نکسوس جدید، نیامده تمام شد!

ظاهرا دو محصول جدید گوگل طرفداران بی‌شماری دارند و بسیاری تنها منتظر هستند تا پس از عرضه، تمام موجودی آن‌ها را خریداری کنند. کل گوشی نکسوس 4 این شرکت پس از عرضه در پلی استور انگلستان و استرالیا، در کمتر از یک ساعت به فروش رفت. اتفاقی که به صورت یکسان برای تبلت ۱۰ اینچی نکسوس نیز اتفاق افتاد و هر دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی آن در همین مدت کوتاه به فروش رسید.

هنوز فروش این دو کالای ارزشمند در بازار آمریکا شروع نشده تا واکنش خریداران را در آنجا ببینیم، اما چیزی که قابل حدس زدن است، فروش بسیار سریع آن‌ها در این کشور خواهد بود.

انتظار می‌رود گوگل نکسوس 4 تاثیر زیادی بر بازار تلفن‌های هوشمند بگذارد زیرا به واسطه قدرت بالا و قیمت بسیار مناسب، کاری خواهد کرد که معادلات در بازار تا حد زیادی بر هم بخورد (منظور بازار کشور ما نیست!).

نکسوس 4 که با همکاری کمپانی ال‌جی تولید شده است، مجهز به یک نمایشگر 4.7 اینچی با فناوری True HD IPS Plus است و از چیپست قدرتمند چهار هسته‌ای S4 Pro و ۲ گیگابایت حافظه جانبی بهره می‌برد و از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در کنار باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری کمک می‌گیرد. قیمت این مجموعه توانمند، تنها ۲۹۹ دلار برای مدل ۸ گیگابایت و ۳۴۹ دلار برای تلفن همراه ۱۶ گیگابایتی آن است.

[divide style=”2″]

با شرکت در مسابقه بزرگ آی‌تی رسان، شانس خود را برای بردن دو گوشی هوشمند امتحان کنید: شرکت در مسابقه

همچنین می‌توانید نخستین شماره از مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان را به طور مستقیم و رایگان از لینک زیر دریافت کنید.

[download id=”15″]

3 در مورد “نکسوس جدید، نیامده تمام شد!”

  1. خوب قیمت این گوشی 349 دلار هست (16گیگ) اگر دلاری 2500 حساب کنیم میشود 872500 هزار تومن.. حالا منتظر بمانید این گوشی وارد ایران بشه اگه از یک ملیون و دویست پایین شد هر چی خواسین به من بگین… والا به خدا
    یه اروپایی با یک چهارم حقوق ماهیانه اش بهترین گوشی که میخاهد رو میگیره ولی من بد بخت ایرانی الان یکسال هست که تو کف یه گوشی هوشمند موندم…(خدایا فک کنم در لیست انسانهایت اشتباهی شده است ، اسم من که ایوب نیست!!)

    1. علیرضا محمدی

      یه نکته جزئی اشاره کنم. این قیمت که شما گفتید فقط و فقط مخصوص فروشگاه Google Play هست و خارج از این فروشگاه ها LG گوشی را 599 یورو قیمت گذاری کرده. به طبع این گوشی با همین قیمت 599 یورویی وارد بازار میشه که خب قیمتش حدود 1 میلیون و 500 میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH