تلوبیون، تلویزیونی برای اندروید شما!

تلوبیون

تلویزیون را اگر بخواهیم کمی دشوارتر تلفظ کنیم، شاید به واژه تلوبیون برسیم. این واژه همان نامی است که توسعه دهندگان گروه سیمرا برای اپلیکیشن محبوب خود برگزیده‌اند. این اپلیکیشن در حد یک تلویزیون است که می‌تواند به صورت زنده شبکه‌‌های مختلف را پخش کند و همچنین کاربر قادر خواهد بود تا آرشیو‌ برنامه‌ها را نیز تماشا نماید.

telewebion

برای استفاده از این اپلیکیشن می‌بایست ابتدا فایل ۳.۷ مگابایتی آن را دانلود کنید و بر روی اسمارت‌فون اندرویدی خود نصب نمایید. بعد از اجرای برنامه نکاتی در خصوص آموزش استفاده از برنامه ارایه می‌شود که کاربردی هستند و از طریق آن‌ها هرچه بهتر قادر خواهید بود تا از تلوبیون استفاده کنید. بعد از سپری کردن نکات آموزشی (که تنها در اولین اجرا نمایش داده می‌شوند)‌ شما به بخش برگزیده‌ها منتقل خواهید شد که از طریق آن می‌توانید برخی از ویدیو‌های منتخب را مشاهده کنید. هر ویدیو شامل اطلاعاتی در خصوص نام، شرح مختصری از ویدیو، تاریخ پخش، ساعت پخش و مدت زمان آن ویدیو است که با لمس هر یک از آن‌ها می‌توانید وارد ویدیو شده و کلیپ مورد نظر خود را مشاهده کنید.

Screenshot_2015-07-21-12-51-19

با کشیدن انگشت خود از سمت راست به چپ، صفحه پخش زنده و آرشیو را مشاهده خواهید کرد که در آن آیکون ۲۹ شبکه ایرانی قرار داده شده است که در میان شبکه‌های ملی، شاهد برخی شبکه‌های استانی نیز هستیم.
با لمس کردن هر یک از شبکه‌ها، آیکون آن شبکه به دو قسمت پخش زنده و آرشیو تقسیم می‌شود که با لمس هر بخش می‌توانید به محتوای موجود در آن دسترسی داشته باشید.

Screenshot_2015-07-21-12-51-55

با انتخاب پخش زنده شبکه مورد نظر، برنامه‌ای که در آن لحظه در حال پخش است از طریق اینترنت برای شما نمایش داده خواهد شد و کاربران می‌توانند به تماشای شبکه مورد نظر خود بنشینند. اما همانند اغلب پخش‌های اینترنتی در این سرویس نیز شاهد چند ثانیه تاخیر در پخش هستیم و اگر تلویزیون نیز در مقابل شما باشد، مشاهده خواهید کرد که محتوای نمایش داده شده در تلویزیون چند ثانیه بعد در اپلیکیشن تلویبیون نشان داده می‌شود که شاید چندان هم این میزان تاخیر اهمیتی نداشته باشد.

Screenshot_2015-07-21-12-51-13

باید به این نکته توجه کرد که شما با اینترنت سیمکارت نیز قادر خواهید بود تا تلویزیون را به صورت زنده از طریق این برنامه تماشا کنید. ما برای تست این موضوع از طریق ۳G همراه اول وارد عمل شدیم و ویدیو‌ها با کیفیت مناسب و بدون هیچ گونه لگ نمایش داده می‌شدند. البته این موضوع در سایر بخش‌ها نیز به خوبی قابل مشاهده است و حتی در زمانی که آرشیو یک برنامه را مشاهده می‌کنید، قادر خواهید بود تا از طریق اینترنت سیمکارت خود وارد عمل شوید و با کیفیت مناسبی ویدیوی خود را مشاهده کنید.

Screenshot_2015-07-21-12-54-19

در خصوص بخش آرشیو نیز باید بگوییم که این اپلیکیشن بسیار خوب عمل می‌کند و می‌توان تمام برنامه‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف را در زمان‌های گوناگون مشاهده کرد و چند نوع طبقه بندی را نیز در این بخش شاهد هستیم که می‌توان به آرشیو ساعتی،‌ آرشیو محتوایی و جدیدترین آرشیو‌ها اشاره کرد و از طریق آ‌ن کاربران قادر خواهند بود تا ویدیو‌های مورد نظر خود را هرچه سریع‌تر و راحت‌تر بیابند. البته برای پیدا کردن یک ویدیو می‌توانید از نوار جستجوی برنامه نیز وارد عمل شوید و نام فیلم یا برنامه مورد نظر خود را وارد کنید تا تلوبیون آن را در یک طبقه بندی به شما نمایش دهد و برای مثال با ورود به قسمت فیلم “دردسر‌های عظیم ۲” تمام قسمت‌های آن به صورت طبقه بندی شده قرار دارد و می‌توانید قسمت مورد نظر خود را مشاهده کنید. البته این برنامه امکان دانلود ویدیو‌ها را نیز دارد و از طریق آن کاربران می‌توانند در زمان دسترسی به اینترنت برنامه مورد نظر خود را دانلود کنند تا بتوانند در زمان‌هایی که دسترسی به اینترنت ندارند، آن ویدیو را مشاهده نمایند (البته برای دانلود ویدیو‌ها می‌بایست یک حساب کاربری در تلویبیون ایجاد کنید و از طریق آن پروفایل وارد عمل شوید که ایجاد یک حساب کاربری نیز کاملا رایگان است).

Screenshot_2015-07-21-12-53-59

موضوع دیگر در خصوص این برنامه قسمت فیلم‌های سینمایی و سریال است که از طریق آن می‌توانید فیلم‌هایی را که در گذشته پخش شده‌اند، مشاهده کرده و یا آن‌ها را برای استفاده‌های بعدی دانلود کنید که لیست بلند بالایی را در این بین شاهد هستیم و حتی کاربران می‌توانند برخی انیمیشن‌ها را نیز از طریق این بخش مشاهده کنند. گفتنی است که بخش فیلم و سریال به سه قسمت تقسیم شده که شامل فیلم سینمایی، سریال و کودکان و نوجوان است و در هر بخش ویدیو‌های مربوطه قرار گرفته‌اند.

Screenshot_2015-07-21-12-55-15

از قسمت “دانلود‌های من” نیز می‌توانید تمام ویدیو‌هایی را که تاکنون دانلود کرده‌اید را مشاهده کنید. نکته دوست داشتنی دیگر در خصوص این برنامه به عدم نمایش تبلیغات و رایگان بودن آن باز می‌گردد.

bazar-logo

62 در مورد “تلوبیون، تلویزیونی برای اندروید شما!”

  1. سلام،تشکر ار اپلیکیشن بسیار عالی،میتونیم هرجاکه هستیم سرگرم بشیم،،فقط یه سوال پیش میاد که تماشای تلویزیون ازطریق اپ تلوبیون با سیمکارت وبسته اینترنتی ایرانسل چقدر هزینه دربر داره وبه ازای هر ساعت چند مگابایت بسته مصرف میکنه!؟

    1
    2
  2. متاسفانه وقت موقع اشتراک گذاری از طریق واتساب را انتخاب کردی دیگر نمی توانی از طریق تلگرام آن را ارسال کنی و این مشکل برنامه است،ای کاش اصلاح شود.

  3. سلام
    خسته نباشید
    برنامه ی جالب و به درد بخوریه.
    بعد از مدتی یه سری پیام براش میاد که نمیدونم از کجا باید حذفشون کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید.

  4. سلام کسی میدونه شبکه های که این نرم افزار پخش می کنه از کدوم ماهواره میگیره چرا شبکه ۳ موقع فوتبال فیلم نشون نمیده چون تلویزیون ما موقع فوتبال فیلم سینمایی نشون میده همیشه همین جوریه از دوماه اینجور شده .این نرم افزار عالیه ولی دوستان جوابم رو بدن به آدرس جی میل
    moslimebadi@gmail.com

  5. منم مشکل نفر بالا دارم.حجم و میزان مصرفی اینترنت هست.
    مثلا لینک ۱۰۰
    ۳۰۰
    چقد مصرف نیکنه
    لااقل تناشای یه بازی فوتبال لطفا کسی نیدونه به ایدی تلکرامم بگین.
    واجبه
    @bibak2m

    17
  6. سلام تشکر فراوان بابت این برنامه فوق العاده.ی سوال داشتم از طریقرتلوبیون فیلم نگاه کنم چقد از حجم اینترنتم رو مصرف میکنه؟؟؟؟؟؟لطفا در صورت امکان جوابو به آدرس ایمیلم بفرستید باتشکر

    1
    22
  7. سلام دست شما بابت این برنامه فوق العاده درد نکنه واقعا عــــالـــــیــــه

    ولی یه مشکلی دارم هرکاری میکنم نمیتونم فیلم ازش دانلود کنم ثبت نام نمیشه وقتی میخوام ثبت نام کنم مینویسه قبلا این ایمیل وارد شده وقتی هم میرم واردش شم مینویسه نمیشه نمیدونم چرا خواهش میکنم راهنمایی کنید

  8. من ازخیلی وقت پیش از این نرم افزار استفاده میکنم و برای همین اگه درست یادم باشه، برای نام کاربری ازنام ایمیلتون استفاده کنید ولی بدون @yahoo.com و بعد رمزتون روهم وارد کنید، برای من که توی این مدت مشکلی نداشته و خیلی راحت دانلود میکنم.

  9. لطفا خواهشمندم حرفم را گوش کنید وبرنامه سیمای همراه را توری کنید که تماشای تلویزیون به صورت آفلاین(بدون اینترنت)باشد

    1
    7
  10. تو رو خدا این برنامه پرکاربرد رو حذفش نکنین واسه اونایی ک وقت نمیکنن تلوزیون تماشا کنن این اپ عاااااااااالیه
    واقعا درود بر شما

    1
    1
  11. ناصر محمدی

    خوب برنامتون فقط اینترنت ضعیف وتو حساب کاربری مشکل دارم میزنم میگه حساب کاربری صحیح نیست راهنمای کنید

  12. بعد نیست ولی برای کسانی که در کشور های اروپای هست یک ذره محدودید دارد اگه این محدودید نبود عالی بود

  13. غلامرضا حیدری

    با سلام
    برنامه بسیار خوبخوبی است
    من چند بار از دانلودها استفاده کردم راضی هستم
    اما گوشییم را فلش کردم دیگه نمیتونم دانلود کنم با 3 تا ایمیل هم که ثبت نام کردم درست نشده
    لطف راهنمایی کنید ممنون میشم.
    با تشکر رضا از شیراز

  14. سلام بعضی دوستان اشاره کردن . قبلا وارد حساب کاربری میشدی دانلود میکردی خوب بود . اما الان 2 تا حساب هم درست کردم موقعی که وارد حساب میخوایی بشی میگه نام کاربری ویا رمز عبور اشتباه است با اینکه درست میزنی همه چیرو این یک مشکل مهمی هستش که کاربران رو اذیت میکنه لطفا رسیدگی کنید و این مشکل بسیار مهم رو حل کنید . ممنون

  15. سامان حیدری

    ادمین و دوستان گرامی من این برنامه شدید احتیاج دارم ولی هرکاری میکنم دان نمیشه لطفن راهنمایی کنین ممنون و سپاس

  16. برای دانلود حساب کاربری باز کردم و برام ایمیل اومد ولی برای دانلود هر کار میکنم نمیتونم وارد حساب کاربری بشم و همش مینویسه حساب کاربری و یا رمز عبور اشتباهه با وجودیکه چندین حساب کاربری باز کردم و باز هم نمیتونم دانلود کنم لطفا برای دانلود کردن راهنمایی کنید.

  17. با سرعت اینترنتی که ما داریما این نرم افزار چقد کاربردیه!!!!!!!!!!!!!!! اوف آدم دق میکنه به خدا

  18. با سلام برنامه بسیار خوب و کاربری طراحی کردید مخصوصا قسمت ارشیو که خیلی به درد میخوره اما اول اینکه موقع پخش آرشیو اول پخش بعد از چند ثانیه متوقف میشه و بعضی از ارشیو ها با لمس دوباره صفحه ادامه میده و بعضی هم اصلا ادامه نمیده نام کاربری یا ایمیل هم که برای ورود میدم برا دانلود وارد نمیشه در صورتی که داخل سایت شما وارد میشه

  19. حميد شفيع زاده

    باسلام لطفااگر امکان داشته باشد شبکهHDوشبکه افق وشبکه های شهرستانها بیشتر را تحت پوشش قرار دهید.ممنون

    1
    1
  20. ممنون ازبرنامه عالی عالی تمام شبکه ها خیلی خوب نشون میده واقعن دست سازنده ش درد نکنه ….اگه شبکه اچ دى روهم نشون میداد سپاسگزار میشوم.

    2
    3
  21. بهرام عبادی

    با سلام وتشکر فراوان ازسازندگان این اپ زیبا با کار آیی زیاد آن.تنها مشکلی که اپ شما دارد داشتن یک اینترنت پر سرعت است که آنهم مشکل شمما نیست وتوفیق روزافزون شما رااز خداوند منان خواهانم.
    ارادتمند. عبادی

  22. عباس مهدیزاده اردکانی

    سلام برنامه خیلی خوبی است.اگرمیشودشبکه های استانی بیشتری هم دربرنامه بگذارید.

    1
    5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH