۱۰ بازی داغ جنگی (Shooter) برای اندروید

یکی از عناوینی که همیشه طرفدارن بسیار به خصوص در دنیای کنسول و PC تا به امروز داشته است، سبک مبارزه‌ای Shooter است که نمونه‌های بسیار خوب و با گرافیکی برای اندروید (و iOS) توسط کمپانی‌های بازی‌ساز نیز عرضه شده‌اند. البته در اینجا چون بایستی از طریق نمایشگر لمسی بازی کنید و امکاناتی مانند جوی استیک پیشرفته و یا سرعت عمل ماوس در اختیارتان نیست، پس گیم پلی تغییرات زیادی یافته تا گیمر در کنترل بازیکن اصلی خود دچار مشکل نشود. در ادامه قصد داریم تا ۱۰ عنوان برتر در سبک اول و سوم شخص Shooter را برای شما معرفی کنیم، پس با آی‌تی رسان همراه باشید.

1- Modern Combat 3

چرا دوستش داریم: تجربه‌ای متفاوت از گیم پلی؛ اسکورت، تخریب، هلی‌کوپتر، تعقیب و گریز ۴ نفره و…
در طی ۱۳ مرحله و از لس آنجلس تا پاکستان مبارزه کنید. به جنگ‌های مالتی پلیر آنلاین تا ۱۲ بازیکن و ۶ نقشه و ۷ حالت مختلف بپردازید.
چرا دوستش نداریم: بسیاری از کاربران شکایت داشته‌اند که بازی بر روی گوشی آن‌ها به درستی اجرا نمی‌شود.

2- Mass Effect Infiltrator

چرا دوستش داریم: درگیری با دشمنان با ضربات شدید و کنترل ضربه‌ای، آزاد کردن نیروهای حیاتی، توانایی پنهان شدن و حمله‌های شدید ناگهانی. با امتیازاتی که دارید، قادر هستید تا عملکرد و امکانات خود را افزایش دهید، این امتیازات با کشتن سریع و خاص به شما داده می‌شود.
چرا دوستش نداریم: یادگیری نوع خاص کنترل بازی برای بازیکن‌های مبتدی سخت است اما پس از مدتی که در بازی حرفه‌ای شدید، بسیار جذاب خواهد بود.

3- Shadowgun

چرا دوستش داریم: افکت‌های نوری پیشرفته، محیط رندر شده زیبا و صداهای حرفه‌ای. هوش مصنوعی بالای دشمنان که از روش‌های بسیار حرفه‌ای در صدد ناکار کردن شما بر می‌آیند! مراحل اضافی، اسلحه‌های بیشتر و گرافیک بالا.
چرا دوستش نداریم: داستان بازی ضعیف است و حالت مالتی پلیر نیز ندارد.

4- N.O.V.A 3

چرا دوستش داریم: گرافیک خیره کننده که شامل سایه و نورهای هم‌زمان است، سیستم ذره‌ای، فیزیک تخریبی و…
طی ۱۰ مرحله و در سراسر کهکشان به مبارزه بپردازید؛ از کره زمین گرفته تا شهری یخ زده به نام Vloterite. قدرت و اسلحه‌های متنوع: بدوید، شلیک کنید، وسایل مختلف را برانید و خلبان سفینه فضایی باشید تا دشمنان را شکست دهید. همچنین به سری مالتی پلیر با ۱۲ بازیکن و ۶ نقشه مختلف بپیوندید.
چرا دوستش نداریم: با دستگاه‌های مجهز به چیپست تگرا ۳ به خوبی کار نمی‌کند.

5- 9mm

چرا دوستش داریم: یک راست شیرجه بزنید در یک بازی سوم شخص شوتر که در همان ابتدا بایستی با گانگسترهای زیادی درگیر شوید. در همان لحظه نخست ورود به بازی، شما تفنگ خود را با حالت صحنه آهسته به سمت دشمنان گرفته‌اید و وظیفه‌تان تا آخر، حذف این نیروهای فاسد است!
چرا دوستش نداریم: حرف‌های رکیک در بازی فراوان است و حالت تک نفره خیلی زود تمام می‌شود.


6- Deer Hunter Reloaded

چرا دوستش داریم: واقعی‌ترین و معتبرترین شبیه ساز شکار حیوانات که به کمک اشعه ایکس شما را قادر می‌سازد به نقاط حساس دشمن خود ضربه بزنید. از نسخه ۳ این بازی، قابلیت‌هایی چون دید در شب، حمله با چاقو و حیوانات جدید نیز به بازی افزوده شده است.
چرا دوستش نداریم: بازی به صورت رایگان است اما در حین انجام آن دایما شما را تشویق می‌کند که برنامه‌های پولی را دریافت کنید (ما هم که خیلی پول خرج کن هستیم!).

7- Dead Trigger

چرا دوستش داریم: انبوهی از زامبی‌های تشنه خون را نابود کنید. گرافیک خیره کننده به همراه افکت‌های فراوان نوری و حرکات متنوع کاراکترها. همچنین قابلیت تخریب فیزیکی و افکت‌های تصویری آب در چیپست‌های تگرا ۳ فعال است و توانایی پشتیبانی از جوی استیک را نیز دارد.
چرا دوستش نداریم: خیلی زود بازی تکراری می‌شود و تنها چهار مرحله به همراه یک نقشه دارد.

8- Dead Space

چرا دوستش داریم: در شش جبهه متنوع بجنگید و از کنترل خلاقانه و پیشرفته بازی لذت ببرید. صدا گذاری بازی نیز در حد بسیار عالی کار شده و می‌توانید خودتان را در صحنه‌های وحشتناک آن غرق کنید.
چرا دوستش نداریم: تعداد زیاد نمرات پایین نشان می‌دهد که این عنوان بر روی بسیاری از گجت‌ها به درستی اجرا نمی‌شود و همچنین اکثر گوشی‌ها و تبلت‌های جدید از این بازی پشتیبانی نمی‌کنند.

9- Frontline Commando

چرا دوستش داریم: بازی کردن با آن رایگان است. با یک پوشش حرفه‌ای ظاهر می‌شوید تا هلی‌کوپترها، جیپ‌ها و پایگاه‌های دشمن را نابود کنید. مبارزه با موج‌های رو به افزایش دشمن مرتبا سخت می‌شود و در طی مراحلی متنوع می‌بایست بجنگید. به سمت خط مقدم با انواع و اقسام اسلحه‌های سبک و سنگین اعزام شوید.
چرا دوستش نداریم: مود رایگان شما را دایما تشویق به گرفتن برنامه‌های اضافی می‌کند.

10- Max Payne

چرا دوستش داریم: گیمرها حتما با نام مکس پین آشنا هستند، این بازی با همان گرافیک عالی و حال و هوای گذشته وارد دنیای همراه شده است. گرافیک بازی و صدا گذاری در حد بسیار عالی کار شده و تنوع زیاد مراحل و همچنین حالت‌های شلیک و مبارزه، آن را تبدیل به یکی از بهترین‌ها کرده است.
چرا دوستش نداریم: نصب بازی مشکلات زیادی دارد و گزارش‌های خرابی و عدم نصب بسیاری از طرف کاربران گزارش شده است.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

8 در مورد “۱۰ بازی داغ جنگی (Shooter) برای اندروید”

  1. سلام. من بازی frontline commando رو وقتی دارم نصب میکنم فایل دیتا که حدوده 100 mb هست میشه 32 mb .چیکار کنم مشکل حل بشه؟خود بخود هنگام نصب قسمتی از فایل رو حذف میکنه و نصب نمیشه.ممنون

  2. مکس پین مزخرف ترین بازیه بگو خب
    لا مصب مدرن کامبات 4 چهار برابرش کیفیت داشت و هیجانی تر وعالی تر از هر نظر که بگی

    1. پیمان گل‌کار

      بازی‌ها تفاوت زیادی با هم دارند اما بهتر است حداقل از یک گوشی دو هسته‌ای استفاده کنید

  3. همشون رو تا آخر بردم غیر از نووا 3 . رو گوشیم نصب و اجرا شد ولی گرافیکش رو Xperia یجوری بود واسه همین ترجیح دادم در آینده و با نکسوس 4 بازیش کنم .

    1. پیمان گل‌کار

      شدنش که می‌شه، اما کلی دنگ و فنگ داره! بهترین راه همان جستجو در سایت‌ها و فروم‌های فارسی هست که بازی‌ها به وفور پیدا می‌شه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH