نسل جدید کنسول نینتندو می‌تواند اندروید را اجرا کند

landscape-1426599755-mario-kartگفته می‌شود که نسل جدید کنسول Wii U نینتندو سیستم عاملی بر پایه اندروید را اجرا خواهد کرد تا توسعه دهندگان بتوانند آزادی عمل بیشتری داشته باشند. کد نام این سیستم NX است و بنا به اعلام Nikkei هدف این است که این سیستم بر اساس نرم‌افزار متن باز گوگل که برای گوشی‌های هوشمند و نیز تبلت‌ها در نظر گرفته، ساخته گردد.

اینکه NX بر پایه اندروید ساخته شود، باعث می‌گردد که توسعه دهندگان بتوانند بازی‌هایی را بسازند که هم بر روی گوشی‌های هوشمند و هم بر روی تبلت‌ها قابلیت اجرا داشته باشند و در عین حال بر اساس برنامه‌های آینده نینتندو پیش بروند.

یکی از سخنگویان شرکت بازی‌سازی یاد شده در گفتگو با Digital Spy اعلام داشته که نینتندو قادر نیست در مورد شایعات و این گونه اخبار نظری بیان کند. این شرکت اخیرا برای عرضه تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمندی که بر پایه مشخصات محبوب آن ساخته خواهند شد، با یک شرکت ژاپنی به نام DeNA وارد همکاری شده. DeNa یک کمپانی گیمینگ است.

انتظار می‌رود که یک سرویس اشتراک کاربری جدید، جایگزین برنامه کلاب مشتریان وفادار نینتندو شود. شرکت یاد شده هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد پروژه NX بیان نکرده، اما در سال آینده و هنگامی که این شرکت بخواهد برای اولین بار از سخت افزار گیمینگ جدید خود رونمایی کند، در این باره بیشتر خواهیم شنید.

3 در مورد “نسل جدید کنسول نینتندو می‌تواند اندروید را اجرا کند”

  1. سلام
    این پست(ترنسفورمر بوک جدید ایسوس با باتری ۱۴ ساعته معرفی شد) رو فیلتر کردند نمیشه دید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH