گوشی ارزان سامسونگ با نام گلکسی Grand On توسط TENNA تاییدیه دریافت کرد!

Samsung Galaxy A5 review (8)-970-80

به‌تازگی گوشی جدید سامسونگ با نام Galaxy Grand On توسط رگولاتور چینی TENNA مجوز دریافت کرده است. به‌طور معمول، اطلاعاتی که درباره گوشی‌‌ها توسط TENNA منتشر می‌شود، شامل مشخصات سخت‌افزاری آن‌هاست. بنابراین در اطلاعاتی که از این مدل فاش شده، تنها مشخصات سخت‌افزاری آن به‌چشم می‌خورد.

Galaxy Grand On یک نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل را در خود جای داده است. برخلاف شایعات قبلی که از سیستم‌ روی تراشه اگزینوس 3475 چهارهسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی برای این گوشی خبر داده‌اند، یک پردازنده دوهسته‌ای نامعلوم بافرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز برای هسته، وظیفه پردازشی این گوشی را بر عهده دارد. رم 1 گیگابایتی به‌همراه 8 گیگابایت حافظه‌داخلی که تا 128 گیگابایت به‌وسیله کارت‌حافظه Micro SD قابل ارتقا است، بخش دیگری از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند.

باتوجه به‌مشخصات فوق، Galaxy Grand On یک گوشی ارزان‌قیمت است که با یک قیمت معقول، قیمت‌گذاری خواهد شد. با این‌که قیمت این مدل هنوز مشخص نشده، در یکی از وب‌سایت‌های واردکننده هندی، Galaxy Grand On حدودا 104 دلار ارزش‌گذاری شده است. البته وجود چنین برچسب قیمتی برروی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ در یک وب‌سایت، تنها بازه حدودی بهای را مشخص می‌کند!

Samsung-Galaxy-Grand-On-is-certified-in-China-by-TENAA

اگر بخواهیم مشخصات فاش‌شده برای این مدل را ادامه دهیم، باید به‌یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره داشت. Galaxy Grand On از شبکه‌های ارتباطی LTE ،GPRS ،EDGE پشتیبانی می‌کند و نسخه 5.1 سیستم‌عامل اندروید گوگل را به‌صورت پیش فرض، با خود به‌همراه دارد. در شایعات دیگری از یک باتری 2600 میلی‌آمپری برای این مدل، خبرداده شده است.

باتوجه به این موضوع که  Galaxy Grand On، توسط TENAA مجوز دریافت کرده است، بنابراین تا زمان معرفی رسمی آن، نباید فاصله چندانی باقی مانده باشد. لازم به‌ذکر است که Galaxy Grand On همان مدلی است که پیش‌تر شایعه شده بود Galaxy O5 باشد. مدل هم‌خانواده با این گوشی، سامسونگ گلکسی  Galaxy O7 (یا SM-G600) با نام سامسونگ گلکسی Grand Mega On نیز شناخته می‌شود که به‌نظر می‌رسد یک فبلت 5.5 اینچی HD باشد. به‌نظر شما، آیا تولید گوشی‌های ارزان‌قیمت از سوی سامسونگ می‌تواند برسلطه هواوی و شیائومی بربازار ارزان‌قیمت‌ها خاتمه دهد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH