فروشگاه بزرگ هواوی در پاساژ چارسوی تهران افتتاح شد

huawei charsoo4

ظاهرا شرکت‌های بزرگ فناوری، علاقه زیادی به مجتمع جدید و بزرگ چارسو در تهران دارند و حال پس از گشایش نمایندگی‌های بزرگ ال‌جی، سامسونگ، آرین، اچ‌تی‌سی، مایکروتل و… در این پاساژ، نوبت به هواوی رسید تا با همکاری شرکت ارکان ارتباطات، نمایندگی جدید هواوی در ایران، اقدام به افتتاح فروشگاه محصولات این کمپانی کند.

این افتتاح که عصر دیروز و با حضور مدیران دفتر هواوی ایران، شرکت ارکان ارتباطات و برخی از اصحاب رسانه برگزار شد، این برند مطرح چینی نیز حضورش را در چارسو جشن گرفت.

huawei charsoo2

در این فروشگاه بزرگ، تمام محصولات هواوی برای کار کردن در اختیار مشتریان قرار گرفته و فروشندگان آن نیز به راهنمایی خریداران در ارتباط با گوشی‌ها و تبلت‌های هواوی می‌پردازند. تمام کالاهای هواوی در این مکان با گارانتی شرکت ارکان ارتباطات به فرش می‌رسد. در طی این افتتاح، یکی از مدیران ارشد هواوی این نکته را یادآور شد که این برند چینی در حال حاضر سهم نخست مارکت ایران را در اختیار داشته و در سال گذشته در حدود ۵ میلیون تلفن همراه در کشورمان فروخته است! ضمن اینکه یادآور این نکته شد که تمامی هزینه‌های گارانتی محصولات هواوی به صورت مستقیم توسط این شرکت پرداخت شد و نمایندگی‌های هواوی هیچ هزینه اضافی بابت گارانتی را نبایستی از مشتری دریافت و یا بر روی قیمت محصولات خود اضافه کنند.

با هم تصاویری از این فروشگاه را مرور می‌کنیم.

huawei charsoo5 huawei charsoo6 huawei charsoo1 huawei charsoo3 huawei charsoo7 huawei charsoo8

17 در مورد “فروشگاه بزرگ هواوی در پاساژ چارسوی تهران افتتاح شد”

  1. من تو نمایندگی هواوی هستم واز دوستان خواهش میکنم از برندی که نمیشناسن و سردر نمیارن صحبتی نکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH