سونی کارت حافظه جدید خود را با بهترین کیفیت صدا معرفی کرد!

اگر به‌خاطر داشته باشید کمپانی سونی ماه گذشته در نمایشگاه CES یک واکمن جدید را با قیمت 1200 دلار معرفی کرد که کیفیت بسیار خوبی را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد. حال این کمپانی کارت حافظه جدیدی را نیز معرفی کرده که ادعا می‌کند صدا را با بالاترین کیفیت پخش می‌‌کند و قیمت بسیار بالایی نیز نسبت به رقیبان دارد.

sony-memory-card

این کارت حافظه 64 گیگابایتی سونی که با مدل SR-64HXA شناخته می‌شود 155 دلار قیمت دارد و از نوع microSDXC و کلاس 10 است. این درحالیست که نمونه مشابه در ژاپن 90 دلار قیمت دارد و رقیب سامسونگی آن را نیز می‌توان با 60 دلار خریداری کرد که این رقم در آمریکا به 30 دلار کاهش می‌یابد.

بر روی این کارت حافظه متن for Premium Sound به معنای برای کیفیت بهتر صدا نوشته شده است و تقریبا این تنها تفاوت این محصول با نمونه‌های مشابه است که می‌تواند کیفیت صدای بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد.

sony-memory-card-1

اگرچه خود کمپانی نیز از بازار فروش این محصول مطمئن نیست اما با این وجود تصمیم دارد این کارت حافظه را روانه بازار سازد تا بلکه کاربرانی که به کیفیت صدا اهمیت می‌دهند، بتوانند آن را خریداری کنند.

همان طور که گفته شد این محصول قیمت بسیار بالایی نسبت به رقیبان دارد و خود سونی دلیل آن را کیفیت صدای عالی‌اش می‌داند.

6 در مورد “سونی کارت حافظه جدید خود را با بهترین کیفیت صدا معرفی کرد!”

  1. البته دوستان مطمئنا فرمت ذخیره سازی آهنگ بر روی کیفیت تاثیر داره. مثلا شما اگر از فرمت mp3 برای ذخیره سازی استفاده کنید این مموری با یه مموری کلاس 10 ساده هیچ فرقی نداره.
    به درد کسایی میخوره که به صورت حرفه ای در استودیو ها کار میکنن یا برای پخش موسیقی از دستگاه حرفه ای مثل نمونه معرفی شده از سونی استفاده میکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH