گوگل به‌زودی گوشی‌های هوشمند 50 دلاری معرفی خواهد کرد!

nexus2cee_AndroidOneهدف از معرفی پروژه اندروید وان گوگل، ارایه گوشی‌های هوشمند به بازار کشورهایی است که قدرت خرید مردم برای داشتن اسمارت فون چندان بالا نیست. این کار با کمک شرکای گوگل برای ارایه گوشی‌های هوشمند شدیدا رقابتی از نظر قیمت، که با پلت‌فرم این شرکت همراهی می‌شوند، صورت می‌پذیرد. به‌تازگی مدیر بخش آسیای شرقی گوگل، Rajan Anandan گفته است که این کمپانی قصد دارد تا از یک طرح جدید برای اندروید وان رونمایی کند؛ ارایه گوشی‌های هوشمند 50 دلاری!

Rajan Anandan در مصاحبه با فایننشال تایمز گفته است که گوگل به این پروژه “بسیار متعهد” است. برای همین، این شرکت به‌زودی محصولات جدیدی را در هفته‌های آینده معرفی خواهد کرد.

اگرچه گوگل هیچ‌یک از قطعات سخت‌افزاری محصولاتی که با پروژه اندروید وان فروخته می‌شوند را درست نکرده است، اما این کمپانی با تعریف استانداردهای لازم سخت‌افزاری برای دیگر شرکت‌ها که قصد ارائه محصولات ارزان‌قیمت با اندروید وان را دارند، توانسته بر سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی‌های ارزان‌قیمت اندرویدی کنترل داشته باشد.

ارایه گوشی‌های 50 دلاری، باعث خواهد شد تا سیستم‌عامل اندروید به بازار کشورهای نوظهور نزدیک‌تر شود. هم‌چنین این موضوع می‌تواند به گوگل برای به‌دست آوردن کاربران بیش‌تر پلت‌فرم اندروید خود کمک نماید.

1 در مورد “گوگل به‌زودی گوشی‌های هوشمند 50 دلاری معرفی خواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH