سمینار امنیتی نمایندگان سایبروم-سازگار ارقام

سمینار نمایندگان سازگار ارقام با تمرکز بر روی محصولات سایبروم در تاریخ 23 آذر ماه در هوای سرد، و البته محیط گرم و دلپذیر مجموعه کارتینگ استادیوم آزادی برگزار شد.
در این سمینار سورندر بیشنوی مدیر خاورمیانه سایبروم و حامد طائب مدیر ارشد امنیت شبکه در شرکت SCE و مجید داریان مدیر ارشد امنیت شبکه در سازگار ارقام، به سخنرانی در رابطه با محصولات جدید سایبروم و استراژی‌های جدید سایبروم پرداختند.
در سمینار امنیت شبکه سازگار – سایبرم که بیش از 120 نفر شرکت کرده بودند، نمایندگان اصلی و مهم شبکه سایبروم به همراه جمع کثیری از خبرنگاران حضور داشتند.
سمینار بزرگ سایبروم و سازگار شامل سه بخش متنوع بود.
1) بخش اول سخنرانی سورندر که در آن نکات بسیار حائز اهمیتی چون تمرکز فروش در ایران تنها از طریق شبکه نمایندگان سازگار رسما اعلام شد. ضمنا ایشان خبر از تغییر ساختار نمایندگان در کانال فروش دادند. در این مراسم سورندر و آقای داریان به همراه نمایندگان اصلی سایبروم با بریدن کیک CYBEROAM NG و رونمایی بنر NG Series این محصول جدید سایبروم را رونمایی کردند. طی سخنرانی، مطالب مربوط به سری نسل جدید سایبروم NEXT GENERATION SERIES مفصل از لحاظ فنی معرفی شد.
ایشان محصولات جدید سایبروم را با رقبای خود و نسل قدیمی سایبروم مقایسه نمود و مشخص کرد که با تغییرات کیفی در سخت افزار و نرم‌افزار نسل جدید سایبرم، محصولات تا 3 برابر قدرت و سرعت انتقال اطلاعات بیشتر پیدا کرده‌اند. در ضمن ورودی‌های جدید فیبر نوری و پورت شبکه گیگابیت تجهیزات سایبروم، گام بزرگی برای ورود به شبکه‌های سریع اینترنت جهت شرکت‌های متوسط و معظم خواهد بود.
تجهیزات امنیت شبکه سایبروم با سیستم عامل جدید خود قابلیت هماهنگی با پروسسورهای چند هسته‌ای را داراست. در ضمن سیستم عامل سایبروم هماهنگی کامل با سخت‌افزار مربوطه را کسب کرده که باعث افزایش عملیات گردیده است. همچنین سورندر خبر جالب تولید VIRTUAL UTM یا تجهیزات امنیت شبکه مجازی را توسط سایبرم در این سمینار اعلام نمود. با این تکنولوژی مدیران شبکه شرکت‌ها می‌توانند با نصب نرم‌افزار مجازی سایبروم، به‌شکل مجازی و بدون نصب هیچ‌گونه تجهیزات سخت افزاری امنیت شبکه شرکت خود را با قیمت اندک، تامین کنند.
ایشان در ادامه اعلام نمودند که به مناسبت این سمینار و معرفی سری نسل جدید سایبروم، این شرکت 15 درصد تخفیف برای لایسنس‌های جدید و 15 درصد تخفیف برای لاینسس‌های تمدید شده ارایه می‌کند و نهایتا ارایه پکیج جدید سایبروم به همراه آنتی‌ویروس بیت دیفیندر از طرف شرکت سازگار بوده است.
2) بخش دوم سمینار به برگزاری مسابقه کارتینگ اختصاص داده شده بود که در این مسابقه نمایندگان، خبرنگاران و مدیران ارشد کالای سایبروم به رقابت پرداختند و جوایز نفیسی از طرف شرکت سازگار ارقام به نفرات اول تا سوم داده شد.
3) در مرحله سوم بعد از یک استراحت و پذیرایی کوتاه و دادن لوح‌های تقدیر نمایندگان توسط سرندر، طائب، داریان و صادقی همه مهمانان به دعوت شرکت سازگار ارقام وارد رقابت پینت بال شدند و در انتها با توجه به این امر که پاسی از شب گذشته بود، سمینار بزرگ سایبروم و سازگار در ساعت 21 به پایان رسید.
4) محصولات امنیتی سایبروم بر اساس تشخیص هویت کاریران با بالاترین تکنولوژی طراحی شده است. تجهیزات سایبروم در بیش از 80 کشور ارایه می‌شود و به روشی چند منظوره امنیت شبکه‌های شرکت‌های کوچک تا متوسط جهانی را تامین می‌نماید. این تجهیزات شامل امنیت، فایر وال، VPN، عدم نفوذ، ضد هرزنامه، ضد ویروس‌های gateway، فیلتر نمودن وب، مدیریت پهنای باند شرکت‌ها، مدیریت‌های لینک‌های مختلف اینترنت و تهیه گزارش از عملیات کاربران شرکت‌ها در اینترنت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH