نسخه دوم ال‌جی Urbane با اندروید Wear و پشتیبانی از LTE معرفی شد

ساعاتی پیش کمپانی ال‌جی اسمارت فون جدید و عجیب خود را با نام ال‌جی V10 معرفی کرد و در کنار آن نیز شاهد یک ساعت هوشمند از سوی این کمپانی کره‌ای بودیم. این اسمارت واچ که در واقع نسخه دوم Urbane به شمار می‌رود یک نمایشگر دایره‌ای شکل دارد و البته از اندروید پوشیدنی (Wear) به همراه امکان اتصال شبکه‌ای برای ارتباطات صوتی و داده‌ای بهره می‌برد و با این قابلیت شما می‌‌توانید موبایل خود را در خانه بگذارید و با ساعت خود بدون هیچ گونه نگرانی به بیرون بروید و این همان قابلیتی است که اپل واچ از آن بی‌بهره است.

LG-Watch-Urbane-2nd-Edition-01

البته چندی پیش نیز شاهد یک نسخه از ال‌جی Urbane بودیم که امکان پشتیبانی از شبکه LTE را داشت و البته از سیستم عامل webOS استفاده می‌کرد. استفاده از اندروید Wear در نسخه جدید این ساعت بدین معناست که کاربران می‌توانند به اپلیکیشن‌های بسیار زیادی حتی در صورت عدم وجود وای‌فای نیز دسترسی داشته باشند.

در پشت نمایشگر 1.38 اینچی این محصول که وضوح 480 در 480 پیکسل را ارایه می‌دهد و از پنل P-OLED بهره می‌برد، شاهد یک باتری 570 میلی‌آمپر ساعتی هستیم که بنابر گفته ال‌جی می‌تواند به کمک قابلیت Power Saving Mode (ذخیره انرژی) تا یک روز دوام بیاورد. فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول منتشر نشده است اما گفته می‌شود که آمریکا و کره اولین کشور‌هایی خواهند بود که نسخه جدید Urbane را میزبانی خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH