چگونه عکس‌ها و فیلم‌های خود را از آی‌فون به یک دستگاه اندرویدی منتقل کنیم؟

iphone-data-android

برای فرستادن عکس و ویدئو از یک آیفون به آیفون دیگر تنها کافیست از AirDrop استفاده کنید و این کار را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید، اگر دریافت کننده هم نزدیک نیست خیلی راحت می‌توانید از آی کلاود بهره ببرید، اما برای فرستادن فایل تصویری یا فیلم از یک آیفون به یک دستگاه اندرویدی چه باید کرد؟ چند راه وجود دارد که در ادامه خواهید خواند.

استفاده از مسنجر فیس بوک، گوگل هنگ اوت، وایبر یا غیره

این روزها استفاده از کلاینتهای پیام‌های شخصی برای فرستادن عکس و ویدئو حسابی باب شده است. خوشبختانه برنامه‌های اینچنینی هم روی iOS هم روی اندروید قابل دسترسند و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. به‌علاوه برخی از آن‌ها برای سریعتر کردن فرایند انتقال، حجم عکس را پایین می‌آورند.

از طریق ایمیل

دیگر واضح‌تر از این نمی‌شود، هر آیفونی دارای برنامه کاربردی ایمیل است. البته سرویس ایمیل همیشه محدودیت ضمیمه کردن فایل دارد و این محدودیت برای اپل 20 مگابایت است.

از طریق کلاود

خدمات کلاود برای مسائل غیر از بک آپ گرفتن هم استفاده می‌شود. در کلاود می‌توانید خیلی راحت عکسها و ویدئوهای خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. دراپ باکس و گوگل درایو می‌توانند به دلیل ایجاد لینک از عکسها با کیفیت اصلی گزینه‌های خوبی باشند. دراپ باکس تا 2 گیگابایت فضای رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گوگل درایو اما سخاوتمندانه‌تر عمل می‌کند و 15 گیگابایت برای کاربران در نظر می‌گیرد.

استفاده از اپلیکیشنهایی برای انتقال فایل

امروزه برای انجام هر کاری برنامه مربوطه وجود دارد. برخی از آنها که هم برای اندروید و هم برای iOS وجود دارند از این قرارند: Send Anywhere ،QikShare و Instashare.

برای انتقال، این برنامه‌ها باید روی هر دو دستگاه نصب باشند، در غیر اینصورت ارتباط ممکن نیست.

استفاده از کامپیوتر

وقتی کابل مورد نظر را داشته باشید، بهترین روش استفاده از یک کامپیوتر است. مخصوصا زمانی که فایلهای انتقالی حجم بالایی دارند.

1 در مورد “چگونه عکس‌ها و فیلم‌های خود را از آی‌فون به یک دستگاه اندرویدی منتقل کنیم؟”

  1. این که ارتباطی به اندروید و iOS نداره، با هر deviceی میشه این کارها رو انجام داد. تیتر مطلب زیاد جالب نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH