اطلاعات و تصاویر تبلت نکسوس ۱۰ گوگل لو رفت

همان‌طور که در جریان هستید شایعاتی قوی خبر از تبلت 10 اینچی گوگل می‌دهد که توسط سامسونگ ساخته شده است و شاید در کنفرانس چند روز آینده اندروید معرفی شود. اما امروز تصاویر و اطلاعاتی منتسب به این تبلت خارق‌العاده منتشر شده است که نشان از عزم جدی گوگل برای حضور قوی در بازار تبلت‌های 10 اینچی دارد و به نظر می‌رسد رقابت نفس‌گیری بین گوگل و مایکروسافت و اپل را در این بازار مشاهده کنیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده نکسوس 10 از پردازنده 2 هسته‌ای Exynos 5250 با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته بهره می‌برد بر پایه معماری Cortex-A15 ساخته شده است (اگر مجله آی‌تی‌رسان را خوانده باشید، از قدرت بی‌نظیر Cortex-A15 خبر دارید). Exynos 5250 همراه با 2 گیگابایت رم و چیپ گرافیکی Mali-T604 عرضه شده است که بر اساس شایعات می‌تواند قدرتی بیشتر از Apple A6 و Snapdragon S4 ارایه کند. گفته می‌شود حافظه داخلی این سوپر تبلت 16 گیگابایت است و در مورد نسخه‌های دیگر اطلاعی در دست نیست.

یکی دیگر از قسمت‌های خارق‌العاده این تبلت صفحه نمایش 10.1 اینچی آن است که با رزولوشن 1600×2560 پیکسل و در نتیجه چگالی 298ppi بالاتر از آی‌پد‌ها قرار می‌گیرد. گفته می‌شود نکسوس 10 نیز مانند 4 Nexus با اندروید 4.2 معرفی خواهد شد.

کنفرانس اندروید نزدیک است و ظاهرا گوگل 2 روز آینده با دستی پر از محصولات جدید و خارق‌العاده، کنفرانس اندروید را برگزار خواهد کرد.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

همچنین می‌توانید نخستین شماره از مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان را به طور مستقیم و رایگان از لینک زیر دریافت کنید.

 [download id=”15″]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH