عرضه مادربرد گیگابایت MW31-SP0، با قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های E3-1200 V5

مادربرد MW31-SP0 اولین برد گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از پردازنده های سرور E3-1200 V5 می باشد که در ساخت آن از بهترین قطعات ممکن با استاندارد سرور استفاده شده است و همین ویژگی، این محصول را برای افرادی که قصد راه اندازی یک سیستم سرور با کارایی و دوام بالا دارند تبدیل به انتخابی ایده آل می‌کند.

Gigabyte-2

سوکت این محصول LGA1151 و مجهز به چیپست Intel C236 است، همچنین این مادربرد دارای یک اسلات طبقاتی با 4 لاین PCIe است که به منظور اتصال کارت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این اسلات که بین سوکت پردازنده و پنل پشتی قرار دارد، قابلیت نصب Thunderbolt و یا پورت M.2 را نیز بصورت جداگانه فراهم می‌کند.

پردازشگر صوتی این مادربورد Realtek ALC887 بوده و چهار خروجی صوتی به همراه یک Optical S/PDIF در پنل پشتی و دو کانکتور S/PDIF-in و S/PDIF out بر روی برد ارایه می‌دهد.

Gigabyte-1

دیگر قابلیت‌های سخت‌افزاری این مادربرد سرور عبارتند از: چهار اسلات مخصوص اتصال حافظه DDR4 با پشتیبانی حداکثر 64 گیگابایت، 2 پورت GbE LAN، دارا بودن 2 عدد درگاه PCI-Express که به کاربران این امکان را می دهد تا دو کارت گرافیک بر رویش نصب کنند.

X16 نسل 3.0 با قابلیت پشتیبانی از SLI و crossfire دو مسیره به علاوه 2 عدد PCI-Express x4 نسل سوم، 2 عدد PCI، پورت M.2 متصل به یک PCIe x4 نسل 3.0، 4 درگاه SATA 6Gb/s با چیپ اینتل و 4 درگاه SATA 6Gb/s با چیپ Marvell ،4 پورت USB 3.0 و 2 پورت USB 2.0، دارا بودن خروجی تصویر Display Port و HDMI با قابلیت نمایش دو تصویر همزمان، از دیگر قابلیت‌های این مادربرد گیگابایت است که با گارانتی آواژنگ در بازار ایران عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH