با این ۳ روش‌، مشکل بالا نیامدن گوشی یا تبلت‌تان را حل کنید!

Bootloop

واژه‌ “Bootloop” برای کاربران گوشی‌های هوشمند صرف‌نظر از سیستم‌عاملی که استفاده می‌کنند، بسیار آشناست؛ البته کاربران اندروید با این مشکل بیشتر مواجه‌ می‌شوند. اندروید، به ‌عنوان یک سیستم‌عامل متن‌باز شناخته می‌شود و با کمی دانش از زبان برنامه‌نویسی لینوکس، خواهید توانست که یک رام‌ سفارشی را برای دیوایس خود کوک کرده یا در فایل‌های سیستمی، تغییر ایجاد نمایید. البته اگر این کار به‌درستی انجام نگیرد، مشکلاتی نظیر بوت‌لوپ یا بریک شدن، گریبان‌گیر موبایل یا تبلت شما خواهند شد.

هنگامی که شما یک مود یا کاستوم‌ رام را برروی محصول اندرویدی‌تان فلش می‌زنید یا در برخی مواقع با نصب یک برنامه ساده، گوشی ری‌بوت شده و برروی لوگوی سازنده خود متوقف می‌شود؛ در اغلب موارد، می‌توان این مشکل را به “عدم اجرای صحیح فایل‌های سیستمی” نسبت داد. بنابراین، بوت‌لوپ، وضعیتی است که گوشی یا تبلت شما از بوت‌شدن به‌صورت عادی، امتناع می‌ورزد.

“بوت‌لوپ” برای کاربران نیمه حرفه‌ای (افرادی که از چگونگی نصب‌ رام و … مطلع هستند) چندان اهمیتی ندارد و بیشتر در ذهن کاربران مبتدی مهم جلوه می‌کند. زیرا اگر کمی حرفه‌ای باشید، راه‌های بسیاری را برای رفع آن خواهید یافت که از جمله آن‌ها می‌توان به نصب یک کاستوم رام دیگر و … اشاره نمود. امروز در آی‌تی‌رسان تصمیم گرفته‌ایم تا راه‌حل این مشکل را در چند روش مختلف با شما خوبان، مطرح نماییم؛ با ما همراه باشید.

این مقاله را هم بخوانید: ۴ مشکل در گوشی شما که به سادگی رفع می‌شوند!

پیشگیری

همانطور که گفته شد، “بوت‌لوپ” یکی از نامطلوب‌ترین شرایطی است که امکان دارد به آن دچار شوید؛ این به‌اندازه‌ی برای کاربران عادی نگران‌کننده جلوه می‌کند که بعضی بر این گمان‌ خواهند بود که دستگاه‌شان بریک شده است. با اینکه در بسیاری از موارد می‌توان این مشکل را رفع کرد ولی توصیه می‌کنیم که گام‌های زیر را برای جلوگیری از این کار انجام دهید:

  • قبل از نصب هرگونه کاستوم‌ رامی یا حتی رام‌ بیس، فراموش نکنید که باید این رام حتما برای دیوایس شما طراحی شده باشد؛ به‌خصوص، برای همان شماره مدل موبایل یا تبلت‌تان. برای مثال، هنگامی که می‌خواهید برای سونی اکسپریا زد ۳ تک‌سیم رامی دریافت کنید، اگر رامی را که برای نسخه دو سیم‌کارته آن پورت شده باشد فلش بزنید، ممکن است به “بوت‌لوپ” شدن دستگاه‌تان بی‌انجامد.
  • پیش‌از فلش زدن هرگونه کاستوم رام، کرنل و مودی برروی گوشی خود، از رام قبلی‌تان (به‌ویژه بیس رام) بک‌آپ بگیرید.
  • اگر پس از نصب برنامه‌ای به‌صورت عادی، گوشی یا تبلت‌تان با مشکل مواجه شد و اصطلاحا “هنگ” کرد، بهتر است قبل از ری‌بوت کردن آن برای رفع مشکل، به‌گونه‌ای وارد منوی “تنظیمات” شده و آن برنامه را حذف نمود. زیرا ممکن است پس از ری‌بوت،گرفتار “بوت‌لوپ”شده باشید!

این مقاله را هم بخوانید: ۵ برنامه برتر نظارت بر سیستم اندروید برای شناسایی و حل مشکلات گوشی شما

علت‌های محتمل برای بوت‌لوپ

“بوت‌لوپ” در محصولات اندرویدی، می‌تواند به مسائل زیادی مربوط باشد و برای دانستن علت آن، به جست‌وجو در گوگل نیازی ندارید. کافی است ببینید پیش از “بوت‌لوپ” با دیوایس خود چه‌ کاری انجام داده‌اید؛ که علت آن می‌تواند هر چیزی از قبیل نصب یک نرم‌افزار ناسازگار و … باشد. در ادامه به برخی از دلایل اصلی این مشکل نگاهی خواهیم انداخت:

  1. فلش زدن یک کاستوم رام یا کرنل معیوب
  2. نصب یک اپلیکیشن یا بازی ناسازگار
  3. مجوزهای اشتباه برای یک برنامه یا فایل
  4. نصب یک کاستوم مد یا تم

یکی دیگر از نمونه‌های شایعی که به “بوت‌‎لوپ” می‌انجامد، نصب یک کاستوم‌ رام (یا حتی رام اصلی) برروی رام قدیمی است. به‌عنوان مثال، تصور کنید که یک فریمور جدید را برروی نسخه قدیمی‌تر آن فلش زده‌اید؛ در این صورت، فایل‌ها و داده‌های فریمور قبلی هنوز روی دستگاه‌ شما باقی مانده و فریمور جدید از Dalvik Cache رام قبلی استفاده خواهد کرد. حال آنکه اگر این دو ناسازگار باشند، نتیجه به‌صورت “بوت‌لوپ” ظاهر خواهد شد!

این مقاله را هم بخوانید: با این ۱۰ روش مشکلات گوشی و تبلت خود را بر طرف کنید

روش‌های رفع “بوت‌لوپ”

توجه: هنگامی که گوشی شما با مشکل “بوت‌لوپ” مواجه می‌شود، به‌ احتمال ۹۰ درصد برای رفع مشکل، باید تمامی برنامه‌ها و تنظیمات فعلی گوشی‌ یا تبلت شما حذف گردد. بنابراین پیش از گرفتار شدن به آن، حتما یک نسخه پشتیبان از برنامه‌ها و فایل‌های خود تهیه نمایید.

Bootloop2

روش اول:

اگر دستگاه اندرویدی شما روی فریمور اصلی است، یعنی هیچ کاستوم ریکاوری نظیر CWM یا  TWRP  برروی آن نصب نکرده‌اید، مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. باتری گوشی یا تبلت خود را خارج کرده و در حدود ۳۰ ثانیه منتظر بمانید. سپس، باتری را دوباره در جای اصلی خود جا بزنید.
  2. دستگاه خود را در وضعیت ASR (اندروید سیستم ریکاوری) بوت نمایید. برای این، نیاز به گرفتن همزمان چند کلید ترکیبی دارید که برای فهمیدن آن، می‌توان از این سایت استفاده کرد. برای مثال، در گوشی‌های سامسونگ ، کافی است که همزمان کلیدهای افزایش صدا، Home و پاور را باهم نگه دارید. در تبلت‌هایی که در آن، کلید سخت افزاری Home وجود ندارد، شما می‌توانید با نگه‌داشتن همزمان دو کلید افزایش صدا و پاور،  آن را در وضعیت  ASR بوت کنید؛ این روش برای گوشی‌هایی که اینگونه هستند یعنی کلید سخت‌افزاری Home را ندارند، نیز در اغلب موارد جواب می‌دهد.
  3. در منوی ریکاوری، به‌وسیله دکمه کاهش/ افزایش صدا بین گزینه‌ها جابه‌جا شده و سپس عبارت “wipe cache partition” را به‌وسیله دکمه پاور انتخاب نمایید.
  4. اکنون باید “وایپ دیتا/فکتوری” را انتخاب کرده و سپس با برگشت به منوی اصلی ریکاوری، دستگاه خود را با استفاده از گزینه “reboot system now”  مجددا راه‌اندازی نمایید.

اگر مشکل “بوت‌لوپ” همچنان پابرجا بود، علاوه بر مراحل فوق، “wipe data/factory reset” را هم انتخاب کرده و سپس ری‌بوت نمایید. پس از این، باید مشکل “بوت‌لوپ” رفع شده باشد.

این مقاله را هم بخوانید: ۴ مشکل متداول در هنگام بهینه سازی محصولات اندرویدی و راه حل رفع آن‌ها

روش دوم:

اگر بررروی دستگاه روت شده خود، یک کاستوم ریکاوری نظیر TWRP یا CWM نصب کرده‌اید و پس از فلش زدن یک کاستوم‌رام یا مود، گوشی‌تان به اصطلاح “بوت‌لوپ” می‌شود، مراحل زیر را برای رفع آن دنبال کنید:

  1. باتری گوشی یا تبلت خود را خارج کرده و در حدود ۳۰ ثانیه منتظر بمانید. سپس، باتری را دوباره در جای اصلی خود جا بزنید.
  2. دیوایس خود را برروی ریکاوری که نصب کرده‌اید، بوت نمایید. (مراحل وارد شدن به کاستوم ریکاوری، مانند وارد شدن به ریکاوری پیش‌فرض دستگاه‌تان است)
  3. به بخش “Advanced” مراجعه کرده و سپس “Wipe dalvik-cache”  را انتخاب کنید.
  4. اکنون وارد “Mounts & Storage” شده و برروی “Wipe /cache” ضربه بزنید.
  5. حال، گوشی یا تبلت خود را ری‌بوت نمایید.

پس از انجام مراحل فوق، باید مشکل  “بوت‌لوپ” برطرف شده باشد؛ ولی اگر بنا به‌دلایلی هم‌چنان پابرجا بود، این کار را هم انجام دهید:

  1. علاوه بر ۵ مرحله‌ بالا، در بخش “Mounts & Storage”، گزینه  “Wipe /data” را نیز انتخاب کنید.

امیدواریم که اکنون دستگاه شما به‌صورت عادی بالا بیاید. لطفا دفعه‌ بعد که رامی را نصب می‌کنید، طبق مراحل و دستورالعمل‌های کوکر رام (فردی که رام را برای گوشی شما پورت کرده‌ است) رام یا مود را فلش بزنید.

روش سوم: (در صورتی که با روش‌های فوق، به نتیجه نرسیدید)

اگر گوشی یا تبلت شما همچنان از مشکل “بوت‌لوپ” خلاص نشده است، توصیه می‌شود یکی از این سه روش را دنبال کنید:

  1. ری‌استور کردن نسخه‌ پشتیبان رام اصلی
  2. فلش زدن یک رام دیگر از منوی ریکاوری
  3. نصب فریمور اصلی یا factory image

اگر روش دیگری برای رفع مشکل “بوت‌لوپ” می‌شناسید، می‌توانید آن را در نظرات با کاربران دیگر در میان بگذارید. امیدواریم که این سه روش، برای‌تان مفید واقع شده باشد.

[better-ads type=’banner’ banner=’224609′ ]

 

619 در مورد “با این ۳ روش‌، مشکل بالا نیامدن گوشی یا تبلت‌تان را حل کنید!”

  1. گوشی من سامسونگ جی5primeبود با یک برنامه از خود گوشی فایل بوت و پیچت رو نصب کردم و بعد رستارت شد و موقع بار گذاری روی لوور اندروید موند

  2. تروخدا بکی جواب بده تبلت لنوو آ5500 روسنه یعنی دکمه وولومو میزنم صدا میده اما صفحش سیاهه چیکاار کنم

    1
    4
  3. سلام گوشی من والپیپرش بالا نمیاد یهو خاموش میشه دوباره روشن میشه والپیپرش سیاهه هرکاری میکنم نمیاد بالا چیکار کنم لطفا سریع پاسخگو باشید

  4. سلام من گوشیم رو ریست فکتوری کردم چند بار پشتسرهم بعد دیگه روشن نشد فقط چراغ شارژ به رنگ سفید روشن میشه و ویبره میزنه و قطع میشه حتی لوگو سازنده هم بالا نمیاد گوشیم Lenovo VIBE هست کمکم کنید

  5. سلام گوشی من ازاین s8های چینی هستش زدم آبدیت شه دیگه بالا نمیاره روی آرم سامسونگ مونده چه راه حلی داره ممنون

  6. سلام گوشی من هم وقتی روشنش کردم اینجوری شد اما من می‌خوام اندروید بالا بیاد و اطلاعاتم به هیچ وجه حذف نشه مثل موسیقی فیلم عکس بازی و…..
    Samsung J6+
    باطری قابل تعویض نیس

  7. سلام ممنونم ازمطلب خوبتون گرچه اصطلاحات بکار رفته درمتن زبان فنی ویابگمانم زبان برنامه نویسان بود امادرحال من ازش کمی راهنمایی گرفتم
    لذا خواهش میکنم به پرسشم لطفا پاسخ بدهید
    من تبلت سامسونگ گالاکسی T705دارم الان مدت تقریبا یک ساله که تبلت هرماه یکی دوبار هنگ میکنه وروی آرم سامسونگ متوقف میشه و تنها راه حلم اینه که ببرمش پیش تعمیرکار وبرام فلش بزنه این وضعیت خسته ام کرده لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    1
    4
    1. سلام مجدد
      من دوسه روزه همچنان منتظر دریافت پاسخ وراهنمایی ازسوی کارشناسان محترم سایت ویاکاربرانی که تخصص دارندهستم /حتی حاضرم بابت راهنمایی منجربه رفع نقص تبلتم وجهی نیز پرداخت کنم /باتشکرsajjadhaeri

  8. با سلام وخسته نباشد
    من گوشیمو وقتی روشن میکنم تا لوگو سامسونگ میاد و لی بعد از اون دیگه ادامه پیدا نمیکنه و روی همون لوگو باقی میمونه
    خواستم بپرسم مشکل کجاست ؟؟

    2
    11
  9. سلام گوشی من ON5 است هر چند گاهی این مشکل به وجود میاد واسش و بعد یک ربعه درست میشه واقعا کلافم کرده لطفا کمکم کنید

  10. احسان انصاری

    سلام .من یه تبلت مدیا پت10 هو اوی دارم .روشن که میکنم رو نوشته اولش وایمیسته و دیگه بالا نمیادو هاردشم عوض کردم درست نشد
    میدونید مشکل کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. سلام گوشی منGL G3proهست. بازی ای نصب کردم تا بازی رو باز کردم گوشیم خاموش شد و دوباره روشن می شود. با کلید کم و زیاد و کلید خاموش روشن رو هم فشار دادم و امتحان کردم اتفاقی نیافتاد و سریع دوباره خاموش روشن می شه…مشکل دقیقا از چیه؟از سخت افزار هست یا نرم افزار؟ با فلش کردن و ریکاوری درست میشه؟

    1
    3
  12. سلام گوشی من جی وان هستش گوشی من چند مدتی بود هنگ میکرد امروز همش ریستارت میکرد خود به خود الانم کلا بالا نمیاد گوشی روشنسش میکنم بازم ریستارت میشه وعلامت تعجب قرمز بالا سمت چپ صفحه میاد خواهش میکنم راهنماییم کنید

    1
    8
  13. سلام
    وقت بخیر
    تبلت من ایسر ای وان 811هست
    یه بار که خاموش کردم دیگه بالا نیومدآرم ایسر میاومد وهمونطوری میموند
    با دکمه های ولوم وپاور یه صفحه ای اومد که من گزینه ی وایپ دیتا فکتوری ریست رو زدم وشروع کردبه پاک کردنو حالا نمیدونم چیکار کنم
    لطفا کمکم کنید
    تا میزنم شارژ بشه خود به خود شروع میکنه ازاول به پاک کردن
    چنه خاموش میشه نه بالا میاد
    همش درحال پاک کردنه
    لطفا ساده بگید چیکار کنم چون از اصطلاحات فنی خیلی سر درنمیارم
    ممنونتون میشم

  14. سلام خوبید گوشی گرند 2 شما درست شد اخه مال منم همینجور شده خود به خود خاموش روشن میشه فقط ارم سامسونگ میاد بعدا خاموش میشه باز مجدد همینطور …شما مشکلتون رفع شد

    1
    5
  15. سلام گوشی من سلفی ۵۰۰زد ۰۰. ایسوس هس خاموش کردم وقتی روشن کردم باز نشد موند رو آرمش و در حال ارتقا موند،نتونستم روشن کنم،بردم موبایل تعمیر،از من ۲۰۰تومان گرفتن ،گفتن رام زدیم،ب نظر شما برام دروغ گفتن،اونم با هزار منت گفتن وصل شدیم از تایوان گرفتیم،نظرتون رو بگید لطفا

    1. سلام من گوشیم htc one m9 ew هست، وقتی از گوگل چیزی دانلود میکنم اون علامتی ک بالای صفحه قبلا میومد در حال دانلود بود ک نشون میداد چند درصدش دانلود شد دیگ نمیاد برام چجور درستش کنم؟

  16. سلام،خسته نباشید..ببخشید من تب S سامسونگ دارم.الان چند روزه
    tool bar که با کشیدن از بالا به پایین نشون داده میشه دیگه کار نمیکنه.گزینه ی برگشت لمسی گوشی هم وقتی میخوام از برنامه با گالری،پیامرسان و .. بیام بیرون با اینکه نورش هنگام لمس روشن میشه ولی کار نمیکنه اما توی گوگل و سرچ .. کار میکنه..دکمه ی لمسی مینیموم کردن صفحه(دو مستطیل) هم با اینکه نورش روشن میشه اما کار نمیکنه..تمام این مشکلات هم با هم و یکدفعه شروع شد.چندبار هم خاموش و روشن کردم اما حل نشد..ممنون میشم اگر میدونید مشکل از کجاست و باید چیکار کنم بهم اطلاع بدید..!؟

    4
    1
  17. سلام گوشی من سامسونگj5هست بعد از ریست فکتوری حالا تو قسمتی که مینویسه سامسونگ بعدش گوشی روشن میشه گیر کرده و همونجا میمونه حالا من باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    1
    20
  18. سلام کیبردم مشکلی داره موقه وارد بازی میشم کیبرد بالا نمیاد واگر بالا میاد نوشه که در حال تایپ ان هستم نمی بینمودوباره کیبرد بسته میشه ووقط می بره تا بالا بیاد لطفن مشکلم اگر چاره دارین لطفن کمک کنید مشکل گوشیم حل کنم گوشیم سامسنگ گرند هستش تشکر

    1
    9
  19. سلام گوشی من هوآوی است مدل g730-10 گوشی من مدتی بود که صفحه تاچ ان مشکل داشت وهمچنین شارز ان که با خاموش شدن درست میشد اما وقتی افتاد تو اب سربع خاموشش کردم اما بعدش روشن شد یک روز خاموش بود بردمش صفحه السی دی را عوض کردن وگفتند درست شده ومدارشم سالمه اما بعد از امتمام شارژخاموش شد ودیگه روشن نشد باتری نو گذاشتم درست نشد شارز میشود صدای ویبره هم دارد صفحه ال سی دی هم درسته مدار هم درسته به نظر شما مشکلش چیه ایا درست میشه هزینه را هم بگید ممنونم که راهنمایی میکنید

    3
    4
  20. سلام خسته نباشید من یه گوشی هواوی y600-u20 دارم
    وقتی رام رو نصب کردم گوشی خوب روشن شد خوابیدم صبح دیدم گوشی خاموش شده الان هر چقد رام میزنم نصب میشه ولی رو ارم هواوی میمونه به قسمت بوت هم که وقتی میرم یه شکل اندروید با علامت اخطار میاد نوشته های قبلی رو دیگه نمیاره هیچی نیس تو قسمت بوت یعنی گوشیم دیگه از کار افتاد تو یه شب ممنون میشم راهنماییم کنین مرسی از سایت خوبتون

    3
    4
  21. سلام. خسته نباشید
    چرا در تبلت سامسونک T4 نرم افزار فیسبوک چیزی جز صفحه سفید نشون نمیدهد!؟
    یعنی چرا فیسبوک کار نمی کند که حساب فیسبوک رو بهش بدیم.
    اصلا باز نمی کند.
    چرا!؟
    متشکرم

    2
    2
  22. سلام نورو خدا راهنمایب کنید گوشی منj5هست
    دیشب شارژش تمام شد خاموش شد بعدازاون اصلا صفحه بالا نمیاد روشنش که میکنم رویsamsungمیمونه

    4
    39
  23. سلام گوشی من هواوی y600u20 هست گوشیم روی لوگ هواوی می ایسته و همینجوری میمونه تا ک خاموش میشه من از کلید های resat استفاده کردم میگه فرمانی موجود نیست

    3
    11
  24. سلام خسته نباشید اسم گوشی من هواوی است یک روز خاموش شد و به حالت ریکاوری رفت با استفاده از دکمه کم و زیاد شدن صدا بردمش رو فلش کردن زدم روش گوشی خاموش شد دیگه میمونه رو آرم هواوی و روشن نمیشه به حالت ریکاوری هم بر نمیگرده نمی‌دونم چکار کنم

    3
    27
  25. سلام تبلت من پس از روشن شدن وبالا آمدن صفحه مشخصات دوباره خاموش می شه و فقط از طریق شارژ. همین کار انجام می شه و اگر از شارژ جدا کنیم با گوشی سوخته فرقی نمی کنه

    4
    18
  26. سلام موبایل من گلکسی گرند 2هستش روت هم بود وقتی اکسپوزد رو روش نصب کردم و ریبوت کردم روشن میشه ولی رو ارم سامسونگ گیر میکنه. چیکار کنم.؟

    4
    24
    1. سلام
      من گوشیم رو لوگو هواوی میمونه
      و فکتوری ریست که میشه بازم میمونه
      در گزینه ری بوت هم بعد کلیک یه متن سبز میاره
      میشه راهنمایی کنید

  27. سلام . ببخشید گوشی من یه چند روز هستش بعد یه مدت که میزارمش یه جا و باهاش کاری ندارم خودبه خود خاموش میشه و سریع شارژش تموم میشه وقتی که به شارژ میزنمش و روشنش میکنم تو صفحه استارت (صفحه ای که مارک گوشی رو نشون میده ) میمونه و روشن نمیشه روش های مختلفیو انجام دادم ولی درست نشد الان چند روزه اینطوری مونده خواهش میکنم یه نفر یه جوابی بده .

    13
    37
  28. سلام من یه گوشی دارم هواوی g610 هر کاری میکنم گزینه اپدیت دستی نمیاد روشن هم نمیشه میره روی لوگو هواوی میمونه بد4ثانیه خاموش میشه بد بازم خود به خود روشن میشه همین کار ها رو پشت سر هم تکرار میشن بدش به شارژ هم میزنم بازم روشن خاموش میشه لطفا کمک کنید با تشکر

    11
    51
  29. سلام گوشی من گلکسی sپنجه ریست کردم اما رو آرم سامسونگ ثابت میشه و روشن نمیشه چیکارش کنم حالا!

    7
    56
  30. سلام گوشیم رو فلش کردم ولی وقتی روشنش میکنم صفحه سفید میمونه حتا اگه دکمه قفل و ولوم و هوم رو بزنم برا حالت دانلودینگ بازم صفحه سفید میشه خواهشا کمک کنید گوشیم سامسونگ ستار pro

    2
    14
  31. سلام من گوشیم سونی اکسپریا زد هست بعد از ریست کردن گوشی اندروید بالا نمیاد روشن میشه قسمت انتخاب گزینه زبان و وای فای رو میشه ببینی ودیگه اندرویدش کار نمیکنه چیکار کنم؟

    5
    15
  32. سلام گوشی من سامسونگ گلکسی core2 هستش هرکاری میکنم فقط میاد روی لوگوی سازنده متوقف میشه گوشه ی صفحه هم یه علامت تعجب قرمز میاد.. کمکم کنید لطفا

    7
    52
  33. سلام ببخشید گوشی من سامسونگ جی وان هست و وقتی خاموش روشن میشه ازش صدایی نمیاد لطفا” راهنمایی کنید؟

    3
    9
    1. پاسخ به علی سلام اول یه نرم افزار روت بروزر از بازار دانلود کن بعد برو به مسیر system/media/ ببین فایلی با اسم bootaudio.ogg وجود داره یا نه اگه نه یا باید فایلشا دانلود و کپی پیست کنی اگه هم آره باید بری توی تنظیمات صدا هارو باز کنی
      موفق باشی

      5
      3
  34. سلام گوشی من سونی c2305 هست ریسیت شد بعد رو ارم سونی وایساد بعد چند ساعت خاموش شد دیگه بالا نمیاد چطور باید درستش کنم.

    8
    61
    1. سلتم گوشی من مدل نوت 3 سامسونگ است وقتی خاستم روشنش کنم روی عکس سامسونگ موند و دیگه گوشی به صفحه اصلی نمیاد و در ضمن من ی روش برای این که اطلاعات گوشی پاک نشه رو میخام مرسی

      17
      75
  35. سلام گوشی من آنر 3C هست یادداشت داخل گوشیم زیاد نوشته بودم خیلی برام مهم هستن کمک کنید لطفا، ریستارت که میکنم روی بوت لوپ توقف داره

    7
    47
    1. سلام
      تبلتم روی لگوی لنوو میموند مجبور شدم ریبوتش کنم الان دیگه سیمکارتم رو نمیخونه
      چیکار کنم
      اگه بخوام رام جدیدش رو دانلود کنم از کجا باید پیدا کنم؟
      مدلش لنوو s6000

      1
      14
  36. آقا تو رو خدا کمک کنید تبلت من هیچی بالا نمیاره هیچ چی نه ریکاوری نه دانلودینگ صفحه نور میده ولی هیچی نیست چیکار کنم

  37. با سلام . خدمت شما من یه گوشی j106 دارم بردم فلش کردن اما دیگه روشن نمیشه ایا راه حلی داره خواهشن راهنمایی کنید

  38. سلام من گوشیمو چجوری فلش بزنم دکمه کم کردن صدا خرابه روحالت دانلودینگ نمیره تعمیرکار گفت دکمش خرابه نمیشه فلش زد چه کنم

  39. سلام. من سامسونگS3 دارم روشن میشه ولی رو ارم گیر میکنه و اون صفحه اصلیش باز نمیشه ریست فکتوریم کردم ولی باز درست نشد به نظرتون چیکار کنم

  40. سلام, من گوشیم هواوی پی 10 پلاس هست. همین مشکل بوت لوپ به طور ناگهانی برام پیش اومد.البته اون موقع نمی دونستم مشکل چیه فقط فکر می کردم باتریش تموم بشه و بزنم شارژ دوباره درست میشه ولی الان مشکل اینه که این راه حل رو نمی تونم پیاده کنم چون گوشی شارژ نداره و شارژ هم نمیشه. بنابراین حتی وقتی به شارژ هم هست نگه داشتن دکمه های پاور و ولوم بالا یا پایین کاری نمیکنه! مسلما باتری هم تو این گوشی قابل دسترس نیست بشه دربیارم! راهی هست که نخوام گوشی رو باز کنم؟!

  41. سلام من گوشیم هیچی نزدم اخیرا ن روت شده ن رام زدم ن هیچی دیشب بعد ی استفاده عادی از گوشی خاموش کردم امروز صب ک خاستم روشن کنم دیدم تا ص لوگو میاد همونجا ثابت میمونه ن پاور کار میکنه ن وارد ریکاوری میشه ن هیچی چن بارم باتری رو دراوردم دوباره جا زدم ولی نشد نمیدونم مشکلش چیه وارد سیف مود هم نمیشه ک بتونم برم ببینم چشه لطفا راهنمایی کنید حتی ب شارژ هم میزنم عکس العمل نشون نمیده

  42. سلام وقت بخیر من گوشیم سامسنگ j1 هست داشتم با گوشیم کار میکردم یهویی صفحش خاموش شد بعد که صفحه رو روشن میکنم تا چند ثانیه روشنه بعد خاموش میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

  43. سلام . من گوشیم هواوی یه بار گوشیم خاموش شد بعد پشت سرهم هم خاموش روشن میشد ‌‌ت وقتی که بزنم شارژ .دیگه از اون موقع تو شارژ کار میکنم وقتی از شارژ میکنم خاموش میشه. الانم دیگه تو شارژم کار نمی کنه . چی کار کنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH