ساعت هوشمندی با اندروید لالی پاپ و توانایی ایجاد تماس!

تاکنون کمپانی‌های معتبر زیادی اقدام به تولید ساعت هوشمند کرده‌اند و با حضور آن‌ها شاید خرید محصولات کمپانی‌های گمنام و نامعتبر کار عاقلانه‌ای نباشد، مگر اینکه امکاناتی به شما ارایه دهند که ریسک خرید آن را به جان بخرید.

omate-truesmart-plus

کمپانی Omet به تازگی اقدام به ساخت یک گجت پوشیدنی کرده است که این روزها طرفداران زیادی دارد؛ اما این محصول به جز قابلیت‌های پیش فرض، از توانایی‌هایی چون ایجاد تماس همراه با ویژگی +True Smart بر روی پلتفرم اندروید لالی پاپ بهره می‌برد که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

این کمپانی به طور رسمی در صفحه فیس‌بوک این ویژگی‌ها را معرفی کرده و اعلام کرده است که محصولشان با قیمتی پایین‌تر از رقبا در اواخر ماه اکتبر یا اوایل نوامبر با قیمت 169 و 149 دلار عرضه می‌شود. البته مدل ارزان‌تر این ساعت هوشمند، از دوربین داخلی بهره نمی‌برد و به همین دلیل شاید فروش آن‌چنانی را نتواند تجربه کند!

همراه با سیستم TS+ این ساعت با امکاناتی همچون Wifi، آنتن‌های 2G و 3G و اسلات میکرو سیم‌کارت عرضه می‌شود. این ساعت از یک صفحه نمایش 1.54 اینچی با وضوح 320 در 320 پیکسل عرضه می‌شود که نسبت به نسخه پیشین که با اندروید 4.4 عرضه می‌شد، به‌روز رسانی شده است. پیش فروش این محصول از امروز آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH