چرا کاربران هنوز گوشی فیچر فون می‌خرند؟

DS107D_Fly

بی‌تردید معروف‌ترین گوشی‌های بازار، در رده اسمارت‌فون‌ها قرار دارند، محصولاتی که توانایی پشتیبانی گسترده از برنامه‌های گوناگون را داشته و دارای صفحات نمایشگر لمسی با هیبتی بزرگ هستند. اما اگر سری به بازار زده باشید، مدل‌های ساده و یا به اصطلاح فیچر فون، همچنان از مقبولیت بالایی برخوردار بوده و خریداران خاص خودشان را دارند؛ با آنکه از نظر سطح امکانات به هیچ عنوان با یک مدل اسمارت قابل مقایسه نیستند. حال بایستی پرسید چرا خریداران به داشتن یک نسخه ساده اهمیت می‌دهند و این بخش از بازار، هنوز جذابیت دارد؟

قیمت پایین‌تر

به طور حتم یکی از دلایل اصلی برای خرید یک گوشی فیچر فون، قیمت‌های پایین آن‌هاست که اکثریت زیر ۱۰۰ هزار تومان بوده و برای همین هر قشری می‌تواند به سراغ آن برود.

ساده بودن

بسیاری از کاربران علاقه‌ای به استفاده از برنامه‌ها و بازی‌های گوناگون ندارند و هدف‌شان از خرید یک گوشی، مکالمه ساده و یا فرستادن پیامک است. پس چه چیزی بهتر از یک گوشی ساده و فیچر فون؟

باتری بهتر

به دلیل آنکه استفاده عمده از مدل‌های فیچرفون به یک مکالمه ساده باز می‌گردد و صفحات نمایش کوچک‌تر این گوشی‌ها مصرف پایینی دارند، پس عمر باتری بالا و عدم نیاز به شارژهای متوالی، یکی دیگر از مزایای این محصولات است.

جنس بدنه مستحکم‌تر

یک گوشی ساده فیچر فون سبک است و به دلیل اندازه نمایشگر و ساختار پلاستیکی بدنه، در صورت سقوط از دست شما دچار آسیب بسیار کم‌تری نسبت به گوشی‌های بزرگ اسمارت شده و به همین خاطر با خیال آسوده‌تری از آن‌ها استفاده کرده و می‌توانید به هر سمتی که خواستید، آن‌ها را پرتاب کنید!

حمل و نقل ساده‌تر

به طور یقین جابجایی یک گوشی با وزن و اندازه کوچک، بسیار راحت‌تر از مدل‌های امروزی با نمایشگرهای بالای ۵ اینچ است و دیگر جیب شلوار شما به خاطر اندازه گوشی‌تان دچار تغییر شکل نخواهد شد!

حال چه مدلی بخریم؟

فیچرفون‌های زیادی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید اما یکی از محصولات عالی در این بخش، گوشی ساده فلای Eon 107D است که علاوه بر سادگی، از امکانات اولیه برای یک استفاده خوب و روزمره نیز برخوردار است. این گوشی تنها ۶۷ گرم وزن دارد و نمایشگر ۱.۸ اینچی آن از وضوح تصویر قابل قبول ۱۲۸ در ۱۶۰ پیکسل بهره می‌گیرد. کیفیت ساخت Eon 107D نیز در بین مدل‌های فیچرفون یکی از بهترین‌هاست و از پلاستیک با کیفیت بالا و استحکام زیاد در این گوشی استفاده شده است. از دیگر قابلیت‌های Eon 107D می‌توان به دوربین با فلاش LED اشاره کرد که به شما در تاریکی به عنوان یک چراغ قوه پر نور کمک می‌کند. همچنین پشتیبانی هم‌زمان از دوسیم‌کارت و کارت حافظه جانبی نیز برای آن فراهم شده است.

شما می‌توانید این گوشی را با گارانتی شرکت فوژان تل، نماینده انحصاری محصولات فلای در ایران تهیه کنید.

4 در مورد “چرا کاربران هنوز گوشی فیچر فون می‌خرند؟”

    1. مسلم رفیعی

      همان‌طور که در بالا نیز بدان اشاره شده، دلایلی برای این کار وجود دارند و تا زمانی هم که این دلایل از بین نرفته باشند، این گوشی‌ها نیز خریدار خواهند داشت.

    2. دکتر نیما امیری

      الان اکثرا دو یا سه گوشی هستیم که یکی حتما فیچر فون هست
      مثلا من یکی از گوشیم فیچر فون هست و همیشه در کارخانه و فقط برای ارتباط با دوستان و همکاران سازمانی ازش استفاده میکنم و دیگه اونو با خودم خونه و مهمونی و مسافرت نمیبرم فقط برای داخل کارخانه و ماموریت های داخلی استفاده میکنم عین ی گوشی رومیزی با این تفاوت که هرجا داخل کارخانه یا وقت اداری برم یا ماموریت سازمانی برم میتونم با خودم ببرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH