ساعت جدید ال‌جی، با پردازنده اسنپدراگون و ساپورت 4G در راه است!

ال‌جی که تاکنون یک نسخه از ساعت‌های هوشمند خود را روانه بازار کرده است، می‌خواهد تا به زودی نسخه جدید و بهبود یافته G Watch R را برای هوادارانش عرضه کند؛ اما این محصول قرار است چه تفاوت‌هایی داشته باشد.

lg-watch-urbane-lte-970x0

این ساعت در دل خود یک مودم LTE دارد که به شما اجازه می‌دهد از فناوری تماس‌های VoLTE لذت برده، با سرعت بالا پیام ارسال کنید و نهایتا بتوانید با بالاترین سرعت ممکن به انتقال اطلاعات در بستر شبکه LTE بپردازید!

بله این‌ها همگی در بک ساعت هوشمند جا سازی شده است. البته پیش از این ساعت‌های هوشمندی به بازار عرضه شده‌اند که برخی امکانات این محصول ال‌جی را دارا هستند، به طور مثال Samsung Gear S که پارسال به بازار عرضه شد امکاناتی مشابه دارد؛ اما استفاده از LTE برای اولین بار است که در حوزه ساعت‌های هوشمند عرضه می‌شود.

البته در این میان موضوع دیگری نیز وجود دارد، سیستم عامل اندروید به کار رفته بر روی Gear S از قابلیت LTE پشتیبانی نمی‌کرد، به همین دلیل ال‌جی برای حل این مشکل به سراغ پلتفرم Wearable WebOS رفته است. شاید شبیه به کاری که سامسونگ با تایزن انجام داده است. متاسفانه هنوز هیچ تصویری از این پلتفرم بر روی این گجت از سوی ال‌جی منتشر نشده است.

موضوع جالب دیگری که در این ساعت هوشمند کره‌ای وجود دارد، این است که این ساعت LTE دار، جهت هماهنگ شدن فقط محدود به اسمارت فون‌های ال‌جی نخواهد بود و می‌توان امید داشت که این ساعت به راحتی با تمام اسمارت فون‌های اندرویدی که از اندروید 4.4 به بالا بهره می‌برند، هماهنگ شده و کار خواهد کرد.

مهم‌ترین تغییری که این ساعت نسبت به نسخه قبل خواهد داشت، موضوع مهمی است! این ساعت به دلیل استفاده از LTE نیاز به انرژی بیشتری دارد و به همین دلیل ال‌جی از یک باتری 700 میلی‌آمپری برای این ساعت بهره برده است.

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان استند بای این ساعت از سوی این کمپانی کره‌ای منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که در صورت استفاده از قابلیت‌های صوتی این ساعت، این باتری بتواند یک روز کامل برای شما کار کند.

البته با فناوری خاص ال‌جی در حوزه ذخیره باتری، زمانی که ساعت شما خاموش است این فناوری به کار افتاده و از اتلاف انرژی باتری جلوگیری می‌کند. این کمپانی خلاق، درون ساعت هوشمندش قلبی از اسنپدراگون کار گذاشته که 1 گیگابایت رم آن را به حرکت در می‌آورد!

اما این پایان کار نیست، ال‌جی در این ساعت 4G، از فناوری NFC نیز بهره برده است تا به کاربرانش اجازه دهد با اختیار کامل برای پرداخت‌های خود از آن استفاده کنند. هنوز به طور دقیق معلوم نیست که NFC این ساعت خارق العاده چه سرویس‌هایی را پشتیبانی می‌کند.

اسمارت واچ 4G ال‌جی از لحاظ طراحی نیز نسبت به نسخه قبل تفاوت دارد. این بار ال‌جی از سه دکمه فیزیکی در سمت راست این ساعت استفاده کرده است. این سه دکمه به ترتیب جهت دسترسی به منوی تنظیمات، ساعت یا صفحه منوها و بازگشت به هوم اسکرین طراحی شده‌اند. نگه داشتن چند ثانیه‌ای یکی از دکمه‌ها، به شما اجازه تماس سریع به شماره‌ای که از قبل انتخاب کرده‌اید را می‌دهد (جهت موارد اورژانسی یا خاص).

با وجود دانستن تمام این اطلاعات، هنوز در خصوص قیمت و زمان عرضه جدیدترین اسمارت واچ ال‌جی اطلاعاتی مخابره نشده است. به احتمال قوی در کنگره جهانی موبایل که چند روز دیگر برگزار خواهد شد، اطلاعات تکمیلی در خصوص این ساعت و سیستم عامل مورد نظر به هواداران اعلام خواهد شد!

9 در مورد “ساعت جدید ال‌جی، با پردازنده اسنپدراگون و ساپورت 4G در راه است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH