اطلاعات گوشی قدرتمند سونی لو رفت!

چند هفته پیش نرم‌افزار سنجش قدرت گوشی‌ها یعنی AnTuTu اطلاعاتی را از گوشی جدید سونی با نام LT25c لو داد. اطلاعاتی که نشان از یک گوشی قدرتمند با پردازنده S4 و صفحه نمایش HD داشت. اما از آنجایی که آخر نام گوشی به حرف c منتهی شده بود، ممکن بود گوشی در انحصار بازار چین باشد و نسخه جهانی آن عرضه نشود، لذا خبر این اتفاق در آی‌تی‌رسان درج نشد. اما دیروز نرم‌افزار معروف و مشابه AnTuTu یعنی 2 NenaMark نیز نتیجه تست سخت‌افزاری این گوشی را منتشر کرد اما این بار گوشی با نام LT25i معرفی شده بود و این موضوع بدان معناست که NenaMark نسخه بین‌المللی این اسمارت فون را تست کرده است و قطعا گوشی عرضه جهانی خواهد داشت.

این گوشی با نام رمز ‘Tsubasa’ نام‌گذاری شده است (بله، درست حدس زدید. همان کاپیتان سوباسا اوزارای خودمان است!). سوباسا از پردازنده Snapdragon S4 با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند که چیپ گرافیکی آن، چیپ قدرتمند Adreno 225 می‌باشد. نسخه اندروید استفاده شده در این گوشی نسخه 4.0.4 می‌باشد و رزولوشن تصویر فوتبالیست معروف ما  1280×720 پیکسل است که با توجه به اینکه در تست 1196×720 درج شده به این معناست که گوشی از کلیدهای لمسی نرم‌افزاری اندروید 4 استفاده می‌کند ( مشابه Galaxy Nexus ).

شایان ذکر است نتیجه تست NenaMark بر روی کهکشانی سوم سامسونگ 58.8 بوده است و تنها اسمارت فون قوی‌تر آن‌هم با امتیاز 60.5 وان‌اس HTC می‌باشد که البته تفکیک پذبری صفحه نمایش آن 960×540 پیکسل است (تست NenaMark 2 وابستگی زیادی به وضوح تصویر دارد). همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در واقع کاپبتان سوباسا! با امتیاز 58.7 و به واسطه صفحه نمایش HD خودش و فقط به خاطر 0.1 فریم برتری SIII، در جایگاه دوم برترین اسمارت فون در تست NenaMark 2  قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد LT25i پرچم دار جدید سونی باشد.

3 در مورد “اطلاعات گوشی قدرتمند سونی لو رفت!”

  1. با توجه به سری قبلیهای سونی و با توجه به 2 هسته ای بودن اونا باید گفت که برای اولین 4 هسته ای کارشون خوب بوده

    1. این گوشی 4 هسته ای نیست! 2 هسته ایه.
      سونی تا آخر سال 2012 قصدی برای تولید گوشیهای 4 هسته ای نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH