اپل‌واچ دیگر محبوب نیست: کاهش 90درصدی فروش ساعت هوشمند اپل

Apple-Watch-sales-01

ماه‌ گذشته بود که اعلام شد اپل از زمان آغاز فروش ساعت‌هوشمند خود تا ماه ژوئن توانسته 2.8 میلیون دستگاه از ساعت‌هوشمندش را بفروشد. محبوبیت اپل‌واچ در روزهای اول ارایه به حدی زیاد بود که اپل رکورد فروش 200 هزار عدد ساعت را در یک روز به خود اختصاص داد اما رفته رفته این آمار فروش کمتر شد و اکنون ساعت‌هوشمند اپل دیگر مانند سابق محبوب نیست.

موسسه Slice Intelligence آماری را منتشر کرده است که طبق آن فروش ساعت هوشمند اپل از ابتدای عرضه تاکنون سقوطی 90 درصدی را شاهد بوده و هم‌اکنون این کمپانی روزانه چیزی حدود 20 هزار ساعت هوشمند را می‌فروشد که نشان از کاهش محبوبیت این ساعت در میان خریداران دارد.

این موسسه اعلام کرده که پرفروش‌ترین نسخه ساعت هوشمند اپل نسخه ارزان‌قیمت آن یعنی ۳۴۹ دلاری است که ساده‌ترین نسخه اپل‌واچ به‌شمار می‌رود. البته نسخه طلایی این ساعت که گران‌ترین آن است، تنها ۲۰۰۰ عدد فروش در ایالات متحده را داشته که شاید در نگاه‌ اول زیاد نباشد اما با توجه به قیمت 10 هزاردلاری این ساعت سود خوبی را نصیب اپل کرده است.

هیچ‌کدام از آمار ارائه‌شده توسط این موسسه توسط اپل تأیید نشده است چون معمولا اپل علاقه‌ای به انتشار آمار فروشش ندارد اما در این‌که ساعت‌هوشمند اپل محبوبیت گذشته را ندارد، تردیدی نیست.

منبع: PhoneArena

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH