مایکروسافت از لوگوی جدید مرورگر Edge خود رونمایی کرد

new_logo_story

امروز در کنفرانس Build مایکروسافت، این شرکت از لوگوی جدیدی برای مرورگر تازه وارد خود یعنی Edge رونمایی کرد. این مرورگر قبلا با نام اسپارتان شناخته می‌شد ولی ردموندی‌ها تلاش در استفاده از حرف E داشته و حالا لوگوی جدید را نیز با همین حرف آماده کرده‌اند و رنگ آن را نیز آبی در نظر گرفته‌اند.

آیکون جدید مرورگر مورد بحث را می‌توانید در تصویر بالای همین مطلب مشاهده کنید. این همان لوگویی خواهد بود که امسال با عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰، برای مرورگر Edge خواهید دید.

این لوگو جدید به نحوی شبیه به همان لوگوی کلاسیک e در اینترنت اکسپلورر است ولی به صورتی مدرن و زیبا تغییر کرده. این لوگو برای اکثر کاربران ویندوز تقریبا آشناست و خاطره استفاده از مرورگر قدیمی مایکروسافت را برای آنها زنده می‌کند. اما همانطور که می‌بینید، آنقدری تغییر داشته که همه متوجه شوند با مرورگری جدید روبرو خواهند شد.

مایکروسافت به مرورگز جدید Edge نیز اعتقاد بسیار زیادی دارد، به طوریکه کلا قید استفاده از نام Internet Explorer را زده. درحالیکه نام اینترنت اکسپلورر، یک نام شناخته شده و برندی قوی محسوب می‌شود، اما با این تغییر نام می‌توان دریافت که آن مرورگر دیگر منسوخ خواهد شد.

2 در مورد “مایکروسافت از لوگوی جدید مرورگر Edge خود رونمایی کرد”

  1. سلام دوستان می دونم سوالم به این خبر بی ربطه و لطفا راهنمایی کنید
    چند وقت پیش برای هارد نت بوک مشکل پیش اومد و برای حل مشکل مجبور شدم کل هارت را فرمت کنم حالا باید دوباره ویندوز و همه نرم افزارهای کاربردی مثل آفیس رو نصب کنم به نظرم رسید بهتره به جای ویندوز 8.1 نسخه پیش نمایش Windows 10 Build 10074 x86 را نصب کنم تا بعد از معرفی نسخه نهایی ویندوز 10 نیز راحت تر آپ دیت های مربوطه را بگیرم
    ولی از یکی از دوستان شنیدم که می گفت نسخه های پیش نمایش ویندوز 10 دارای محدودیت زمانی هستند و بعد از یک مدت زمان فعال بودن آنها منقضی شده مجبور هستم دوباره ویندوز نصب کنم که اگه این طوری باشه پس قاعدتا دیگه آپ دیت نسخه پیش نمایش به نسخه نهایی نیز منتفی خواهد بود و بهتره قید نصب ویندوز 10 رو زده همون 8.1 رو نصب کنم

    دوستان لطفا زودتر راهنمایی کنید تا بتونم سریعتر یک تصمیم بگیرم و نت بوکم رو راه بندازم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH