سوییس می‌خواهد تابستان امسال سیستم تحویل با پهپادها را آزمایش کند

Matternet-5-640x238می‌دانیم که آمازون قصد دارد در آینده از پهپادها به منظور تحویل کالاهای خریداری شده مشتریانش بهره ببرد، اما در حال حاضر این شرکت با برخی محدودیت‌ها از جانب دولت‌های مختلف مواجه شده. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد دولت سوییس هیچ مشکلی با این موضوع نداشته و تصمیم دارد تا در تابستان سال میلادی جاری، سیستم تحویل با استفاده از پهپاد را تست نماید.

پهپادهای مورد استفاده در این تست دارای ۴ بخش چرخان است و توسط شرکتی بنام Matternet ساخته شده‌اند. این پهپادها قابلیت حمل بسته‌های پستی تا وزن حدود یک کیلوگرم را دارا هستند و می‌توانند با هر بار شارژ کامل، مسافت 19.3 کیلومتر را طی کنند که این میزان مسافت، خوب ارزیابی می‌شود. حال اگر این پهپادها به منظور ارسال بسته‌‌های پستی در مسافت‌های طولانی‌تر هم بهینه شوند، آنگاه می‌توانند انتظار یک سیستم تحویل بسیار عالی را داشت.

رئیس کل اداره پست سوییس، Dieter Bambauer، دراین باره می‌گوید: «با استفاده از تکنولوژی پهپادها، ما امکانات نقل و انتقالات آینده را امروز تست می‌کنیم. اداره پست سوییس همیشه هدفش این بوده تا نیاز مشتریان را برطرف سازد.»

پهپادها در مسیرهای از قبل برنامه‌ریزی شده پرواز خواهند کرد تا از اجتماع بیش از اندازه آن‌ها در یک ناحیه خاص و بروز مشکلات دیگر مانند برخورد با دیگر پهپادها، جلوگیری به عمل آید. این فرآیند با استفاده از نرم افزار ابری شرکت Matternet انجام می‌شود.

با فرض اینکه، تست پهپادها توسط سوییس موفقیت آمیز باشد، سرویس پستی این کشور، یک ماموریت اساسی و انقلابی را در زمینه سیستم تحویل با پهپاد به انجام خواهد رساند.

1 در مورد “سوییس می‌خواهد تابستان امسال سیستم تحویل با پهپادها را آزمایش کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH