سامسونگ در گلکسی نوت 5 از پورت جدید USB Type-C استفاده می‌کند!

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی جدیدترین پرچم‌دار سری نوت خود است و به همین دلیل باید آرام آرام منتظر شنیدن خبرهای مرتبط با این محصول باشیم. شاید این کمپانی، Note 5 خود را در مراسم IFA در سپتامبر امسال معرفی کند. با توجه به اینکه چند وقتی است از پرچم‌داران کمپانی‌های معتبر خبری نیست، شاید صحبت در مورد جدیدترین غول سامسونگ جذاب و جالب باشد.

usbtypec-100371268-large

آخرین گزارش‌ها در خصوص این فبلت، نشان می‌دهد که Note 5 به احتمال بسیار زیاد باریک‌ترین مدل از سری نوت خواهد بود و این روند در ادامه سیاست‌های سامسونگ برای تولید اسمارت فون‌های سبک و باریک است. بهترین فبلت آینده بازار، قرار است تا از سری جدید USB Port بهره برد. به احتمال زیاد این پورت یعنی USB Type-C توانایی پشتیبانی از USBهای فعلی را نخواهد داشت.

Type-C از لحاظ کارکرد بسیار شبیه به کابل و پورت اپل بوده و به کاربر اجازه می‌دهد تا از دو سر کابل به عنوان USB استفاده کند. همچنین این کابل و متصل کننده جدید، توانایی پشتیبانی از ویدئوهای 4K را دارا بوده و می‌تواند باتری گوشی را سریع‌تر شارژ نماید.

نوت 5 همچنان برای حافظه داخلی خود از سیستم UFS 2.0 بهره می‌برد. سیستمی که باعث می‌شود این حافظه همانند یک فلش دیسک سریع برای‌تان عمل کند. این موضوع را پیش‌تر در Galaxy S6 و S6 Edge دیده‌ایم. طبق شایعاتی که از سوی چند تن از کارمندان این کمپانی مطرح شده است، نوت 5 از یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با وضوح QHD، ضخامت 7.9 میلی‌متری و یک باتری 4100 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH