با این برنامه بازی‌های سنگین را بر روی گوشی‌های ضعیف‌تر اجرا کنید

Screen Shift یک اپلیکیشن دوست داشتنی است که به کاربران امکان می‌دهد برنامه‌های مختلف را با سایز و وضوح متفاوت بر روی یک صفحه نمایش اجرا کنند. این برنامه برای دوست داران بازی در اسمارت فون‌ها نیز مورد استفاده خواهد بود، زیرا می‌توانند وضوح پخش بازی را در نمایشگر کاهش دهند و در نتیجه عملکرد دستگاه در اجرای بازی‌ها افزایش یابد و در مقابل گرافیک نیز کاهش نیابد.

Screen-Shift-1

از قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن می‌توان به تنظیمات آماده برای دستگاه‌های محبوب اشاره کرد که برای سایر دستگاه‌ها نیز کاربران می‌توانند به صورت دستی برنامه خود را سفارشی سازی کنند. نکته جالب دیگر در خصوص این برنامه به زبان طراحی آن باز می‌گردد که تماما از متریال دیزاین استفاده کرده است که رنگ بندی و انیمیشن‌های آن نیز جالب هستند. از طریق این برنامه شما می‌توانید اندازه صفحه، وضوح آن و قابلیت‌های دیگر را تنظیم کنید و اپلیکیشن مورد نظر را در چنین شرایطی اجرا نمایید و البته امکان کراپ کردن بخشی از صفحه نیز وجود دارد. حالت‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است که شامل Set on boot ،Show toggle notification و Display mode during call می‌شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید از طریق این برنامه می‌توانید حتی میزان DPI نمایشگر را نیز تنظیم کنید.

Screen-Shift-2

به هر حال از طریق این اپلیکیشن می‌توانید تنظیمات زیادی را بر روی نحوه نمایش سایر برنامه‌ها اعمال کنید و بهای آن نیز رایگان است و از طریق لینک زیر برای دانلود آن وارد عمل شوید.

لینک دانلود: اندروید

1 در مورد “با این برنامه بازی‌های سنگین را بر روی گوشی‌های ضعیف‌تر اجرا کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH