بررسی تخصصی ال‌جی جی4 استایلوس (G4 Stylus): قلم در قلمدان!

COver

از وقتی که کمپانی کره‌ای ال‌جی، موفقیت G2 را در بازار تجربه کرد، سیاست‌های خود را به کلی تغییر داد و سعی نمود تا پرچم‌داران مطرح خود را در مدل‌های مختلفی، همانند رقیب هم‌وطنش یعنی سامسونگ در مدل‌های دیگری به بازار عرضه کند.

با اینکه G2 در دو مدل عادی و مینی وارد بازار شد، اما مطلع و شروع این سیاست در سری موفق G3 به طور جدی آغاز شد. پرچم‌دار QHD ال‌جی برای اولین بار با وضوح بالای خود بازار را در دستانش گرفت و فروش غیر قابل انتظاری را برای این کمپانی خلاق در بر داشت. ال‌جی نیز از این فرصت بهره برد و این پرچم‌دار را در مدل‌های مختلفی چون G3 Beat و G3 Stylus وارد بازار کرد که هر کدام از این نسخه‌ها ویژگی خاصی برای خود داشت.

G4-stylus-Back

همان‌طور که می‌دانیم سری Stylus اسمارت فونی است که همراه با یک قلم عرضه می‌شود.

پس از معرفی آخرین پرچم‌دار این کمپانی یعنی G4 روند پیشین برای این محصول نیز ادامه یافت و یکی از محصولاتی که عضوی از خانواده G4 به حساب می‌آید، G4 Stylus است. حال می‌خواهیم کمی با این اسمارت فون آشنا شویم!

طراحی و کیفیت ساخت

وقتی از سری G این کمپانی خوش نام صحبت می‌کنیم، طبعا پس از عرضه اسمارت فون‌های مختلفی از این نسل جذاب، دیگر خیالمان از طراحی و کیفیت ساخت راحت است. G4 استایلوس از لحاظ ظاهری شباهت بسیار بالایی با نسخه اصل خود یعنی G4 دارد و در دست داشتن آن حس داشتن یک پرچم‌دار را قطعا به شما منتقل می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی جی4 قاب پشتی آن است که از جنس چرم طبیعی بوده و البته همین موضوع آن را از دیگر اسمارت فون‌های روز بازار متمایز می‌کند. خب شاید وقتی قرار باشد محصولاتی از این خانواده عرضه شوند همه منتظر همین ویژگی هستید؛ اما جی4 استایلوس فاقد این قابلیت جذاب است و قاب پشتی آن تمام پلاستیکی اما با طرح فلز است. با این که این قاب از پلاستیک ساخته شده است، اما بهره‌گیری از پلاستیک درجه یک و طرح و بافت خاص بر روی آن، اصلا شما را نخواهد آزرد و حتما با دیدنش راضی خواهید شد (قطعا نه به اندازه داشتن چرم طبیعی).

sidde

جی4 استایلوس با ابعاد 154.3 در 79.2 میلی‌متر عرضه شده و ضخامت آن 9.6 میلی‌متر است. وزن تقریبی این اسمارت فون 163 گرم است. اعدادی که می‌بینیم حکایت از یک اسمارت فون بزرگ و سنگین دارد. به لطف طراحی بی‌نظیر ال‌جی و وجود انحنا در گوشی، حمل و نقل این دستگاه بسیار راحت بوده و نیابد نگران سر خوردن آن از دستانتان باشید. همچنین وزن گوشی نسبت به سایز آن مناسب است و قطعا پس از اولین بار حمل آن متوجه این موضوع خواهید شد.

پیش از اینکه وارد بحث‌های تخصصی گوشی شویم، باید بگویم که G4 استایلوس از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت می‌تواند بالاترین امتیاز را دریافت کند و قطعا در این حوزه دارای کمترین نقص است. اما خب بیایید تا با هم کمی گوشی را برانداز کنیم.

ابتدا باید بگوییم که قسمت جلویی گوشی، به طور کامل سیاه رنگ بوده و نام برند ال‌جی به صورت نقره ای در پایین حک شده است. گوشی در نگاه اول چهره دل‌ربایی دارد و قطعا شما را شیفته خود می‌کند.

در قسمت بالایی، طبق معمول این روزها لنز دوربین دوم دیده شده و در وسط آن اسپیکرهای مکالمه جا خوش کرده است. به دلیل مشکی بودن این قسمت، سنسورهای گوشی به سختی قابل رویت هستند.

G4-Front-Up

همان‌طور که گفته شد در قسمت پایین نمایشگر خبر خاصی نبوده و تنها نام ال‌جی در وسط قرار گرفته است.

G4-Front-Down

نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر 73.3 درصد است که در نوع خود و برای یک اسمارت فون 5.7 اینچی مناسب است و حمل و نقل آن را برای شما راحت می‌سازد.

اگر یک گیک حرفه‌ای باشید، قطعا می‌دانید که اسمارت فون‌های روز ال‌جی، دیگر در کناره‌ها دکمه فیزیکی ندارند و با طراحی خاص این شرکت تمامی این کلیدها به پشت منتقل شده‌اند. پس به همین دلیل گوشی را برمی‌گردانیم تا کمی آن قسمت را بررسی نماییم (البته برخی از محصولات ال‌جی از دکمه فیزیکی پایین نمایشگر بهره می‌برند؛ گفتیم بگوییم که بعدا به ما گیر ندهید).

Side-G4-Stylus

در بالای قاب پشتی، همانند همیشه دوربین در وسط قرار گرفته است و فلش LED و لیزری که برای بهبود سیستم فوکوس قرار داده شده است در سمت‌های راست و چپ قرار دارند. در پایین کلید پاور و کلیدهای افزایش و کاهش صدا دیده می‌شود.

G4-Back

کمی پایین‌تر نام برند ال‌جی به چشم می‌خورد. در پایین‌ترین قسمت قاب پشتی، بلندگوی گوشی قرار گرفته است.

G4-Back-Down

قسمت تحتانی جی4 استایلوس تنها میزبان پورت میکرو یواس‌بی بوده و البته میکروفون کوچکی نیز در کنار آن جا خوش کرده است.

Down-G4-stylus

در قسمت فوقانی اما کمی شرایط فرق می‌کند. به جز رویت جک 3.5 میلی‌متری استاندارد، قلمی نیز وجود دارد که در ادامه حتما به آن خواهیم پرداخت.

Up-G4-Stylus

 نمایشگری بزرگ و خسته!

اگر بخواهیم این محصول را با G4 مقایسه کنیم، کمی کارمان تا انتهای بحث سخت خواهد شد! در همین اول بحث خوب است بگوییم که این دستگاه با نسخه پرچم‌دار بسیار متفاوت است. پس اگر هر از گاهی مقایسه کوتاهی با G4 انجام می‌دهیم، بیشتر به خاطر شباهت ظاهری است.

Full

این محصول با صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع IPS عرضه شده است که آن را وارد دسته فبلت‌ها می‌کند و باعث می‌شود تا مشتریان خاصی داشته باشد. انتخاب وضوح اچ‌دی برای این نمایشگر و چگالی پیکسلی متوسط 258 پیکسل در هر اینچ، در ابتدای کار کمی ما را نا امید می‌کند؛ اما چرا نا امید؟

Display

خب واضح است، صفحه نمایشی به این بزرگی و چگالی پیکسلی به این پایینی، قطعا چشمان شما را در طولانی مدت کمی می‌آزارد. البته ذکر این موضوع ضروری است که ال‌جی به لطف پنل IPS و فناوری‌های خاصش تا حد ممکن سعی نموده تا با روشنایی کافی و بهره‌گیری از رنگ‌های گرم، مشکل چگالی را حل نماید.

احتمالا شما پیکسل‌های گوشی را رویت نخواهید کرد، اما اگر این صفحه نمایش را در کنار گوشی دیگری با این سایز و وضوح Full HD بگذارید، تفاوتش را خواهید دید. اگر به فونت و منوها دقیق نگاه کنید، شاید بتوانید با برخی از این پیکسل‌ها آشنا شوید!

display-3

ال‌جی برای محافظت از این صفحه نمایش از شیشه گوریلا گلس 3 بهره برده است که با توجه با سایز صفحه نمایش بزرگ، انتخابی هوشمندانه است.

متاسفانه جی4 استایلوس، از حسگر روشنایی خودکار نیز برخوردار نیست و خودتان باید نور مورد نظر نمایشگر را بر حسب مکان مورد نظر کاهش یا افزایش دهید. شاید در این قسمت باید بپذیریم که ال‌جی کمی در حوزه نمایشگر جی4 استایلوس تنبلی کرده است.

display-2

سخت افزاری کار راه انداز

خدا پدر کمپانی مدیاتک را بیامرزد! شاید ما ندانیم چرا، ولی آن‌ها خودشان می‌دانند. G4 با پردازنده 64 بیتی و قدرتمند اسنپدراگون 808 وارد بازار شد. خب وقتی اسمارت فونی از این خانواده عرضه می‌شود، توقع داشتن پردازنده قدرتمندی، نه شبیه به نسخه اصلی، اما حداقل در حد آن انتظار بی جایی نباشد؛ اما ال‌جی در این قسمت به سراغ مدیاتک رفته و چیپست هشت هسته‌ای و 32 بیتی مدل MT6592 را با فرکانس 1.4 گیگاهرتز در نظر گرفته است. با توجه به تفاوت قیمت زیاد G4 و G4 Stylus البته شاید این انتخاب برای ال‌جی توجیه پذیر باشد. این پردازنده از رابط گرافیکی Mail-450Mp برخوردار است که البته به هیچ وجه قابل قیاس با Aderno 418 نیست.

back-2

اما در قسمت رم نیز با تفاوت دیگری از همین سطح روبرو هستیم. انتخاب رمی 1 گیگابایتی شاید برای اسمارت فونی در سال 2015 و آن‌هم از سری G4 کمی بی سلیقگی باشد. این اسمارت فون از 8 گیگ حافظه داخلی (4 گیگابایت آن در دسترس است) نیز بهره‌مند است که می‌توانید با بهره‌گیری از رم میکرو اس‌دی آن را تا 128 گیگابایت نیز افزایش دهید.

اما پیش از آنکه به سراغ آزمایشگاه تخصصی برویم، ذکر یک نکته ضروری به نظر می‌رسد. این اسمارت در مدل‌های مختلفی در بازار عرضه شده است که البته تفاوت‌هایی نیز با هم دارند. اسمارت فونی که در کشور ما حضور دارد LG-H540 نام دارد؛ اما نسخه دیگر این دستگاه یعنی LG-H635 از پردازنده اسنپدراگون 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهره برده است. نسخه T-Mobile این گوشی نیز به ترتیب از 16 گیگ حافظه داخلی و رم 2 گیگابایتی برخوردار است.

خب به سراغ نرم‌افزارهای بنچمارک می‌رویم تا ببینیم که در آنجا چه خبر است و این چیپست تا چه اندازه می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد.

طبق معمول به سراغ آنتوتو می‌رویم. خب، چه حدس می‌زنید؟ بله امتیاز دریافتی برابر 29204 است! چیزی در حد یک میان رده ساده!Antutuنمودار مقایسه ای AnTuTu را میتوانید ببینید:

به سراغ بنچمارک پی می‌رویم، نتیجه نشان می‌دهد که سیستم پردازنده این محصول خیلی ساده‌تر از این حرف هاست!

Pi

بنچمارک Bonsai نیز واحد گرافیکی جی4 استایلوس را به چالش می‌کشد! امتیاز کسب شده خود نشان می‌دهد که چه خبر است! DSC06043 بنچمارک حرفه‌ای Quadrant اکثر بخش‌های این فبلت را بررسی نمود. نتیجه مقایسه‌ای آن را با برخی از محصولات روز در نمودار پایین می‌بینیم:

نهایتا GeekBench 3 به سراغ پردازنده رفت و آن را در حالت یک و چند هسته‌ای بررسی نمود.

DSC06046

دوربینم هیچ مشکلی ندارد!

ال‌جی و دوربین‌هایش همیشه خوب بوده‌اند! در این موضوع نمی‌توان ایراد چندانی را وارد دانست. پس از اینکه G4 با دوربین فوق‌العاده آن‌هم با دیافراگم F 1/8 چشمان همه منتقدین را به این اسمارت فون خیره کرد، همگان دانستند که این کمپانی در این حوزه می‌تواند یکی از برترین‌ها باشد.

Full-back

خب جی4 استایلوس با یک دوربین 13 مگاپیکسلی عرضه شده است. پیش از هر چیز بگویم که این دوربین اصلا قرار نیست کارایی G4 را داشته باشد اما در کل عملکرد بسیار خوبی دارد. وجود سیستم فوکوس لیزری به شما کمک می‌کند تا بتوانید تصاویری خوب را ثبت کرده و دیگر از تار شدن عکس‌های خود دلگیر نشوید. البته لازم به ذکر است که نسخه T-Mobile تصاویری با وضوح بالاتر را ثبت کرده و همچنین از OIS و فلش LED دوگانه نیز بهره‌مند است.

این دوربین می‌تواند فیلم‌هایی با وضوح 1080p همراه با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز ضبط کند. نرم‌افزار دوربین امکانات و تنظیمات خاصی را در اختیار شما نمی‌گذارد؛ اما در حالت اتوماتیک عکس‌های خوبی برای شما ثبت می‌شود.

در خصوص فیلم برداری نیز باید بگویم که حجم یک فیلم یک دقیقه‌ای با وضوح Full HD تقریبا 121 مگابایت شد که نشان از ثبت دقیق جزییات دارد. در خصوص سیستم فوکوس لیزری نیز باید تاکید کنم که با دقت وظیفه خود را انجام داده و شما را از تصاویر ثبت شده خود راضی نگه می‌دارد.

اما دوربین دوم جی4 استایلوس، یک نمونه 5 مگاپیکسلی است. این دوربین نیز می‌تواند با وضوح فول اچ‌دی فیلم‌برداری کند و تصاویر مناسبی را ثبت نماید. قطعا با حضور این دوربین برای مکالمات تصویری و انداختن عکس‌های سلفی هیچ مشکلی نخواهید داشت.

با هم به عکس‌های ثبت شده با این دوبین 13 مگاپیکسلی نگاهی می‌اندازیم:

Focus-Test
تست فوکوس لیزری، سوژه نزدیک
Focus-test2
تست فوکوس لیزری، سوژه پشتی
Main
دوربین اصلی
Selfie
دوربین سلفی
With-Flash
تاریکی مطلق

main-2

لالی پاپ با طعم یک رابط کاربری جذاب

یکی از نقاط قوت اسمارت فون‌های کمپانی ال‌جی، رابط کاربری سبک، جذاب و بی نقص آن است. در واقع ال‌جی همیشه سعی می‌کند در این حوزه هیچ چیزی کم نگذارد. جی‌4 استایلوس همراه با اندروید 5.0.2 وارد بازار شده است و البته هنوز هیچ اطلاعیه‌ای در خصوص ارایه به‌روز رسانی اندروید 6 برای آن منتشر نشده است.

ANd

تصاویری از رابط کاربری این دستگاه را می‌بینیم:

UI

یک قلم ساده دارم!

داشتن قلم برای یک اسمارت‌فون فلسفه خاصی دارد! از روزی که سامسونگ S Pen معروف خود را همراه با سری نوت عرضه کرد، مسیر جدیدی در این حوزه باز شد. خب، باید بگویم که قلم ال‌جی، هیچ ارتباط و شباهتی به قلم نوری سامسونگ ندارد.

G4-Stylus

با خروج قلم، هیچ اتفاقی نیفتاده و حتی گوشی شما ویبره نیز نمی‌خورد؛ پس مهم‌ترین مشکل این قلم آن است که اگر ناگهان شل شده و از جای خود خارج شود، قطعا شما متوجه نخواهید شد. طراحی این قلم کمی کلفت است و سر آن نیز به همان منوال است.

Pen Pen2

البته خرید این چنین قلمی برای اسمارت‌فون شما، از درب هر مغازه‌ای امکان پذیر است و قلم G4 Stylus قرار نیست کار خاصی انجام دهد. ضمن اینکه این قلم به دلیل حالت ابری مانندی که دارد، از دقت بالایی نیز برخوردار نیست و شاید تنها در حالت Quick Memo بتواند برای شما کارهای ساده‌ای انجام دهد.

طراحی این قلم به صورتی است که حتما باید در یک حالت خاص درون فضای تعبیه شده‌اش جای گیرد، بنابراین نمی‌توانید به سرعت آن را خارج ساخته و سپس در جایش بگذارید. وجود این قلم شاید بیشتر به کمک دانش آموزان و یا افرادی که کمی مسن هستند، بخورد!

با من فیلم ببینید

سایز صفحه نمایش این اسمارت فون و البته وضوح اچ‌دی، شما را برای دیدن فیلم و سریال ترغیب می‌کند. تک اسپیکر این اسمارت فون نیز صدای قابل قبولی داشته و شما را در این حوزه راضی نگه می‌دارد. مثل همیشه تکرار می‌کنم که برای لذت بردن ابتدا یک پلیر خوب و مناسب روی گوشی خود نصب نمایید (شاید یک بار گوگل بشنود و این پلیر پیش فرض را عوض کند).

DSC06019

باتری مناسبی دارم!

یک اسمارت فون 5.7 اینچی با وضوح HD و البته عملکرد ساده‌اش، نیاز به چه میزان باتری دارد؟!

battrey-G4

ال‌جی برای G4 Stylus از یک نمونه 3 هزار میلی آمپری بهره برده است. دقیقا همان میزانی که در نسخه G4 نیز وجود دارد. خب به لطف وضوح پایین‌تر صفحه نمایش و پردازنده ضعیف‌تر، این محصول در این قسمت کمی از نسخه اصلی بهتر عمل می‌کند. در حالت تئوری این باتری می‌تواند حدود 432 ساعت در حالت آماده به کار بوده و همچنین 18 ساعت مکالمه را برای کاربرش فراهم سازد. خب قطعا نیاز نیست بگوییم که در این محصول خبری از شارژ بی‌سیم نیست!

همین، دیگر چیزی ندارم!

از دیگر امکانات ساده این اسمارت فون می‌توانیم به سنسورهای شتاب سنج و مجاورت اشاره نماییم (واضح است که در این حوزه فقر موج می‌زند). وجود امکاناتی چون پشتیبانی از دو سیم کارت، وای‌فای، بلوتوث نسخه 4.1 و سیستم DLNA نیز دیگر نیازی به تشریح ندارد! متأسفانه باید بگوییم که این نسخه از شبکه 4G نیز پشتیبانی نمی‌کند.

Sim

کلام آخر

جی4 استایلوس از لحاظ ظاهری و طراحی قطعا در قامت یک پرچم‌دار است و داشتن آن شما را راضی می‌کند؛ اما با توجه به قیمت این محصول که در بازار چیزی بین 730 تا 760 هزار تومان است؛ نباید توقع عملکرد یک پرچم‌دار را از آن داشته باشید.

همان‌طور که گفته شد، این میان رده ال‌جی با بهره‌گیری از قلم و البته سایز بزرگ خود، بازار خاصی دارد و شاید بتوان آن را برای دانشجویان و دانش آموزان مناسب دانست.

 لبخند:

طراحی مناسب
صفحه نمایش بزرگ
همراه داشتن قلم
پشتیبانی از دو سیم کارت
باتری توانمند

 اشک:

سخت افزار متوسط و رم پایین
چگالی پیکسلی کم
نمایشی بودن قلم و عدم کارایی بالا
عدم پشتیبانی از شبکه 4G

23 در مورد “بررسی تخصصی ال‌جی جی4 استایلوس (G4 Stylus): قلم در قلمدان!”

  1. سلام قربان شما نوشتی عدم استفاده از شبکه ۴g اشتب کردی چون داره تمی مشخصات همه سایت ها نوشته.
    من پارسال میخواستم این گوشی رو بخرم ولی بجاش galaxy j7 2015 گرفتم ک اولین گوشی های سری j سامسونگ بود با قیمت۸۹۰تومن مدل۴g گوشیی خوب و راضی کننده ای بود دوستش داشتم تا اینکه ۱ماه پیش گم شد. الان بخاطر کارایی و قیمتی که داره این گوشی رو میخوام بخرم ولی مدل های دیگه مثل شیائومی ردمی۳ رو هم در نظر دارم.
    با تشکر از سایت خوبتون.

  2. سلام من این گوشیو دارم ولی چرا میزنم کامپیوتر حافضه داخلی رو ۴ گیگ نشون میده؟
    من واقعا گیج شدم چون چینی هم نیست شماره سرالش هم ۰۷ رو نشون میده یعنی ویتنام و همه جا نوشته خوبه
    چرا اید حافظه ۸ گیگ چهار گیگ باشه؟
    ممنون سریع جواب بدید

  3. سلام من این گوشی رو دارم میخواستم بپرسم چرا بیشتر برنامه هاش تو رم نمیره میشه در این زمینه راهنمایی کنید؟

  4. به نظر من گوشی عالی است اونم با این قیمت خودم دارمش البته دو نسخش تو بازاره که یکیش رم ۲ و پشتیبانی ۴gداره و اون یکی نسخش نداره به هر حال عالیه

  5. سلام این گوشی از ۴G پشتیبانی می کنه یا نه
    هر سایت یه چیزی میگه دیجی کالا زده میکنه اینجا زده نه مغازه دار ها هم هر کدوم یک چیزی می گن لطفا جواب بدن اونایی که گوشی دارند من امروز می خواهم بخرم
    سریع لطفا

  6. سلام دوستان من این گوشیو خریدم و واقعا ازش راضیم . باتریش اگه فقط باش زنگ و پیام دارید تا 3 روز کار میده 3 روز !!!!

    با استفاده سنگین 1 روز کامل
    بدون هنگی
    بدون پرش انتن

    چند بار افتاد زمین فقط خش جزعی برداشت ولی با اینحال ک محکم ضربه خورد نشکست

    الان دیجیکالا 599 تومن میده چند روز پیشن پیشنهاد شگفت بود شده بود 569

  7. گوشی خیلی خوبیه حس خوده ال جی 4 بهت دست میده باهاش کار میکنی .در ضمن کسایی که میگن پی 7 وپی8 هواوی بهتره یکم فکر کنن این دو گوشی پرچمدارن و رده قیمت بالایی دارن این گوشی در حد خودش عالیه من این گوشی رو دارم و راضی ام ال جی رو با هواوی هیچوقت مقایسه نکنید برید کار کنید با گوشی بعد بیاید نظر بدین

  8. من که اصلا از جی 4 استایلوس خوشم نیومد.
    آقای بهمنی، یه سوال:
    من هوآوی Honor 3C دارم و باتریش هم لیتیوم پلیمری هستش، اما چرا با بعضی از نرم افزار ها مثل : DU Battery Saver، نوع باتری رو لیتیوم یونی نشون میده؟؟؟؟
    لطفاً جواب بدین.

    1. شاید شما اشتباه فهمیدید
      CPU Z رو نصب کنید و ببینید اونجا چی نوشته
      معمولا حق با یرتامه هایت پس فکر کنم حق با نرم افزار باشه

  9. ایییییینو
    ال جی ماذا فازا 😐
    این آشغال که در حد جی 750 که تو بهمن ماه 92 معرفی شد
    واقعا حتی اگه نسخه T-Mobile هم بود با اون صفحه بی کیفیت نمیخریدم
    واقعا چیزی نگم بهتره در کل اشغال اشغال
    صد رحمت به میانرده های سامسونگ و هواوی و سونی و اچ تی سی
    سگوشن میارزه ها سگ!!

    1. ادب داداش کسی مجبورت نکرده بخری از آنر 4 سی هواوی که بهتره حداقل دوربینش واقعیه و باطریش عالیه نه مثه هواوی دوربینش در حد 8 هم نباشه و باطریش نصف روز نگه نداره
      در ضمن ادب نشانه شخصیت خانوادگیه در جریان نیستی ؟!

      1. داداش دیگه به ما میگی
        انصافا جز آشغال کلمه ای نمیرسه بگم
        اینو خودت با جی 750 مقایسه کن خندت میگیره تازه اون دو گیگ رم داره خخخخ
        اخه آنر 4 سی که تو رنج قیمتی این نیست
        این باید با جی 8 مقایسه بشه که هک قیمتن
        طراهی و کیفیت بدنه که معلومه فلز جی 8
        صفحه نمایش فول اچ دی و فوقالعاده جی 8 یا اچ دی ده قرن پیش این بابا استایلوس
        سخت افزار جی 8 و رم و اینا هم که صحبتی نشه بهتره
        قابل توجه که آنر 4 سی چهارصد تومنی از ابن تو ان تو تو بیشتر گرفته خخخخ
        حسگر فوق سریع مال یک شرکت امنیتی که از آیفون 6 هم سریع تره یا یک مثلا (مثلا) استایلوس
        باطری رو هم که خب یکی صبح تا شب کار میکنه کار میکنه قویه ولی خسته میشه
        یکی هم میشیینه خونه و هیچکاری نمیکنه و خسته نمیشه
        حکایت باطری این دو هم همینه
        گوشی که خیچ کاربردی نداره میتونی زیاد باطری داشته باشه مثل 1100
        پشتیبانی نکردن از 4 جی تو این دوره که همه اوپراتور ها دارن در برابر گوشی که از بهترین وضعیت مخابراتی در قیمت خودش (به دلیل بزرگ ترین شرکت مخابراتی بودن)
        تازه هانر 6 هم هست
        اینه که اگه هر محصولی رو میگفتید تحمل میکزدم ولی جی 4 استایلوس!!!
        اصلا سری استایلوس حال به هم زنه مثل جی 3 استایلوس یا جی پرو لایت که واقعا همه تو دوره خودشون ……
        به علاوه شما اول هانر 4 سی رو با جی 4 استایلوس مقایسه کن ببین در حد اون هست یا نه خخخ 🙂
        (به عبارت دیگه از خودت شایعه نساز مدرک بزار )

        1. تازه اقای زضا ز هواوی پی7 هم از این گوشی بهتره.صفحه فول اچ دی رم بیشتر جنس بدنه(از شیشه)بهتر داره دوربینش هم بهتر سلفیش که صد درصد به تره پی7 سخت افزارشم که با این مساوی است.خب پی7 ارزش خرید بیشتری دار.من هم با شما موافق هستم اقای رضا ز جی4 استایلوس تو این قیمت ارز ش خرید نداره.باید جی4 استایلوس را میزاشتن تو قیمت 400 تا 500 یکم ارزشش بیشتر میشد

        2. درود

          دوست من P7 که اصلا در رده‌ی قیمتی G4 Stylus نیست که بخوایم با این گوشی مقایسش کنیم!!!

        3. درود

          از شمایی که فقط از روی اعداد میگی کدوم گوشی بهتره، انتظار بیشتری نمیشه داشت

          وگرنه اگر کمی اطلاعاتت رو بالا میبردی، متوجه میشدی که پردازنده‌ی اسنپ 410 این گوشی به وضوح بهتر از پردازنده‌ی 6592 گوشی G750 هست

          و G4 Stylus به قدری با رم 1 گیگ روون کار میکنه که شاید اصلا نیازی به رم بیشتر احساس نشه
          البته طبیعی هست، شما حتی دستت هم به گوشی نخورده!

          اما در مورد 4X باز هم کاملا طبیعی هست نظر سطحی نگرانه‌ی شما
          اگر دقیق بررسی کنیم، بازهم مشخص هست در زمینه‌ی پردازنده نسبت به این گوشی ضعیف‌تر هست
          و در هیچ زمینه‌ی دیگری برتری نداره نسبت به این گوشی!

    2. درود

      دوست عزیز، شما اولا برو با گوشی کار کن حداقل بعد بیا اینجا ذهنیات مشوشت رو بنویس!

      شاید محصولات جدید هوآوی کیفیت قابل قبولی داشته باشن
      اما اگر قرار باشه لفظ آشغال رو به قول شما به محصولی اطلاق کنیم، بهترین گزینه همون G750 هوآوی هست که کیفیت ساختش افتضاح هست
      4 بار ظرف یکسال سوکت شارژ عوض کردم
      شارژر و کابلش هم که کلا تعطیل شده!
      با یک ضربه‌ی ‌ساده هم صفحه نمایشش شکست!

      شما کیفیت ساخت G4 Stylus رو که حتی دستت هم بهش نخورده با این محصول بی کیفیت مقایسه میکنی؟!
      واقعا نظرت خالی از هر گونه اطلاعات هست که البته ناشی از ضعف اطلاعات کافی هست!
      ضمن اینکه کسی شمارو مجبور نکرده بری این محصول رو بخری
      شما برو همون G750 رو بخر و با کیفیتش خوش باشه 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH