تعداد کاربران مسنجر فیس‌بوک به 700 میلیون نفر رسید

1028531

امپراطوری مسنجر فیس بوک رو به رشد است و این موضوع را این هفته مارک زوکربرگ اعلام کرد. برنامه چت فوری فیسبوک که در کنار شبکه اجتماعی مشغول بکار است، توانسته میزان کاربرانش را به 700 میلیون در ماه برساند. این خبر را زاکر برگ در جلسه سالانه سهام داران که روز پنجشنبه برگزار شد، اعلام کرد. تعداد کاربران در مقایسه با ماه مارچ 100 میلیون نفر افزایش داشته است و ماه نوامبر این مقدار به 500 میلیون رسیده بود.

فوریه گذشته با خرید واتس اپ، فیس بوک قدم بزرگی در زمینه چت و پیام فوری برداشت. واتس اپ مشهورترین سرویس پیام آنلاین است که فیسبوک برای خرید آن 22 میلیارد دلار پرداخت کرد. پیش از این پیوند، واتس اپ بیش از 400 میلیون کاربر فعال در هر ماه داشت و در حال حاضر این مقدار به 800 میلیون نفر رسیده است. زاکر برگ اظهار داشت که توانسته از طریق این دو مسنجر 1.5 میلیارد کاربر در هر ماه داشته باشد.

البته نباید دیگر سرویس‌های چت آنلاین چون سرویس چینی وی‌چت را با 500 میلیون کاربر فعال در ماه و کیک با 200 میلیون نفر را نادیده گرفت.

وجود این برنامه‌های چت روش ارسال پیام و ارتباط کاربران را دچار تحول کرده است، پیش از این افراد از طریق اپراتورهای مخابراتی به ارسال متن می‌پرداختند و الان می‌توانند این کار را به صورت آنلاین و از طریق برنامه‌های چت و گفتگو انجام دهند و در کنار متن به ارسال ویدئو و عکس نیز بپردازند. این ویژگی‌ها است که سرویس‌های چت را این روزها محبوب کرده است.

فیسبوک هم که 1.4 میلیارد کاربر دارد، از طریق ایجاد سیستم گفتگوی ویژه خودش نشان داد که دلش می‌خواهد فراتر از آنچه تا بحال ارائه داده به کاربرانش تقدیم کند.

البته مسنجر تنها چیزی نیست که فیس بوک برای کاربران دارد و اینستاگرام که یکی دیگر از دارایی‌های این شبکه اجتماعی بزرگ است، به تنهایی 300 میلیون کاربر دارد.

1 در مورد “تعداد کاربران مسنجر فیس‌بوک به 700 میلیون نفر رسید”

  1. فیس بوک که ف ی ل ت ر هست من از لاین استفاده میکنم کلا تایم لاینش عین فیس بوک خودشم که مسنجره کلا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH