منتظر اسمارت فون پپسی (Pepsi) باشید!

به نظر شما چه چیز مشترکی بین یک نوشابه و تلفن همراه وجود دارد؟ قطعا من هم نمی‌دانم! اما کمپانی پپسی چین، که در حوزه‌هایی چون اسنک، فست فود و میان وعده‌ها نیز فعالیت دارد، تصمیم گرفته است تا یک اسمارت‌فون با برند پپسی را روانه بازار کند!

Official-Weibo-account-suggests-that-Pepsi-is-getting-ready-to-launch-a-phone

وب‌سایت Weibo چین که معمول اخبارش تایید شده و قطعی بوده و تاکنون نشان داده است که چیز بی‌ربطی منتشر نمی‌کند، به نقل از اکانتی که در حوزه میکروبلاگ‌ها، آی‌تی، اینترنت و دستگاه‌های الکترونیکی، سیستم‌های مخابراتی و … فعالیت می‌کند، می‌نویسد که پپسی در نظر دارد به زودی با معرفی یک تلفن همراه وارد فاز جدیدی از بازاریابی شود.

هنوز معلوم نیست این شایعه عجیب به واقعیت می‌پیوندد یا خیر، ولی فراموش نکنید که در این حوزه هیچ چیز بعید نیست.

قطعا این کمپانی فناوری‌های لازم برای طراحی و تولید یک تلفن همراه ساده را نیز ندارد چه برسد به اسمارت فون. با این حال، اگر به همین زودی‌ها دستگاهی را دیدید که بر روی آن نام آشنای پپسی درج شده است، مطمئن باشید که با یک محصول بی نام چینی روبرو هستید که با درخواست پپسی، نام آن‌ها بر روی آن درج شده است!

پپسی پیش از این نیز، برای بازاریابی و فروش بیشتر، کارهای متفاوتی کرده است! اگر اطلاعات جدیدی در این حوزه منتشر شد حتما به اطلاع شما خواهیم رساند!

Pepsi-Phoe

1 در مورد “منتظر اسمارت فون پپسی (Pepsi) باشید!”

  1. وقتی تونست سیستم عامل جدیدی بیاره،اون موقع بیاد؛
    الآن همشون اندرویدین،بعضیاشونم ویندوزین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH