برنامه همه فن حریف برای گوشی‌های اندرویدی!

امروز در آی‌تی‌رسان می‌خواهیم برنامه تمام عیار System Tuner Pro را معرفی کنیم. پس همراه ما باشید تا با قابلیت‌های این نرم‌افزار به صورت کامل آشنا شوید.

System Tuner Pro یک برنامه بسیار قدرتمند برای بهینه سازی و مدیریت گوشی‌های اندرویدی است که علاوه بر حجم بسیار کمی که دارد، قابلیت‌های فراوان و بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد و نیازتان را به برنامه‌های مختلف دیگر رفع می‌کند. البته باید گفت که برای استفاده از تمام امکانات برنامه، باید گوشی خود را روت کنید.

خب در این جا اکثر قابلیت‌های برنامه را توضیح خواهیم داد.

Task Manger: در این قسمت شما می‌توانید لیست برنامه‌های در حال اجرا را مشاهده کنید. با زدن بر روی Kill-All قادر هستید برنامه‌های در حال اجرا را ببندید. این کار باعث سریع‌تر شدن دستگاه شما و حفظ باتری آن می‌شود. در ضمن قابلیت‌هایی چون دسته‌بندی برنامه‌ها از قبیل برنامه‌های سیستمی و… نیز در دسترس هستند، که با توجه به استفاده خود می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید.

Start: این قسمت نقش یک ضبط صوت را بازی می‌کند، در این قسمت شما می‌توانید صدای اطراف را ضبط کنید.

One-Click: با رفتن به این قسمت شما قادر هستید از قسمت‌های مختلف دستگاه خود Back up بگیرید یا Restore کنید، در ضمن قابلیت‌هایی چون پاک کردن کش‌ها و Wipe dalvik نیز در دسترس هستند.

Start Up: در این قسمت شما لیست برنامه‌هایی را که هم‌زمان با روشن شدن دستگاه اجرا می‌شوند را می‌بینید که می‌توانید بعضی از آن‌ها را غیر فعال نمایید.

Back Up: در این قسمت قادر هستید تا با امکانات متنوع‌تری اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از تلفن همراه خود بکنید.

User: در این بخش امکانات فراوانی را برای مدیریت برنامه‌ها دارید، از جمله: Freeze (برای غیر فعال کردن برنامه‌ها)، Move (برای انتقال برنامه به SD یا System)، بکاپ، Clear Date و…

SD: در اینجا شاهد یک نمودار بسیار کاربردی از میزان حافظه کارت SD هستید.

CPU: در این قسمت میزان استفاده از Cpu را مشاهد می‌کنید. در ضمن می‌توانید میزان کلاک دستگاه را نیز تغییر دهید (این کار بسیار خطرناکه! پس توصیه نمی‌شود!).

Memory: در اینجا میزان استفاده برنامه‌ها را از فضای Ram مشاهده می‌کنید.

Auto-Kill: در این قسمت می‌توانید تعریف‌های مختلفی برای بستن اتوماتیک برنامه‌ها تعیین کنید (به عنوان مثال می‌توانید تعین کنید وقتی که فضای Ram از 100 مگابایت کمتر شد، تمام برنامه‌های در حال اجرا بسته شود).

Build: در این بخش اطلاعاتی از نسخه شبکه دستگاه و… وجود دارد.

Info: همان طور که از اسمش پیداست در این جا اطلاعاتی از دستگاه شما قرار دارد.

Notifications: در تنظیمات برنامه می‌توانید قابلیت نوار اطلاع رسانی برنامه را فعال کنید. شما در این نوار می‌توانید اطلاعات پردازنده، کارت حافظه و Ram ذستگاه را مشاهده کنید.

Widget: این نرم‌افزار دارای ویجت اختصاصی می‌باشد که در تنظیمات می‌توانید آن را فعال کنید. نمایش اطلاعات پردازنده، کارت حافظه، Ram و قابلیت Kill -All و… از ویژگی‌های ویجت برنامه هستند.

در این برنامه قسمت‌های فراوان دیگری نیز وجود دارند که برای کاربران عادی کاربردی ندارند و دلیلی بر معرفی آن‌ها نداشتیم. همان طور که دیدید System Tuner Pro، برنامه‌ای بسیار مفید و کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است. امیدواریم این معرفی برای شما مفید واقع شده و توانسته باشید از برنامه کمال استفاده را ببرید.

System Tunner Pro 2.3.4

لینک در گوگل پلی 

لینک دانلود نسخه ی Pro

5 در مورد “برنامه همه فن حریف برای گوشی‌های اندرویدی!”

  1. باسلام
    چند روزی هست که با سایت شما آشنا شدم.پیگیر مطالب مفید شما هستم.
    از علاقه مندان به سیستم عامل آندروید هستم ولی اطلاعاتم کامل نیست.
    سوالی داشتم بهتر دیدم در زیر این مطلب مرتبط آن را مطرح نمایم.
    گوشی HTC اکسپلورر را دارم و از کار کردن با آن به خاطر آندرویدش لذت میبرم.
    گوشی فوق العاده خوبی هست (البته برای تازه واردی مثل من).
    یک سری معایب هم دارد که در این لحظه و مکان تنها موارد مرتبط به آندروید را بازگو میکنم و در مورد آنها درخواست کمک و راهنمایی دارم.
    زبان فارسی در این نسخه ساپورت نمیشود البته توسط نرم افزارهایی در قسمتهای خاص مشکل مقطعی حل شده است ولیکن به راهنمایی شما نیازمند هستم برای یافتن بهترین گزینه.
    اولویت من برای ساپورت فارسی قسمت مسیج و اینترنت اکسپلورر و همان وبگردی هست که تمایل دارم زبان فارسی را نیز ساپورت کنند.اولویت بعدی هم برنامه های فارسی میباشد.
    شایان ذکر است که فونت فارسی قابل خواندن هست منتهی به شکل جدا جدا.
    مشکل دیگر هم فضای محدود گوشی برای نصب برنامه میباشد(90 مگابایت)
    در مورد روت شدن مطالبی را در اینترنت خوانده ام و از مزایا و معایب آن اطلاع دارم البته تا حدودی.
    شما برای حل مشکلات من چه روشی و نرم افزاری را پیشنهاد میکنید.
    با تشکر

    1. پیمان گل‌کار

      بهترین روش استفاده از کاستوم رام خاور میانه است که زبان فارسی را به صورت پیش فرض ساپورت می‌کنه، اما اگر نمی‌خواهید این تغییرات را بدهید، گوشیتون را روت کنید و از برنامه‌های مختلفی هم می‌تونید استفاده کنید.
      در انجمن‌های اندرویدی خیلی مطلب در این ارتباط موجوده و با یک سرچ کوچک می‌توانید به راحتی مشکل خودتون رو حل کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH