اچ‌پی 30هزار کارمند خود را اخراج می‌کند

475664660

هیولت پاکارد (اچ‌پی) در ادامه تقسیم‌شدن به دو شرکت قصد دارد تا 30هزار کارمند خود را اخراج کند. مدتی پیش بود که خبری منتشر شد که نشان می‌داد اچ‌پی 55هزار کارمند خود را اخراج کرده است. حال مگ وایتمن مدیرعامل اچ‌پی بیان کرد این تعدیل نیرو در بخش سخت افزار و فعالیت‌های خدماتی این شرکت خواهد بود که از اول نوامبر تحت عنوان شرکت هیولت پاکارد اینترپرایز یا HPE فعالیت می‌کند. این بخش از شرکت اچ‌پی قرار است در زمینه تولید نرم‌افزار، خدمات و سرور برای شرکت‌های تجاری کار کند، درست همانند IBM، بخش دیگر یعنی HP Inc به تولید چاپگر و کامپیوترهای شخصی می‌پردازد.

اچ‌پی پیش‌بینی کرده است که درآمد HPE سالانه 50میلیارد دلار باشد. بنابر گزارش رویترز این جداسازی کاهشی 11درصدی را برای اچ‌پی در 3ماهه آخر سال به همراه دارد.

مدیرعامل این کمپانی در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه داشت به کارمندان این شرکت نوید داد که از این به بعد تغییر ساختارها موجب تعدیل نیرو نمی‌شود و تلاش‌های زیادی انجام گرفته تا اوضاع اچ‌پی رو به بهبودی برود و حالتی پایدار پیدا کند. تعدیل این تعداد کارمند موجب صرفه‌جویی ۲.۷ میلیارد دلار در سال خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH