شاید اپل این کاور طرح آی‌پاد کلاسیک را تولید کند

ifuxvtm9quwqupjckejc

اپل چند وقت پیش خط تولید آی‌پاد کلاسیک را برای همیشه متوقف کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت موجی از خشم فضای اینترنت را منفجر کرد! بسیاری از طرفداران اپل که با این سری از آی‌پادها خاطره داشتند از اپل خواستند که بار دیگر این پخش‌کننده موزیک را تولید کند ولی اپل تمایلی به ازسرگیری تولید آن نشان نداد.

اما به تازگی یک طراحی بسیار جالب برای کاور آی‌فون 6 در فضای اینترنت پخش شده است که ظاهر و امکانات آی‌پاد کلاسیک را به پرچم‌دار جدید اپل می‌آورد. این طراحی تنها در حد یک عکس ساده است و هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل راضی به تولید آن شود، اما همین تصویر ساده نیز بسیاری از طرفداران آی‌پاد کلاسیک را امیدوار کرده است که شاید بتوانند بار دیگر حس کار با پلیر محبوب خود را تجربه کنند.

به هر حال تولید این کاور برای کمپانی چون اپل بسیار ساده و مثل آب خوردن است در حالی که همین کاور ساده می‌تواند سود زیادی را برای این کمپانی به همراه داشته باشد چرا که با وجود تعداد بسیار زیاد طرفداران آی‌پاد کلاسیک پیش‌بینی می‌شود با ورود این کاور به فروشگاه‌های اپل تا مدت‌ها کاور دیگری به فروش نرود! حتی اپل می‌تواند همان‌طور که در این زمینه استاد است؛ با اضافه کردن کمی امکانات بیشتر و قدری تبلیغات قیمت گزافی مثل 100 دلار را برای این کاور در نظر بگیرد که باز هم به نظر نمی‌رسد از تعداد خریداران آن کم کند.

11 در مورد “شاید اپل این کاور طرح آی‌پاد کلاسیک را تولید کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH