مایکروسافت نام نوکیا را از لومیا ۷۳۵ پیش از عرضه در آمریکا حذف خواهد کرد

تلفن هوشمند لومیا ۷۳۵ که در سپتامبر و با برند نوکیا معرفی شده بود، حالا قرار است در آمریکا عرضه شود. بر طبق شنیده‌ها، این محصول ممکن است توسط دو اپراتور Verizon و Sprint در اختیار مشتریان قرار گیرد، اما هنوز در این باره هیچ خبر رسمی منتشر نشده.

درحالیکه مایکروسافت گوشی مورد بحث را از وب سایت آمریکای خود برداشته، اما به‌نظر می‌رسد در هر صورت قرار است شاهد عرضه آن باشیم. اوایل امروز یک تصویر جالب در حساب رسمی توییتر لومیا در آمریکا منتشر شد. تصویر یاد شده یک گوشی لومیا معرفی نشده مایکروسافت را برای اپراتور Verizon نشان می‌دهد. با نگاهی دقیق به این تصویر، می‌توان متوجه شباهت بسیار زیاد این محصول به لومیا ۷۳۵ شد. بخش اسپیکرها، دوربین جلویی، دکمه‌های کناری، دوربین پشتی، اسپیکر پشتی و همه چیز در این عکس دقیقا شبیه یه گوشی مورد اشاره است. اما فقط به جای لوگوی نوکیا، اکنون لوگوی مایکروسافت و Verizon در جلو و پشت آن حک شده.

توییت منتشر شده در واقع در مورد لومیا ۷۳۵ نیست بلکه به اپلیکیشنی به‌نام Spectrum Analyzer اشاره دارد. توییت یاد شده سریعا حذف شد، اما چند اسکرین شات از آن موجود است که می‌توانید آن‌ها را در زیر مشاهده فرمایید. در کنار این تصاویر، عکسی از لومیا ۷۳۵ معرفی شده نیز قرار داده شده.

۱ ۲پیش‌بینی می‌شود که این گوشی در آینده‌ای نزدیک توسط اپراتور Verizon معرفی شود. این محصول از شبکه‌های پرسرعت LTE پشتیبانی می‌کند و مجهز به صفحه نمایشی 4.7 اینچی با کیفیت 720p است. دوربین جلویی تلفن هوشمند مورد بحث ۵ مگاپیکسل و دوربین پشتی آن 6.7 مگاپیکسلی و ساخت شرکت آلمانی معروف کارل زایس است. پردازنده بکار رفته در این گوشی اسنپدراگون ۴۰۰ بوده و یک گیگابایت حافظه رم پردازشی دارد. آیا شما هم به این گوشی علاقه‌مند شدید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH