سامسونگ تایید کرد: پرچم‌داران جدید این شرکت مشکل حافظه دارند!

چندی پیش کمپانی سامسونگ پرچم‌داران جدید خود را با قابلیت‌های بسیار زیاد معرفی کرد که مهم‌ترین ارتقای آن‌ها نسبت به نسل‌های گذشته شاسی فلزی و بدنه شیشه‌ای دستگاه بود که زیبایی خاصی را به آن می‌بخشید ولی در کنار این مزیت‌ها و دوربین قدرتمند با f/1.9 که نور بیشتری را در محیط‌های تاریک جذب می‌کند، کاربران یک مشکل را به صفحه فیس‌بوک سامسونگ گزارش داده‌اند که ریشه در حافظه دستگاه دارد.

samsung galaxy s6 17

مشکل حافظه دغدغه‌ای بود که اغلب کاربران نکسوس بعد از به‌روز کردن دستگاه خود به اندروید لالی‌پاپ تجربه کردند و گوگل نیز سخت تلاش کرد تا این مشکل موجود را برطرف سازد. علاوه بر این در نکسوس‌ها به‌دلیل خالی نشدن حافظه رم بعد از اجرای هر اپلیکیشن، دستگاه در حال پردازش سنگین قرار می‌گرفت و در کل عملکرد آن کاهش پیدا می‌کرد و گاها اپلیکیشن‌ها نیز به درستی کار نکرده و کرش می‌کردند. اکنون بر اساس گزارش کاربران، گلکسی S6 و گلکسی S6 اج نیز هر دو این مشکل را دارند اما معلوم نیست که آیا اندروید لالی پاپ عامل آن بوده و یا دلیل دیگری دارد اما هرچه که باشد کاربران چندان هم بی‌راه نگفته‌اند و خود سامسونگ نیز وجود این مشکل را تایید کرده است و در تست‌هایی که انجام داده، چنین مشکلی را تجربه کرده ولی احتمال دارد که در نسخه‌های جدید اندروید این مشکل مرتفع شود. اما تا آن زمان شما می‌توانید از طریق بخش مدیریت اپلیکیشن، برنامه‌هایی را که اجرا کرده‌اید و اکنون از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، به‌صورت دستی ببندید تا مشکل رم در دستگاه شما برطرف شود و سایر اپلیکیشن‌ها نیز در اجرا به مشکلی بر خورد نکنند. البته در صورت روت کردن دستگاه نیز به احتمال زیاد مشکل شما برطرف خواهد شد اما هیچ کدام از این روش‌ها راه حل نهایی نیستند و راه حل اصلی را سامسونگ به‌زودی با انتشار یک به‌روز رسانی کوچک انجام خواهد داد و مشکل حافظه دستگاه‌ها را برطرف می‌کند.

پس اگر شما نیز یکی از کاربران گلکسی S6 یا گلکسی S6 اج هستید، منتظر سامسونگ باشید تا یک آپدیت را منتشر کند. برای پیگیری این آپدیت می‌توانید از طریق بخش تنظیمات و درباره تلفن به قسمت به‌روز رسانی بروید و آخرین آپدیت‌ها را نصب کنید.

3 در مورد “سامسونگ تایید کرد: پرچم‌داران جدید این شرکت مشکل حافظه دارند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH