنید بعد بیاید اخه هک وای فای کار داره

    1. هه دوست عزیر هک وایفای کار یه دقیقست.من خودم زیاد هک کردم ولی فقط تو هک بازی انلاین موندم البته کلشو نمیگم چون اون هک نمیشه ولی بازی های انلاین دیگه هک میشن.

    1. wifi accses عالیه
      هیچ برنامه ای مثل این وجود نداره
      حتی از اندروید دامپر و وای فای تستر هم عالی تره
      من خودم اینو دارم وبیشتر برنامه های دیگه رو امتحان کردم هیچ کدوم مثل این برای گوشی نیس
      البته برا گوشی

  16. سلام باتشکرازشمالطفا اگر میشوددو نرم افزار احتیاج دارم برایم بفرستید .هکروای فا واقعه ای وربات کلش درضمن گوشیم روت شد است ممنون ازسایت خوبتان برایم بفرستید روی جمیلم

    1. برای دانلود از گوگل پلی،یسری نرم افزار ها در دسترس نیستن،باید نرم افزار پلی استور رو از قسمت تنظیمات برنامه clear data بزنی،بعد با فعال کردن نرم افزار ف.ش وارد برنامه بشی و سرچ کنی …
      روش دیگه کافیه تو سرچ گوگل king root تایپ کنی و مستقیما از سایت سازنده آخرین ورژن رو دانلود کنی.از سایت سازنده نباید از ف.ش استفاده کنی،اگر نه باز نمیشه.

    1. نه اشغاله فقط سوپر یوزر روت می کند و روش استفاده اول TWRP را بر روی گوشی خود فلش کنید بعد فایل سوپر یوزر مخصوص گوشی خود را دانلود و از طریق TWRP فلش کنید

  17. سید چاسب فاضلی

    کسانی که گوشی هواوی دارند و هنگام استفاده از ایکس مود مشکل دارند باید داخل گوشیشون از قسمت مدیر تلفن یا phone manage بعد از قسمت بالا setting را انتخاب کنند و در صفحه باز شده روی dropzone management بزنند و تیک ایکس مود را بزنند مشکلشونگوشیشونه . من گوشی Huawei p7 دارم مشکلم حل شد.

    1. سلام من حسین خادم هستم خودم گوشیم رو روت کردم برای روت کردن گوشی خودت اول باید برنامه ی کینگ روت رو دانلود کنی بعد به یک وای فای پرسرعت متصل شی و گوشیت رو روت کنی راه دوم این هست که برنامه ی کینگ روت را برای کامپیوتر دانلود کنی و گوشیت رو به کامپیوتر وصل کنی کار با این دو تا برنامه خیلی آسون هستش پس از این راه بری برات بهتره داداش گلم خداحافظ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH