اپل: ۲۲ شهریور روز معرفی رسمی آی‌فون ۵

سرانجام شایعات به حقیقت پیوست و اپل دعوتنامه رسمی سمینار این شرکت در ۱۲ سپتامبر مصادف با ۲۲ شهریور ماه را برای رسانه‌ها ارسال کرد (برای ما را فکر کنم فراموش کرده بفرسته!)، تاریخ این کنفرانس ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۹.۳۰ دقیقه شب به وقت تهران) است و سرانجام در این روز چشمان ما به جمال آی‌فون ۵ که از لحاظ اندازه بی‌تردید متفاوت‌ترین گوشی تولیدی اپل است روشن خواهد شد.

طبق گمانه‌زنی‌ها آی‌فون ۵ از یک نمایشگر ۴ اینچی (و شاید هم بزرگ‌تر) به همراه NFC و پشتیبانی از نسل چهارم یعنی LTE بهره‌مند است و البته برخی حدس می‌زنند که در این کنفرانس آی‌پد مینی جدید نیز معرفی خواهد شد.

البته معرفی آی‌فون ۵ در این سمینار قطعی است زیرا با نگاه کوتاهی بر تصویر دعوتنامه بالا و دقت بر سایه ایجاد شده توسط عدد ۱۲، می‌توانید عدد ۵ را تشخیص دهید که اشاره جالی به همین امر دارد.

اگر شما هم مثل ما برای ورود این تازه وارد جدید مشتاق هستید، تنها کافی‌ست یک هفته دیگر صبر کنید تا ببینید اپل این‌بار چه چیزی برای سورپرایز کردن دارد.

2 در مورد “اپل: ۲۲ شهریور روز معرفی رسمی آی‌فون ۵”

  1. علیرضا محمدی

    LTE ؟
    شایعه شده سامسونگ گفته اگه آیفون5 از 4G/LTE استفاده کنه در بدو ورودش میخواد فروشش را تو آمریکا ممنوع کنه

    چیزی شنیدید از این قضیه؟

    1. بعید می‌دونم چنین چیزی صحت داشته باشه زیرا اولا بازار LTE در دست ال جی هست و نه سامسونگ، دوما LTE نسل چهارم هست که مربوط به اپراتورها می‌شه و نه سازندگان!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH