بهترین اسمارت فون‌های بازار که دارای اسپیکرهای جلویی استریو هستند!

داشتن یک اسمارت فون، با یک صدای شفاف، بلند و عالی موضوعی است که هیچ کاربری نمی‌تواند از کنار آن به راحتی عبور کند! حال اگر محصولی در بازار باشد که تمام این ویژگی‌ها را یک جا داشته باشد که دیگر فوق‌العاده است.

از زمانی که اولین اسمارت فون با اسپیکرهای استریو در جلوی گوشی عرضه شد، کاربران با تعریف جدیدی از صدا مواجه شدند. کاربران با وجود این بلندگوها، راحت‌تر از پیش به تماشای فیلم پرداخته، بازی می‌کنند و البته به موزیک‌های مورد علاقه خود گوش می‌دهند.

متأسفانه با وجود این همه ویژگی در اسپیکرهای جلویی در اسمارت فون‌ها، کمپانی‌های تولید کننده خیلی به انتخاب آن‌ها بر روی محصولات‌شان علاقه‌ای نشان نمی‌دهند! به همین دلیل پس از بررسی خیل عظیم تولیدات در این حوزه، طبیعتا به تعداد بسیار کمی از این محصولات بر می‌خوریم که خوب البته نیم بیشتر آن‌ها نیز متعلق به یک کمپانی است!

اما خب باید بگوییم که موارد موجود، همگی دارای صدایی بسیار شفاف بوده و کیفیتی فراتر از حد انتظار را به کاربر عرضه می‌کنند. لازم به ذکر است که لیست زیر، محصولات سال 2014 و 2015 را شامل می‌شود.

  • +HTC One M9 & M9

شاید به هیچ وجه نتوانید خود را مجاب کنید که این لیست را با محصولی به جز خانواده M9 آغاز نمایید. جدیدترین پرچم‌دار HTC که دارای یک پردازنده فوق‌العاده بوده و با بدنه زیبا و خاصش یکی از بهترین‌های بازار است. این محصول در کنار تمام ویژگی‌هایش دارای یک جفت اسپیکر BoomSound است که هرکسی را با هر سلیقه‌ای راضی می‌کند.

البته اگر ساکن کشور چین هستید می‌توانید از نسخه +M9 نیز استفاده کنید! محصولی بزرگ‌تر و متفاوت‌تر!

htc m9 seminar10

  • +HTC One E9

این محصول یکی از بهترین اسمارت فون‌های بازار برای انجام امور روزانه، سرگرمی و مالتی مدیاست! +E9 از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح QHD بهره برده و برترین پردازنده کمپانی مدیاتک را بر روی خود دارد. طبیعی است که یکی از ویژگی‌های این محصول اسپیکرهای قدرتمندش است. آسیایی‌ها می‌توانند به خود ببالند که این محصول را در منطقه خود دارند! چون برنامه خاصی برای عرضه جهانی این محصول وجود ندارد.

HTC-one-E9-plus-1

  • Sony Xperia Z4

ماه آوریل، سونی از جدیدترین و در عین حال تکراری‌ترین پرچم‌دار این سال‌های خود رونمایی کرد. این محصول یک بروزرسانی جزیی از مدل پیشین یعنی Z3 است. محصولی با بدنه‌ ضد آب، سخت افزار مناسب و دوربینی قدرتمند!

فعلا این محصول را تنها در ژاپن خواهیم دید و در آینده‌ای نزدیک در سایر کشورها! اسپیکرهای این محصول نیز بسیار مناسب و با کیفیت است.

xperiaz4.0.0

  • Sony Xperia Z3 Compact

اسمارت فونی دیگر، از برندی محبوب!

یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند که در سایز کامپکت وارد بازار شده است، نسخه کوچک شده Z3 است. این محصول ضد آب و ضد گرد و غبار، از بلندگوهای ویژه و قدرتمندی همچون نسخه بزرگ خود برخوردار است.

8--Sony-Xperia-Z3-Compact---20.7MP

  • Google Nexus 6

جدیدترین نسخه نکسوس گوگل محصولی غول پیکر است. فبلتی 6 اینچی با وضوح QHD و مشخصاتی فوق العاده.

سری نکسوس را علاقه‌مندان به اندروید به خاطر بروزرسانی سریعش بسیار دوست دارند! این محصول با بلندگوهای قدرتمندش طرفداران خاص خود را دارد.

motorolla-nexus-6-(1)

  • HTC Desire Eye

این محصول به خاطر اسپیکرهای جلویی و استریواش معروف نیست! بلکه به خاطر وجود یک دوربین دوم 13 مگاپیکسلی آن‌هم با دو فلش LED حسابی مشهور گشته است. سخت افزار این محصول از میان رده ها بالاتر بوده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یک گوشی عالی برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی.

htc-desire-eye-22

  • HTC Desire 826

این دستگاه نیز یک میان رده از سوی کمپانی HTC است! Desire 826 نیز با صفحه نمایشی 5.5 اینچی وارد بازار شده و از پردازنده اسنپدراگون 615 به همراه 2 گیگابایت رم بهره برده است. بر روی اسپیکر این محصول نیز می‌توانید حساب ویژه‌ای باز نمایید.

htc-desire-826

  • Motorola Moto G 2014

یک محصول میان رده از کمپانی موتورولا که اسپیکرهای قدرتمندی داشته و می‌تواند رضایت کاربران را جلب نماید.

motorollo-moto-g-2014

 

 

5 در مورد “بهترین اسمارت فون‌های بازار که دارای اسپیکرهای جلویی استریو هستند!”

  1. امیر داداش جوک سالو گفتی همه میدونن طراحی وکیفیت اچ تی سی واقعا عالیه توی سرعتم واقعا رابط سنسش بی نظیره htc فلسفه ساختش کلا با سامسونگ و سونی متفاوته htc گوشی تولید میکنه که تجربه لذت بخشی رو برای کاربرش فراهم کنه زیادم تو قید عددو رقم نیست تلاشش برای معرفی فناوری التراپیکسل یا استفاده از صفحه فول اچ دی به جای qhd توی m9 نشون دهنده اینه که htc کار خودشو میکنه تو بحث صوتی هم گوشیای one اچ تی سی یه سرو گردن بالاترن اینم حاصل همکاری با کمپانی های معتبر بیتس و هارمن کاردن که الان نتیجشو توی بلندگوهای بوم ساند میبینیم

  2. کیفیت صدا و بلندی z3 که از m9 بیشتر بود. حالا باید ببینیم این z4 در چه حدیه. به شدت منتظر این z4 هستم تا معرفی بشه.عاشقشم. بهترین گوشی بازاره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH