مانیتور بنکیو EW2750ZL را بیشتر بشناسید

1 (5)

شرکت BenQ یکی از پیشروان در عرصه تولید نمایشگرهای حرفه‌ای، به تازگی نمایشگر جدیدی تحت عنوان EW2750ZL با اندازه 27 اینچی و Edge-to-Edge (دارای فریم یا قاب نازک) معرفی نموده است که با ترکیب فناوری‌های Cinema Mode به منظور افزایش کیفیت رنگ‌ها و فناوری Revolution Eyes به منظور راحتی بیشتر چشم‌ها در صورت تماشای طولانی مدت نمایشگر، تجربه تصویری بی‌نظیری را ممکن می‌سازد.

این نمایشگر با بهره گیری از پنل +AMVA، تصویری 27 اینچی و Borderless را در رزولوشن 1920×1080 پیکسل با قابلیت نمایش و تفکیک 16.7 میلیون رنگ و زمان تاخیر 4 میلی ثانیه ارایه می‌دهد. همچنین این مدل مجهز به دو ورودی تصویر، ویژه اتصال گوشی‌های موبایل و تبلت‌هاست که به MHL معروف بوده و بدین‌وسیله به راحتی می‌توان ویدئوها، بازی‌ها و… موجود در گوشی‌ها را بر روی این نمایشگر اجرا کرد. دیگر ورودی‌های تصویر نیز شامل یک پورت D-Sub و HDMI 1.4 هستند.

سایر فناوری‌های موجود در این مانیتور، باعث شبیه سازی تصاویر در رزولوشن‌های بالا و افزایش چگالی پیکسل‌های اصلی فایل ویدئویی در حال پخش شدن می‌شود و وضوح بالاتری به تصویر کلی می‌بخشد تا تجربه کیفیت تصویری بالاتری را با وجود کیفیت پایین‌تر فایل منبع امکان پذیر سازد. همچنین قابلیت Smart Focus نیز به کاربر اجازه می‌دهد تا با پنهان کردن تصاویر پیرامونی و ایجاد تمرکز بر قسمت خاصی از تصویر به‌صورت انتخابی، نظر مخاطبانش را به آن قسمت خاص بیشتر جلب نماید.

 

فناوری Revolution Eye نیز با استفاده از ویژگی Zero Flicker و Low Blue Light امکان حذف و از بین بردن نورهای مضر و خسته کننده را فراهم می‌کنند، تا هم آسیب کمتری در اثر استفاده طولانی مدت از نمایشگر متوجه کاربر شود و هم خستگی چشم ها را کاهش دهد. نمایشگرهای BenQ با گارانتی آواژنگ در بازار های سراسر ایران عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH